Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00174925/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja terenu zespołu Pałacowo – Parkowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kozienice
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kozienice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
przetargi.pzpkozienice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja terenu zespołu Pałacowo – Parkowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52d0f530-d9d9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258050
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025465/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Rewitalizacja zagospodarowania Zespołu Pałacowo-Parkowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174925
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.7011.55/5.2020
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja terenu zespołu Pałacowo – Parkowego zlokalizowanego przy ul. Parkowej w Kozienicach. Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie ze Wstępną Promesą NR Edycja3PGR/2021/331/PolskiLad PolskiLad dot. realizacji przez Gminę Kozienice inwestycji: „ Rewitalizacja terenu zespołu Pałacowo-Parkowego”.
Zakres robót w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmuje kompleksowe wykonanie wszystkich robót budowlanych i usług związanych z realizacją zadania, w tym roboty przygotowawcze, pomocnicze, towarzyszące, kompleksową wielobranżową weryfikację i aktualizację dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem kompletu uzgodnień i decyzji, przy czym zakres robót budowlanych obejmuje przebudowę drogi dojazdowej na terenie zespołu pałacowo-parkowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu, wykonanie prac konserwatorskich w zakresie istniejących na terenie rzeźb, kolumn, fontanny, oraz fragmentu ogrodzenia wraz z bramą główną, uruchomienie i przetestowanie zamontowanych urządzeń i oprogramowania, oraz uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienie o zakończeniu prac.
Podczas aktualizacji dokumentacji - zakres robót ujęty w opracowanej dokumentacji i stanowiącej podstawę do wyceny robót nie może ulec zmianie w żadnym elemencie za wyjątkiem zaprojektowania monitoringu
i jego wykonaniem.
Zamówienie przewiduje w szczególności:
- wielobranżową aktualizację dokumentacji projektowej mającą na celu uwzględnienie w dokumentacji projektowej aktualnego stanu prawnego dot. numeracji nieruchomości objętych projektem z uwagi na wydzielenie działki geodezyjnej o nr 3302/3 pod planowaną inwestycję oraz dostosowanie dokumentacji projektowej do wymagań aktualnie obowiązujących przepisów, w tym:
- uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt aktualnej mapy do celów projektowych terenu objętego opracowaniem,
- dostosowanie dokumentacji projektowej do aktualnego stanu prawnego w zakresie oznaczenia nieruchomości objętej opracowaniem oraz dostosowanie jej do obowiązujących przepisów, przy czym zakres aktualizacji nie może być sprzeczny z postanowieniami posiadanych już przez Zamawiającego uzgodnień,
- uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich przewidzianych prawem uzgodnień, opinii i decyzji, w tym WKZ m. innymi w zakresie prowadzenia prac konserwatorskich, prowadzenia robót budowlanych, umieszczenia urządzeń na zabytku, wycinki oraz pielęgnacji drzew i zieleni oraz prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę,
- pełnienia nadzoru autorskiego,
- opracowanie wizualizacji wysokiej rozdzielczości – 4 ujęcia na formacie A 1, /pliki plus wydruki/,
- opracowanie filmu na podstawie opracowanego projektu – min. 1 min. wraz z podkładem dźwiękowym – wysokiej rozdzielczości, /płynne przejścia/,
- przekazanie dokumentacji po dokonanej aktualizacji ze wszelkimi decyzjami Zamawiającemu,
- rozbiórkę istniejących nawierzchni oraz elementów wyposażenia i małej architektury,
- rozbiórkę sieci i instalacji uzbrojenia podziemnego,
- niwelację terenu,
- przebudowę drogi dojazdowej, obejmującą profilowanie podłoża, wykonanie podbudowy, montaż krawężników i obrzeży, wykonanie konstrukcji i nawierzchni drogi,
- przebudowę pieszych ciągów komunikacyjnych, obejmujące profilowanie podłożą, wykonanie podbudowy, ułożenie obrzeży, wykonanie konstrukcji i nawierzchni , przebudowę schodów i dojść do budynków,
- budowę instalacji kanalizacji teletechnicznej oraz instalacji telewizji przemysłowej (wraz
z zaprojektowaniem i wykonaniem monitoringu zgodnie z wytycznymi projektu, terenu objętego zadaniem min. 8 – 10 kamer wraz z rejestratorem /nagrywanie min. 72 godziny w pętli, komputerem, monitorem zlokalizowanym w budynku głównym UM – tj. spójnego systemu dozoru wizyjnego dopasowanego do potrzeb i charakterystyki obiektu, z możliwością przesyłu obrazu na zewnątrz oraz integracji z innymi systemami obecnymi w obiekcie wraz z kompleksowym jego wyposażeniem),
- przebudowę i rozbudowę instalacji elektroenergetycznej wraz z wyposażeniem (wewnętrzne linie zasilania, oświetlenie terenu, oświetlenie architektoniczne, zasilanie napędu bramy wjazdowej, monitoringu , uwzględniając możliwość zainstalowania obiektów czasowych oraz nagłośnienia w obrębie budynku) oraz dekoracji świetlnych/iluminacji świątecznych wykorzystujących nowoczesne i oszczędne rozwiązania przestrzenne – przy czy ostateczny rodzaj dekoracji, kształt i kolorystyka iluminacji świątecznych przed dokonaniem zakupu podlega uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez zamawiającego - Wykonawca ma obowiązek uwzględnienia zmiany iluminacji),
Uwaga:
a) Iluminacja świetlna wszystkich elementów musi mieć możliwość zmiany barwy w pełnym zakresie barw, /każdy obwód oddzielnie/,
b) Ozdoby świąteczne z zastosowaniem świateł i motywów w wielokolorowych w różnych barwach
z zastosowaniem motywów świątecznych np. bombki, gwiazdy itp. z możliwością zmiany barw
w pełnym zakresie.
c) Zastosowane iluminacje świąteczne muszą zostać wykonane w taki sposób aby można je było demontować i transportować jako normalny gabaryt, w razie konieczności muszą być wykonane pojemniki transportowe.
d) Choinka i brama musi posiać stabilną podstawę montażową.
- przebudowę i rozbudowę instalacji wodociągowej o punkty czerpalne wody do podlewania i zdroje uliczne wraz z wyposażeniem,
- przebudowę i remont przyłącza i instalacji kanalizacji deszczowej,
- przebudowę, remont i montaż obiektów małej architektury tj. murków oporowych, schodków, tablic informacyjnych, ławek i koszy parkowych, stojaków dla rowerów,
- remont ogrodzenia od strony ul. Parkowej wraz z odtworzeniem skrzydeł bramy wjazdowe,
- zagospodarowanie zielenią, w tym rewitalizację istniejącej zieleni,
- realizację robót konserwatorskich przy zabytkach, zgodnie z zatwierdzonym ramowym programem prac konserwatorskich,
- rekonstrukcja ubytków elementów podlegającym pracom konserwatorskim i wzmocnienie struktur,
- uruchomienie i przetestowanie zamontowanych urządzeń i oprogramowania,
- wykonanie dokumentacji opisowej i fotograficznej przeprowadzonej konserwacji – prowadzenie dokumentacji przebiegu prac.
Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu lub zawiadomienie o zakończeniu robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45262210-6 - Fundamentowanie
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
51340000-7 - Usługi instalowania urządzeń telefonicznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6387500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11023894,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6387500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Topaz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 146358518
7.3.3) Ulica: Opoczyńska 17/25
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6387500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zewnętrznej wiaty wraz z utwardzeniem gruntu pod zabytkowe samochody muzealne
- Rozwój infrastruktury dla indywidualnego ruchu nieemisyjnego poprzez rozbudowę ścieżek rowerowych na terenie Gminy Kleczew
- Wymiana stolarki drzwiowej w Zespole Szkół im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
- "Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Rykach"
- Budowa boiska do piłki nożnej z systemem nawadniania oraz oświetleniem
- "Poprawa warunków pracy poprzez zmodernizowanie infrastruktury Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Opolu"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.