eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GodówWyposażenie pomieszczeń kuchni oraz pomieszczeń pomocniczych w Przedszkolu Publicznym w Łaziskach



Ogłoszenie z dnia 2024-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie pomieszczeń kuchni oraz pomieszczeń pomocniczych w Przedszkolu Publicznym w Łaziskach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Godów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 53

1.5.2.) Miejscowość: Godów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-340

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324765065

1.5.8.) Numer faksu: 324765100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@godow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.godow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-godow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie pomieszczeń kuchni oraz pomieszczeń pomocniczych w Przedszkolu Publicznym w Łaziskach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-207f4a5a-d0a8-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050458/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wyposażenie pomieszczeń kuchni oraz pomieszczeń pomocniczych w Przedszkolu Publicznym w Łaziskach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226041

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ-ZP.271.1.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje dostawę z montażem wyposażenia pomieszczeń kuchni oraz pomieszczeń pomocniczych w budynku Przedszkola Publicznego w Łaziskach. W zakresie przedmiotu zamówienia znajduje się wyposażenie oraz sprzęty, a w szczególności:

umywalka ze stali nierdzewnej – 3szt.
bateria umywalkowa – 3szt.
waga – 2 szt.
paleta – 1 szt.
regał – 6 szt.
szafa chłodnicza – 1szt.
stół szkieletowy – 1 szt.
stół ze zlewem – 1 szt.
naświetlacz do dezynfekcji jaj – 1 szt.
szafa mroźnicza – 3 szt.
szafa chłodnicza – 1 szt.
stół szkieletowy z półką – 3 szt.
stół ze zlewem – 8 szt.
stół szkieletowy – 4 szt.
basen jezdny – 1 szt.
stół z basenem – 2 szt.
pojemnik na odpadki – 1 szt.
blat podawczy – 1 szt.
szafa przelotowa – 1 szt.
zmywarka kapturowa – 1szt.
zmiękczacz wody – 2szt.
pralka przemysłowa – 1 szt.
suszarka przemysłowa – 1 szt.
wózek bemarowy – 2 szt.
wózek kelnerski – 4 szt.
stół korpusowy – 6 szt.
piec konwekcyjno-parowy – 1 szt.
okap zespolony z piecem konwekcyjno-parowym – 1 szt.
element neutralny z szufladą i szafką – 2 szt.
trzon kuchenny 4 palnikowy gazowy – 1 szt.
podgrzewacz płytowy elektryczny – 1 szt.
patelnia uchylna elektryczna – 1 szt.
taboret gazowy – 1 szt.
szatkownica do warzyw – 1 szt.
robot kuchenny planetarny – 1 szt.
maszynka do mięsa – 1 szt.
myjka ciśnieniowa – 1 szt.
ruszt podłogowy – 1 szt.
wózek platformowy – 1 szt.
bateria gastronomiczna – 11 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwarto w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki

39711200-1 - Roboty kuchenne

39711360-0 - Piekarniki

39141100-3 - Regały

39121200-8 - Stoły

39713100-4 - Zmywarki do naczyń

39137000-1 - Zmiękczacze wody

39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe

34912100-4 - Wózki popychane

39713210-8 - Pralki i suszarki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wszczął ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wyposażenia pomieszczeń kuchni oraz pomieszczeń pomocniczych w budowanym Przedszkolu Publicznym w Łaziskach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SWZ. Następnie dokument ten stał się podstawą do sporządzenia załącznika nr 5 – Parametry techniczne oferowanego wyposażenia, który to dokument Wykonawcy składali wraz z ofertą. Formularz ten zawierał niezbędne dane wymagane przez Zamawiającego w zakresie zamówienia, tj.: ilość, opis przedmiotu zamówienia, wymiary, zasilanie elektryczne, gaz, wod-kan. W formularzu tym składanym wraz z ofertą Wykonawcy zobowiązani byli podać oznaczenie producenta, nazwę, określenie oferowanych parametrów oraz spełnienie określonej funkcji (TAK/NIE).
W toku postępowania Zamawiający otrzymał od Wykonawców liczne pytania, na które udzielił odpowiedzi oraz dokonał stosownych zmian, między innymi w opisie przedmiotu zamówienia.
Pomimo, dokonanych wyjaśnień i zmian w opisach przedmiotu zamówienia, postępowanie unieważnia się na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowie w sprawie zamówienia publicznego.
W niniejszym postępowaniu doszło do powstania wady postępowania przez naruszenie przez Zamawiającego przepisów ustawy art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż przedmiot zamówienia nie został opisany w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładanych zrozumiałych określeń, uwzględniając wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty.
W oparciu o sporządzony przez Zamawiającego opis, Wykonawcy złożyli nieporównywalne oferty.
W obecnej chwili, tj. po otwarciu ofert, nie ma możliwości usunięcia wady postępowania polegającej na zmianie opisu przedmiotu zamówienia. Konieczne jest zatem unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający o wszczęciu kolejnego postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu postępowania powiadomi Wykonawców.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 338250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 786423,96 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.