Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00209950/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej wraz z robotami towarzyszącymi na parterze budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 przy ul. Kaniowczyków 32 w Puławach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO PUŁAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019371
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 5
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulawy.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pulawy.ezamawiajacy.pl/pn/pulawy/demand/111933/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej wraz z robotami towarzyszącymi na parterze budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 przy ul. Kaniowczyków 32 w Puławach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83ec6270-ee4e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258103
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039949/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej wraz z robotami towarzyszącymi na parterze budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 przy ul. Kaniowczyków 32 w Puławach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209950
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje: roboty budowlane na zadaniu pn.: „Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej wraz z robotami towarzyszącymi na parterze budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 przy ul. Kaniowczyków 32 w Puławach”. Podstawą do wykonania robót jest Projekt techniczny „Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku ZSO Nr 1 w Puławach” opracowany przez Biuro Techniczne ELTOM Tomasz Sulski – VIII.2021 r.
Ogólny zakres robót do wykonania, objętych zamówieniem, dotyczy wybranych pomieszczeń na parterze budynku szkoły (część dydaktyczna):
a) Branża elektryczna i teletechniczna
- demontaż starej instalacji elektrycznej na parterze budynku, - demontaż tablic rozdzielczych T7, T8 i T9, - demontaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego na parterze budynku wraz z utylizacją, - demontaż kamer wewnętrznych na parterze budynku (przekazanie Użytkownikowi), - montaż nowych tablic rozdzielczych T7, T8 i T9, - montaż instalacji elektrycznej gniazdowej i oświetleniowej, - montaż instalacji dzwonkowej, - montaż instalacji radiowęzła szkolnego, -montaż kamer wewnętrznych i punktów dostępowych Wi-Fi, - wymiana opraw oświetlenia ogólnego oraz awaryjnego i ewakuacyjnego, -wymiana osprzętu elektrycznego, - pomiary ochronne.
b) Branża budowlana (roboty towarzyszące)
- wykucie wnęk pod nową lokalizację tablic rozdzielczych na parterze budynku, - zaprawianie bruzd, przecierka, gruntowanie i malowanie ścian i sufitów remontowanych pomieszczeń, - malowanie farbą olejną grzejników, - malowanie farbą antypoślizgową podjazdu w łączniku budynku, - montaż odbojnic ściennych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464542,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 774900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 464542,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Monika Wiącek Lwschód
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Dom Expert Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121162484
7.3.3) Ulica: Wrońska
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-327
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 464542,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-258.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Bieżące utrzymanie separatorów substancji ropopochodnych, znajdujących się na terenie miasta Puławy
- Zakup wraz z dostawą leków do programu lekowego AMD-DME dla potrzeb Oddziału Okulistyki Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach z podziałem na 4 zadania.
- zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku przy ul. Strażackiej w Gorlicach dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Gorlicach
- Adaptacja pomieszczeń na Stadionie Miejskim im. Henryka Reymana na potrzeby ZIM w Krakowie.
- Powiększamy się dla Olimpijczyków - zaplecze szatniowo - sanitarne dla stadionu przy ul. Botanicznej 66 - faza II
- "Remont pomieszczeń w budynku służby zdrowia GOLDMEDICA SP. Z O. O. w Gołdapi oraz Modernizacja rozdzielni elektrycznych w budynku Szpitala przy ulicy Słonecznej 7 w Gołdapi. "
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji pomieszczenia serwerowni w celu przygotowania do spełnienia wszystkich wytycznych w zakresie bezpieczeństwa przechowywania danych dla serwerowni zapasowej
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na nieruchomości położonej w Pawonkowie przy ul. Lublinieckiej
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.