Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00224975/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ W GMINIE STARE MIASTO - ETAP I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STARE MIASTO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019303
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: GŁÓWNA 16B
1.5.2.) Miejscowość: Stare Miasto
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-571
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632416216
1.5.8.) Numer faksu: 632416580
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stare-miasto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-miasto.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/stare_miasto1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ W GMINIE STARE MIASTO - ETAP I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5b48cd0-d6e1-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258055
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074807/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 BUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ W GMINIE STARE MIASTO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00224975
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2869539,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ W GMINIE STARE MIASTO - ETAP I,
w ramach zadań inwestycyjnych pn.:
Remont drogi gminnej w m. Żychlin ul. Sosnowa
Remont drogi gminnej w m. Żychlin ul. Modrzewiowa
Remont drogi gminnej w nawierzchni asfaltowej w m. Stare Miasto - Janowice
Remont drogi gminnej w m. Żychlin ul. Sosnowa
Remont jedni polegać będzie na wykonaniu frezowania istniejącej nawierzchni jezdni oraz wykonaniu nowych warstw bitumicznych. Remont poboczy polegać będzie na utwardzeniu istniejących poboczy gruntowych kruszywem łamanym nadając poboczy odpowiedni spadek i szerokość 0,75m. Do istniejących posesji przewidziano wykonanie bitumicznych utwardzeń.
Konstrukcję nawierzchni zjazdów stanowi:
• 5cm – warstwa ścieralna z AC 11S
• 20cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie
Konstrukcję remontowanej jezdni stanowi:
• 5cm – warstwa ścieralna z AC 11S
• siatka z kordu stalowego
• 1-4cm – warstwa wyrównawcza z AC 11W
• frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni
• istniejąca konstrukcja jezdni
Remont drogi gminnej w m. Żychlin ul. Modrzewiowa
Remont jedni polegać będzie na wykonaniu frezowania istniejącej nawierzchni jezdni oraz wykonaniu nowych warstw bitumicznych. Remont poboczy polegać będzie na utwardzeniu istniejących poboczy gruntowych kruszywem łamanym nadając poboczy odpowiedni spadek i szerokość 0,75m. Do istniejących posesji przewidziano wykonanie bitumicznych utwardzeń.
W km 0+030 – 0+080 należy wykonać regulację wysokościową istniejącego krawężnika i chodnika.
Konstrukcję nawierzchni zjazdów stanowi:
• 5cm – warstwa ścieralna z AC 11S
• 20cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie
Konstrukcję remontowanej jezdni stanowi:
• 5cm – warstwa ścieralna z AC 11S
• siatka z kordu stalowego
• 1-4cm – warstwa wyrównawcza z AC 11W
• frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni
• istniejąca konstrukcja jezdni
Remont drogi gminnej w nawierzchni asfaltowej w m. Stare Miasto - Janowice
Zaprojektowano remont nawierzchni jezdni poprzez wykonanie nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego. Roboty powinny być realizowane wg kolejności zgodnej z uwzględnieniem uwarunkowań wynikających z procesów technologicznych poszczególnych rodzajów robót.
Zaprojektowano następujące rodzaje konstrukcji nawierzchni:
KONSTRUKCJA JEZDNI:
• Warstwa ścieralna z AC 11S 50/70 jak dla KR1 - gr. 4cm
• Warstwa wyrównawcza z AC 11W 50/70 jak dla KR1 - średnio 75kg/m2
• Istniejące warstwy z betonu asfaltowego
• Istniejąca podbudowa tłuczniowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233140-2 - Roboty drogowe
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 p.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zamówienie jest realizowane w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, w oparciu o Uchwałę Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021r. (zmienionej uchwałami Rady Ministrów nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021r., nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022r. oraz nr 205/2022 z 13 października 2022r.) i objęte wstępną Promesą Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie dotyczącą dofinansowania inwestycji nr Edycja8/2023/8154/PolskiLad, co wynika z treści SWZ. Zgodnie z § 7 ust. 3a Uchwały Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych według jej aktualnego brzmienia „Wnioskodawca ogłasza postępowanie zakupowe na całą inwestycję objętą dofinansowaniem. Dopuszcza się możliwość ponownego ogłoszenia postępowania zakupowego lub jego części z zachowaniem terminu wskazanego w ust. 1.”. Zamawiający wszczynając postępowanie zakupowe nie objął całej inwestycji, której dofinansowanie dotyczy, ale tylko jej część. Zamawiający nie objął przetargiem następujących zadań finansowanych z Polskiego Ładu na podstawie promesy, tj.: BUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ W GMINIE STARE MIASTO – ETAP II, w ramach zadań inwestycyjnych pn.: Przebudowa drogi gminnej w m. Żychlin, ul. Południowa wraz z dokumentacją Przebudowa drogi w m. Żychlin, ul. Sosnowa wraz z dokumentacją Dalsze prowadzenie postępowania niezgodnie z warunkami Polskiego Ładu spowodowałoby, że Zamawiający nie miałby środków na sfinansowanie zadania. Postępowanie prowadzone bez zabezpieczonych środków nie może zakończyć się zaciągnięciem zobowiązania, ponieważ byłoby to niezgodne z art. 46 ustawy o finansach publicznych. Mając na uwadze powyższe, nie byłoby możliwe zawarcie ważnej umowy.
INNE PRZETARGI STARE MIASTO
więcej: przetargi STARE MIASTO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.