Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00069878/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-26
- 2024/BZP 00097118/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wraz z remontem oraz zagospodarowanie terenu wokół Filii Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Kępice w Obłężu - w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KĘPICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979826
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 6
1.5.2.) Miejscowość: Kępice
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-230
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@kepice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kepice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa wraz z remontem oraz zagospodarowanie terenu wokół Filii Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Kępice w Obłężu - w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cf87cfd-bc29-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014360/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa wraz z remontem oraz zagospodarowanie terenu wokół Filli Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Kępice w Obłężu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00069878
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.03.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamówienia pn. „Przebudowa wraz z remontem oraz zagospodarowanie terenu wokół Filii Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Kępice w Obłężu - w formule zaprojektuj i wybuduj”.
3.2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Etap I - opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej na podstawie Program Funkcjonalno- Użytkowy (PFU) stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ w tym:
- wykonanie mapy do celów projektowych;
- wykonanie projektu koncepcyjnego – 1 szt.
- wykonanie projektu zagospodarowania terenu – 4 szt.
- wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego – 4 szt.
- uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień projektu (sanitarnohigieniczne, p. poż, bhp, itp.),
- przygotowanie wniosków wymagających pozwolenia na budowę,
- przeprowadzenie w imieniu Zamawiającego procedur formalnych związanych z uzyskiwaniem decyzji lub pozwoleń wymaganych do realizacji zamówienia, na podstawie odpowiednich pełnomocnictw,
- uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę,
- wykonanie projektu wykonawczego i technicznego wielobranżowego – 4 szt.
- wykonanie przedmiaru robót – 2 szt.
- wykonanie kosztorysu inwestorskiego – 2 szt.
- wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – 4 szt.
a) po zatwierdzeniu przez Zamawiającego koncepcji, Wykonawca może przystąpić do opracowania całości zakresu dokumentacji;
b) Wykonawca opracuje Projekt Budowlany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dn. 11 września 2020r. „w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego” (Dz. U. 2020 poz. 1609), następnie zmienionym rozporządzeniem z dnia 25 czerwca 2021r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2021 poz. 1169), zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013r. poz. 1129) oraz zastosuje do ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z póź. zm.)
c) Wszystkie elementy składowe dokumentacji projektowej należy zapisać w formie cyfrowej na CD/DVD w 1 egz. Dokumentacja zapisana na płycie CD/DVD winna być zaopatrzona w spis określający szczegółową zawartość (nazwa dokumentacji, nazwa załącznika i nazwa pliku w którym został zapisany).
2) Etap II – wykonanie robót budowlanych i montażowych w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót, polegających na:
a) rozbudowie i przebudowie budynku Filii Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Kępice w Obłężu o pomieszczenia kuchni, sali fitness, toalety męskiej, toalety damskiej przystosowanej dla osób z niepełnosprawnościami oraz kotłowni.
3) Etap III - dostarczenie wyposażenia poszczególnych pomieszczeń Filii Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Kępice w Obłężu. Szczegółowy wykaz wyposażenia zawiera załącznik nr 9 do SWZ.
4) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją projektową podczas realizacji inwestycji.
5) Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1746600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1989790,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1746600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane "NORDECO" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911666290
7.3.3) Ulica: K. Tetmajera 5
7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 83-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "NORDECO" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "NORDECO" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1746600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.