Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00141747/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
- 2022/BZP 00177587/01 - Wynik z dnia 2022-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury transportu drogowego na terenie miasta Szczytno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Szczytno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 624 72 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 89 624 72 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.pawelczyk@um.szczytno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.szczytno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/miasto_szczytno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury transportu drogowego na terenie miasta Szczytno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5497d2e4-c559-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258085
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024685/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja infrastruktury transportu drogowego na terenie miasta Szczytno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141747/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GM-P.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7574184,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z przebudową drogi gminnej 214088N ulicy Władysława Broniewskiego w Szczytnie od km 0+071,09 do km 494,70 przewidujące zmianę parametrów geometrycznych i technicznych drogi.2) Zakres prac obejmuje:
- budowę jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 6,00 m (przekrój 1x2, pas ruchu 3,00 m),
- budowę chodników o szerokości 2,00 m,
- korektę geometrii poziomej drogi,
- korektę geometrii pionowej drogi,
- przebudowę zjazdów,
- budowę kanalizacji deszczowej
- budowę przyłączy wodociągowych i kanalizacji sanitarnej.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących załącznikach:
- Dokumentacji projektowej - załącznik nr 12 do SWZ;
- Projekcie umowy – załącznik nr 8 do SWZ;
- Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
4.5.5.) Wartość części: 1474809,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z przebudową drogi gminnej 214042N ulicy Elizy Orzeszkowej w Szczytnie o długości 291 m.2) Zakres prac obejmuje:
- zdjęcie przypowierzchniowej warstwy humusu i gleby,
- wykonanie robót ziemnych,
- profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
- wykonanie warstwy mrozoochronnej z kruszywa niezwiązanego,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie nawierzchni jezdni, zjazdów i chodników z kostki brukowej betonowej,
- budowę kanalizacji deszczowej,
- budowę przyłączy wodociągowych,
- wymianę opraw na oprawy LED na istniejących 5 słupach oświetlenia ulicznego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących załącznikach:
- Dokumentacji projektowej - załącznik nr 12 do SWZ;
- Projekcie umowy – załącznik nr 8 do SWZ;
- Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231112-3 - Instalacja rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
4.5.5.) Wartość części: 958157,3 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z przebudową drogi gminnej 214007N ulicy Leśnej w Szczytnie o całkowitej długości 409,06 m przewidujące zmianę parametrów geometrycznych i technicznych drogi.2) Zakres prac obejmuje:
- budowę jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,00 m z poszerzeniem w miejscu łuków poziomych do 7,00 m,
- budowę pobocza z kruszywa łamanego o szerokości 1,00 m,
- korektę geometrii poziomej drogi,
- korektę geometrii pionowej drogi,
- przebudowę zjazdów,
- usunięcie kolizji z istniejącą siecią telekomunikacyjną,
- budowę odcinka kanalizacji sanitarnej.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących załącznikach:
- Dokumentacji projektowej - załącznik nr 12 do SWZ;
- Projekcie umowy – załącznik nr 8 do SWZ;
- Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 622145,29 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z przebudową drogi gminnej 214039N ulicy Cypriana Norwida w Szczytnie od km 0+000 do km 0+176,28 o całkowitej długości 176,28 m.2) Zakres prac obejmuje:
- zdjęcie przypowierzchniowej warstwy humusu i gleby,
- wykonanie robót ziemnych,
- profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie nawierzchni zjazdów i chodników z kostki brukowej betonowej,
- wykonanie nawierzchni jezdni z betonowej kostki brukowej,
- budowę kanalizacji deszczowej – długość kolektora 186 m,
- wykonanie przyłączy wodociągowych – 2 szt.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących załącznikach:
- Dokumentacji projektowej - załącznik nr 12 do SWZ;
- Projekcie umowy – załącznik nr 8 do SWZ;
- Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231112-3 - Instalacja rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
4.5.5.) Wartość części: 516965,42 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z przebudową drogi gminnej 214026N ulicy Oskara Kolberga w Szczytnie od km 0+000 do km 0+106,76 o całkowitej długości 106,76 m.2) Zakres prac obejmuje:
- rozebranie nawierzchni jezdni i chodników,
- wykonanie robót ziemnych,
- profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie nawierzchni zjazdów i chodników z kostki brukowej betonowej,
- wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej,
- usunięcie kolizji ze słupami oświetlenia ulicznego – 2 szt,
- wykonanie przyłącza sanitarnego DN 160 mm,
- wymianę wodociągu oraz przyłączy wodociągowych na całym odcinku ulicy.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących załącznikach:
- Dokumentacji projektowej - załącznik nr 12 do SWZ;
- Projekcie umowy – załącznik nr 8 do SWZ;
- Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231112-3 - Instalacja rurociągów
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 370441,34 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z przebudową drogi gminnej 214060N ulicy Spółdzielczej w Szczytnie od km 0+000 do km 0+081,23 o całkowitej długości 81,23 m.2) Zakres prac obejmuje:
- zdjęcie przypowierzchniowej warstwy humusu i gleby,
- wykonanie robót ziemnych,
- profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie nawierzchni zjazdów i chodników z kostki brukowej betonowej,
- wykonanie nawierzchni jezdni z betonowej kostki brukowej,
- budowę kanalizacji deszczowej – długość kolektora około 88m,
- budowę kanalizacji sanitarnej - długości około 77m,
- budowę wodociągu - długości około 102 m.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących załącznikach:
- Dokumentacji projektowej - załącznik nr 12 do SWZ;
- Projekcie umowy – załącznik nr 8 do SWZ;
- Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
4.5.5.) Wartość części: 346722,06 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z przebudową drogi gminnej ulicy Klasztornej w Szczytnie od km 0+000 do km 0+409,04 plus sięgacz z placem manewrowym długości 57 m. Długość odcinka objętego rozbudową wynosi około 466 m.2) Zakres prac obejmuje:
- budowę jezdni jednokierunkowej o szerokości 4,00 i 3,50 m,
- budowę jezdni sięgacz o szerokości 5,50 m,
- budowę chodników o szerokości 2,00 m,
- korektę geometrii poziomej drogi,
- korektę geometrii pionowej drogi,
- przebudowę zjazdów,
- budowę kanalizacji deszczowej,
- budowę kanalizacji sanitarnej,
- budowę wodociągu,
- budowę oświetlenia ulicznego,
- usunięcie kolizji z siecią energetyczną,
- usunięcie kolizji z siecią telekomunikacyjną.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących załącznikach:
- Dokumentacji projektowej - załącznik nr 12 do SWZ;
- Projekcie umowy – załącznik nr 8 do SWZ;
- Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 1803005,04 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z przebudową drogi gminnej nr 214112N – ulicy Łomżyńskiej w Szczytnie od km 0+014,72 do km 0+363,35. Długość odcinka objętego rozbudową wynosi 348,63 m.2) Zakres prac obejmuje:
- budowę jezdni o nawierzchni bitumicznej drogi o szerokości 6,00 i 7,00 (przekrój 1x2, pas ruchu 3,00 m i 3,50),
- budowę chodników o szerokości 2,0 m,
- korektę geometrii poziomej drogi,
- korektę geometrii pionowej drogi,
- przebudowę zjazdów,
- budowę zatoki postojowej dla samochodów osobowych,
- budowę kanalizacji deszczowej,
- budowę wodociągu,
- budowę oświetlenia ulicznego,
- usunięcie kolizji z istniejącą siecią telekomunikacyjną.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących załącznikach:
- Dokumentacji projektowej - załącznik nr 12 do SWZ;
- Projekcie umowy – załącznik nr 8 do SWZ;
- Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231112-3 - Instalacja rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 1481939,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2517699,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2703265,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2517699,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strabag Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: ul. Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wszystkie roboty oprócz robót związanych z wykonaniem nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, na dzień składania oferty podwykonawcy nie zostali wybrani, nazwy firm podwykonawców zostaną podane na etapie realizacji.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2517699,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 846885,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1173431,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 846885,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład usług Transportowych Mirosław Edmund Głażewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451235105
7.3.3) Ulica: ul. Batorego 11
7.3.4) Miejscowość: Szczytno
7.3.5) Kod pocztowy: 12-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 846885,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 417321,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 417321,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 417321,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa HYDROL Tomas Leonard
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391552456
7.3.3) Ulica: ul. Zbożowa 47
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-806
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MIROSŁAW GŁAŻEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MIROSŁAW GŁAŻEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 417321,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2829729,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3614316,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2829729,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Usług Inżynireskich Przygoda Tomasz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8491482537
7.3.3) Ulica: ul. M. Konopnickiej 6/3
7.3.4) Miejscowość: Pisz
7.3.5) Kod pocztowy: 12-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2829729,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2441545,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2441545,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2441545,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strabag Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: ul. Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wszystkie roboty oprócz robót związanych z wykonaniem nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, na dzień składania oferty podwykonawcy nie zostali wybrani, nazwy firm podwykonawców zostaną podane na etapie realizacji.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2441545,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Sprzątanie nieruchomości komunalnych i terenów miejskich przy wspólnotach mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, administrowanych przez ZGK w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych - produktów mleczarskich dla DPS w Szczytnie na 2025 r.
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Dostawa materiałów elektrycznych
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Gminy Szczytno oraz placówek oświatowych z terenu Gminy Szczytno
- Wymiana klimatyzatora Bud 1 - sala konferencyjna oraz agregatu chłodniczego centrali wentylacyjnej na budynku Biblioteki, obsługującego Aulę im. Stasiaka.
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.