eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica-ZdrójModernizacja i wymiana d¼wigów osobowych w budynku 20.WSzU-R SPZOZ w Krynicy-Zdroju przy ul. ¦widziñskiego 4



Og³oszenie z dnia 2022-07-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Modernizacja i wymiana d¼wigów osobowych w budynku 20.WSzU-R SPZOZ w Krynicy-Zdroju przy ul. ¦widziñskiego 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: 20 WOJSKOWY SZPITAL UZDROWISKOWO-REHABILITACYJNY SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KRYNICY-ZDROJU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490044147

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. prof. Henryka ¦widziñskiego 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krynica-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki

1.5.7.) Numer telefonu: +48184146211

1.5.8.) Numer faksu: 4146240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krynica@20wszur.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.20wszur.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

www.20wszur.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i wymiana d¼wigów osobowych w budynku 20.WSzU-R SPZOZ w Krynicy-Zdroju przy ul. ¦widziñskiego 4

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-00a21fb9-e636-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00258090

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00196749/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 20WSzU-R.ZP.2611.10.2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 0 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest us³uga dostawy i wymiany dwóch d¼wigów osobowych w ramach zadania nr 91729 pn. "Modernizacja i wymiana d¼wigów osobowych w budynku 20.WSzU-R SPZOZ w Krynicy-Zdroju przy ul. ¦widziñskiego 4" wraz z us³ug± serwisu w okresie gwarancji. D¼wigi o napêdzie bezreduktorowym, elektrycznym wraz z drzwiami o szeroko¶ci otworu 90cm na 8 kondygnacjach, ud¼wig 630 do 650 / 8 osób w rozmiarze wewnêtrznym kabin minimum 1100mm x 1400mmx 2100 mm. W ramach gwarancji Wykonawca bêdzie zobowi±zany do: bie¿±cej konserwacji, serwisu i przegl±dów technicznych (w tym pomiarów elektrycznych urz±dzeñ ochronnych d¼wigu) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (t.j. DzU.2021, poz. 272 z pó¼n. zm.), a w szczególno¶ci Rozporz±dzenia Ministra Przedsiêbiorczo¶ci i Technologii z dnia 30 pa¼dziernika 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urz±dzeñ transportu bliskiego (DzU. 2018, poz. 2176 z pó¼n. zm.), wynikaj±cych z warunków gwarancji i naprawy przedmiotu umowy w okresie gwarancyjnym w miejscu u¿ytkowania na warunkach wynikaj±cych z zawartej Umowy.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45313100-5 - Instalowanie wind

50531400-0 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji d¼wigów

43322000-6 - Urz±dzenia do demonta¿u

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 639600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 833423,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 639600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Krokosz Krokosz Lift Company

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343521541

7.3.3) Ulica: Mochnaczka Wy¿na

7.3.4) Miejscowo¶æ: Krynica-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 33-380

7.3.6.) Województwo: ma³opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 639600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.