Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00091491/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa stanu nawierzchni na drogach Gminy Kostrzyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kostrzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 8178 565
1.5.8.) Numer faksu: +48 61 8178 191
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kostrzyn.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f5faee4-bc47-11ee-b7da-22bd761ba7f31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa stanu nawierzchni na drogach Gminy Kostrzyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f5faee4-bc47-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025585/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa ulic Dąbrowskiego, Jolanty, Jagiełły, Łokietka, Batorego i Lecha w Kostrzynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00091491
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.2.2024.IN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Poprawa stanu nawierzchni na drogach Gminy Kostrzyn”.
2. Zakres prac będzie obejmował wykonanie remontu nawierzchni ulicy Dąbrówki, Jolanty, Jagiełły, Łokietka i Batorego w Kostrzynie. Remont będzie polegał na ułożeniu warstwy wyrównawczej, wyrównującej podbudowę z kruszywa kamiennego, a następnie dwóch warstw nawierzchni z betonu asfaltowego.
UWAGA: Zamawiający informuje, że w przypadku braku szczegółowego opisu dotycząca przygotowania podłoża (tj. profilowania, korytowania, nadanego spadku podłoża czy wykonania częściowo robót ziemnych wraz z robotami towarzyszącymi) w dokumentacji SWZ i załącznikach do SWZ Wykonawca zobowiązany jest przyjąć i uwzględnić w kalkulacji ceny każdorazową robotę o w/w charakterze w przypadku konieczności jej wykonania wynikającej z warunków terenowych. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przekazywanym kompletem materiałów przetargowych oraz warunkami terenowymi.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
4. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 672000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 960127,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 672000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Drogowa Begier Sławomir Spółka Komandytowo-Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 521629482
7.3.3) Ulica: Polna 1A
7.3.4) Miejscowość: Nekla
7.3.5) Kod pocztowy: 62-330
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA DROGOWA BEGIER SŁAWOMIR SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA DROGOWA BEGIER SŁAWOMIR SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 672000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KOSTRZYN
- Budowa ulic Konwaliowej, Bławatkowej, Andrzejewo, Jana Pawła II, Daliowej i Storczykowej(ostatni etap) oraz remont nawierzchni ulicy Fiołkowej w Kostrzynie
- Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gminy Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa, przebudowa i remont dróg gminnych w Gwiazdowie, Siekierkach Wielkich, Tarnowie i Kostrzynie
więcej: przetargi KOSTRZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa nawierzchni drogi leśnej wywozowej nr 126 Krężelka w leśnictwie Zapowiedź.
- Budowa dróg w Psarskiem - etap 2
- Rozbudowa ul. Sulisławickiej na odcinku od ul. Romańskiej do ul. Celtyckiej w Kaliszu
- Rozbudowa ul. Braterskiej w Paczkowie, gm. Swarzędz
- Modernizacja posadzki, kanału i podjazdu dla budynku OSP Wilcza
- Budowa ulic Konwaliowej, Bławatkowej, Andrzejewo, Jana Pawła II, Daliowej i Storczykowej(ostatni etap) oraz remont nawierzchni ulicy Fiołkowej w Kostrzynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.