eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RynDostawa specjalistycznego systemu elektroakustycznego na wyposażenie sali widowiskowej Regionalnego Parku Kultury, Edukacji i Turystyki w Rynie



Ogłoszenie z dnia 2021-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa specjalistycznego systemu elektroakustycznego na wyposażenie sali widowiskowej Regionalnego Parku Kultury, Edukacji i Turystyki w Rynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ryn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Ryn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-520

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874293960

1.5.8.) Numer faksu: 874293086

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miastoryn@miastoryn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastoryn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastoryn.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa specjalistycznego systemu elektroakustycznego na wyposażenie sali widowiskowej Regionalnego Parku Kultury, Edukacji i Turystyki w Rynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3014f60-25a8-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258134

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008665/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Wyposażenie sali widowiskowej Regionalnego Parku Ekukacji, Kultury i Turystyki w Rynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00219865/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 184552,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego systemu elektroakustycznego na wyposażenie sali widowiskowej Regionalnego Parku Kultury, Edukacji i Turystyki w Rynie. Poprzez dostawę przedmiotu zamówienia rozumieć należy dostawę ww. przedmiotów do siedziby Zamawiającego (ul. Kopernika 16, 11-520 Ryn), bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
2. Wymagania ogólne dotyczące Urządzeń stanowiących podmiot postępowania:
a) Oferowane urządzenia i wyposażenie mają być fabrycznie nowe, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2021 roku, nieużywane, wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, zmontowane, gotowe do użytku.
b) Elementy kluczowe dla poprawności działania systemu elektroakustycznego, (takie jak np. zestawy głośnikowe, wzmacniacze mocy, procesory sygnałowe), mają mieć charakter rozwiązań fabrycznych, pochodzących z seryjnej produkcji - tak by zapewnić Zamawiającemu wieloletnią trwałość i dostępność podzespołów podlegających zużyciu oraz uprościć procedurę serwisową. Dla powyżej wymienionych komponentów Zamawiający nie dopuszcza oferowania rozwiązań warsztatowych, autorskich itp.
c) Zamawiający dopuszcza, by Wykonawca oferował rozwiązania warsztatowe w ramach następujących składników niniejszej dostawy (dla których zachodzi powszechność wykonawstwa rzemieślniczego): dystrybutory sygnału i zasilania dla systemów elektroakustycznych, okablowanie sygnałowe i zasilające, elementy instalacyjne, inne elementy niewymienione). Warunkiem dopuszczenia dla omawianych elementów jest wykonanie ich z podzespołów o parametrach wskazanych w niniejszym opisie; przy zachowaniu właściwych procesów technologicznych, należytej dokładności, zgodnie z wytycznymi oraz z komponentów dedykowanych do zastosowania profesjonalnego. Wtyki, rodzaj przewodu, elementy konstrukcyjne, muszą pochodzić z serii przeznaczonych do użytku mobilnego (oznaczanego jako „touring”, „concert” itp), zgodnie z wytycznymi wynikającymi z norm i przepisów obowiązujących na terenie Polski.
d) Urządzenia stacjonarne, o których mowa muszą być przystosowane do współpracy z siecią energetyczną o parametrach: 230 VAC +10%/-10% 50 Hz. Muszą być wykonane zgodnie z wytycznymi wynikającymi z norm i przepisów obowiązujących na terenie Polski oraz posiadać ważne świadectwo zgodności elektromagnetycznej.
e) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oryginalną instrukcję użytkowania w języku angielskim lub w języku polskim, przy czym instrukcja w języku polskim może być instrukcją skróconą, wówczas, gdy jednocześnie dostarczona zostanie pełna instrukcja w języku angielskim.
f) Wszystkie elementy wchodzące w skład systemu nagłośnienia, powinny być objęte okresem gwarancji na okres, co najmniej 24 miesięcy.
g) Wymagane jest by urządzenia były objęte serwisem gwarancyjnym na terenie Polski z czasem reakcji nie dłuższym niż 48 godzin od zgłoszenia do wstępnej diagnozy.
h) Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego.
i) Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w OPZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
j) Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przy ocenie równoważności analizie poddane zostaną jedynie istotne z punktu widzenia funkcjonalności i celu, parametry materiałów/urządzeń i ich funkcje, które zostały określone w postępowaniu, a także podane zostały ich minimalne wymagania. Brak spełnienia któregokolwiek z istotnych i minimalnych parametrów, będzie traktowany jako zaoferowanie produktu niezgodnego z wymaganiami OPZ. Po stronie Wykonawcy jest udowodnienie, że proponowany materiał, urządzenie, produkt są równoważne i w jego gestii leży przedstawienie wszelkich dokumentów, obliczeń, predykcji, schematów blokowych, opinii technologicznych itp. potwierdzających równoważność. W przypadku dopuszczenia/zastosowania materiału, urządzenia, produktu równoważnego, wpływającego na rozwiązania projektowe przyjęte w dokumentacji stanowiącej Opis przedmiotu zamówienia, po stronie Wykonawcy i na jego koszt, leży przygotowanie i uzgodnienie dokumentacji uwzględniającej równoważność.
k) Wszystkie nazwy własne użyte w niniejszym opisie wskazują na rozwiązania będące powszechnymi standardami w inżynierii elektroakustycznej - określają protokoły komunikacyjne i transmisyjne, rozwiązania montażowe lub elementy, dla których ze względu na powszechność użycia przy jednoczesnym braku legalnych odpowiedników nie ma możliwości zaoferowania innego rozwiązania.
l) Wykonawca ma obowiązek zapewnić kompletność dostawy o elementy nie wymienione w niniejszym OPZ, a niezbędne do zapewnienia poprawności i bezpieczeństwa działania oferowanych systemów. W celu realizacji poniższych założeń dla poszczególnych systemów, Wykonawca musi dostarczyć komplet urządzeń w ilościach nie mniejszych niż wskazane poniżej.
m) Na potwierdzenie minimalnych parametrów oraz funkcji Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty komplet kart materiałowych (w języku polskim lub angielskim). Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości weryfikacji prawdziwości informacji w dostarczonych kartach materiałowych w ogólnodostępnych źródłach informacji (dokumenty DTR, instrukcje obsługi urządzeń, katalogi, strony internetowe producentów itp). Zamawiający zastrzega możliwość wezwania do zaprezentowania zaoferowanego urządzenia.
n) Zamawiający postanowił wprowadzić kryterium funkcjonalności technicznej do oceny ofert. Lista parametrów i funkcjonalności wraz z punktacją oceny znajduje się w Załączniku Nr 2, stanowiącym integralną część oferty. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji danych przedstawionych przez Wykonawcę, w tym celu Zamawiający może wykorzystać strony internetowe producentów systemów elektroakustycznych, literaturę fachową, opinię niezależnych ekspertów oraz może wezwać Wykonawcę do prezentacji urządzenia z jednoczesną demonstracją funkcjonalności, co do których istnienia Zamawiający będzie miał wątpliwości. Prezentacja urządzenia będzie miała miejsce w siedzibie Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień.
o) W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również:
1) Wsparcie techniczne pierwszej konfiguracji systemu elektroakustycznego,
2) Przeprowadzenie strojenia/optymalizacji systemu elektroakustycznego, polegającego na dokonaniu serii pomiarów elektroakustycznych i wynikających z ich interpretacji nastaw procesorów zarządzających lub platformy zarządzającej, dostarczonych z systemem elektroakustycznym oraz analizy w/w optymalizacji zainstalowanego systemu elektroakustycznego,
3) Opracowanie dokumentacji stanowiącej tzw. Startową - ogólna instrukcję obsługi całościowego systemu (na zasadach hasłowych), którą zamawiający będzie mógł pozostawić w miejscach dostępnych dla użytkowników,
4) Czynności powinien wykonać certyfikowany przez producenta dostarczonego sprzętu Support Techniczny, a ich zakończeniem będzie stosowny raport. Termin i miejsce zostaną podane na etapie realizacji podmiotu zamówienia.
5) Szkolenia dla wskazanych przez Zamawiającego pracowników, obejmującego zagadnienia teoretyczne i praktyczne. Wiedza przekazana w trakcie szkoleń musi umożliwić autonomiczną pracę zespołu technicznego w zakresie obsługi wydarzeń kulturalnych. Szkolenie odbywać ma się w miejscu zainstalowania systemu elektroakustycznego wskazanym przez Zamawiającego. Termin i miejsce zostaną podane na etapie realizacji podmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

51313000-9 - Usługi instalowania urządzeń dźwiękowych

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192078,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192078,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192078,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polsound Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010538252

7.3.3) Ulica: Brukowa 29

7.3.4) Miejscowość: Łomianki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-092

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192078,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.