Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00177328/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi melioracyjnej w zakresie kompleksowej konserwacji rowów otwartych i wylotów wód opadowych na terenach administrowanych przez 22. BLT w Malborku – CZĘŚĆ 1, CZĘŚĆ 2, CZĘŚĆ 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192471265
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 17 MARCA 20
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22blt.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/22blt1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi melioracyjnej w zakresie kompleksowej konserwacji rowów otwartych i wylotów wód opadowych na terenach administrowanych przez 22. BLT w Malborku – CZĘŚĆ 1, CZĘŚĆ 2, CZĘŚĆ 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1b4af64-daa6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116249/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi konserwacji rowów melioracyjnych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177328
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22. BLT.SZP.2612.32.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 1 – Wykonanie usługi melioracyjnej w zakresie kompleksowej konserwacji rowów otwartych i wylotów wód opadowych systemu odwodnienia terenu lotniska 22. BLT w miejscowości Krasnołęka (Królewo Malborskie).Planowany termin realizacji usługi:
CZĘŚĆ NR 1
- dla ETAPU I – w okresie od 20.05.2023 r. do 22.06.2023 r.
- dla ETAPU II – w okresie od 25.09.2023 r. do 20.10.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.5.) Wartość części: 128726,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 2 - Wykonanie usługi melioracyjnej w zakresie kompleksowej konserwacji rowów otwartych i wylotów wód opadowych systemu odwodnienia terenu lotniska 49. BLot w Pruszczu Gdańskim, administrowanego przez 22. BLT Malbork.Planowany termin realizacji usługi:
CZĘŚĆ NR 2
- w okresie od 25.09.2023 r. do 20.10.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.5.) Wartość części: 18518,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 3 - Wykonanie usługi melioracyjnej w zakresie kompleksowej konserwacji rowów otwartych i wylotów wód opadowych systemu odwodnienia terenu obiektu technicznegow Lasowicach Wielkich, administrowanego przez 22. BLT Malbork.
Planowany termin realizacji usługi:
CZĘŚĆ NR 3
- w okresie od 25.09.2023 r. do 20.10.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.5.) Wartość części: 9259,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115723,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156597,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137372,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENOMEL Marek Werner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361807220
7.3.3) Ulica: Długa 20
7.3.4) Miejscowość: Jegłownik GRONOWO ELBLĄSKIE
7.3.5) Kod pocztowy: 82-335
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137372,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-24 do 2023-10-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16839,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18134,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16839,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DREW-KOS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833453314
7.3.3) Ulica: Lawendowe Wzgórze 14/64
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-175
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakres zamówienia do 90% . Podwykonawca nie jest znany.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16839,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-25 do 2023-10-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli w przypadkach, o których mowa w art. 248 ust.3, art. 249 i art.250 ust. 2, zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie lub koszcie.
W prowadzonym postępowaniu zostały złożone oferty o takiej samej cenie tj.
– oferta nr 1 - 6 180,19 zł brutto;
– oferta nr 5 - 6 180,19 zł brutto.
W związku z powyższym Zamawiający nie był w stanie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty. Mając powyższe na względzie, Zamawiający, korzystając z art. 249 Pzp skierował wezwanie do Wykonawców, których oferty nie zostały odrzucone, celem złożenia ofert dodatkowych. Otrzymano dwie oferty dodatkowe zawierające zmianę ceny w stosunku do oferty pierwotnej. W toku analizy ofert dodatkowych stwierdzono, że Wykonawcy złożyli oferty o takiej samej cenie tj. oferta nr 1 - 5 407,67 zł brutto ; oferta nr 5 - 5 407,67 zł brutto. Mając na uwadze zaistniałą sytuację, Zamawiający nie może dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty, ponieważ składanie ofert dodatkowych jest czynnością jednorazową. Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie w części nr 3 w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5407,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5407,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. Specjalistyczne metody montażu i napraw złożonych pakietów elektronicznych ... typu BGA w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Dostawa wyrobów medycznych (implantów) do operacji ortopedycznych - II postępowanie
- "Remont budynku wartowni przy Bramie Głównej Muzeum Zamkowego w Malborku"
- Usługa wykonania i dostawy asortymentu do sklepów muzealnych Muzeum Zamkowego w Malborku z podziałem na cztery części
- Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości Mińsk Mazowiecki dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- Naprawa, konserwacje, legalizacje oraz przeglądy okresowe sprzętu służby żywnościowej będącej na ewidencji 22.Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych oraz opróżnianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Wrocław
- Zapewnienie całodobowej ochrony zewnętrznych sieci i instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie obiektów Młodzieżowego Centrum Sportu we Wrocławiu
- Wywóz nieczystości płynnych z szamb i dołów kloacznych usytuowanych na terenie nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław.
- Czyszczenie separatorów i osadników na terenie gminy - miasto Grudziądz wraz z utylizacją odpadów
- Odbiór odpadów komunalnych z PSZOK zlokalizowanego w Olszewicach, gm. Kałuszyn oraz ich zagospodarowanie w okresie od 01.05.2025 r. do 31.12.2025 r.
- "Likwidacja dzikich wysypisk - rekultywacja gruntów"
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.