Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00226041/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
- 2024/BZP 00235844/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-07
- 2024/BZP 00241032/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie pomieszczeń kuchni oraz pomieszczeń pomocniczych w Przedszkolu Publicznym w Łaziskach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Godów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 53
1.5.2.) Miejscowość: Godów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-340
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324765065
1.5.8.) Numer faksu: 324765100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@godow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.godow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-godow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie pomieszczeń kuchni oraz pomieszczeń pomocniczych w Przedszkolu Publicznym w Łaziskach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-207f4a5a-d0a8-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258151
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050458/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wyposażenie pomieszczeń kuchni oraz pomieszczeń pomocniczych w Przedszkolu Publicznym w Łaziskach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226041
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ-ZP.271.1.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje dostawę z montażem wyposażenia pomieszczeń kuchni oraz pomieszczeń pomocniczych w budynku Przedszkola Publicznego w Łaziskach. W zakresie przedmiotu zamówienia znajduje się wyposażenie oraz sprzęty, a w szczególności:
umywalka ze stali nierdzewnej – 3szt.
bateria umywalkowa – 3szt.
waga – 2 szt.
paleta – 1 szt.
regał – 6 szt.
szafa chłodnicza – 1szt.
stół szkieletowy – 1 szt.
stół ze zlewem – 1 szt.
naświetlacz do dezynfekcji jaj – 1 szt.
szafa mroźnicza – 3 szt.
szafa chłodnicza – 1 szt.
stół szkieletowy z półką – 3 szt.
stół ze zlewem – 8 szt.
stół szkieletowy – 4 szt.
basen jezdny – 1 szt.
stół z basenem – 2 szt.
pojemnik na odpadki – 1 szt.
blat podawczy – 1 szt.
szafa przelotowa – 1 szt.
zmywarka kapturowa – 1szt.
zmiękczacz wody – 2szt.
pralka przemysłowa – 1 szt.
suszarka przemysłowa – 1 szt.
wózek bemarowy – 2 szt.
wózek kelnerski – 4 szt.
stół korpusowy – 6 szt.
piec konwekcyjno-parowy – 1 szt.
okap zespolony z piecem konwekcyjno-parowym – 1 szt.
element neutralny z szufladą i szafką – 2 szt.
trzon kuchenny 4 palnikowy gazowy – 1 szt.
podgrzewacz płytowy elektryczny – 1 szt.
patelnia uchylna elektryczna – 1 szt.
taboret gazowy – 1 szt.
szatkownica do warzyw – 1 szt.
robot kuchenny planetarny – 1 szt.
maszynka do mięsa – 1 szt.
myjka ciśnieniowa – 1 szt.
ruszt podłogowy – 1 szt.
wózek platformowy – 1 szt.
bateria gastronomiczna – 11 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwarto w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
39711200-1 - Roboty kuchenne
39711360-0 - Piekarniki
39141100-3 - Regały
39121200-8 - Stoły
39713100-4 - Zmywarki do naczyń
39137000-1 - Zmiękczacze wody
39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe
34912100-4 - Wózki popychane
39713210-8 - Pralki i suszarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wszczął ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wyposażenia pomieszczeń kuchni oraz pomieszczeń pomocniczych w budowanym Przedszkolu Publicznym w Łaziskach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SWZ. Następnie dokument ten stał się podstawą do sporządzenia załącznika nr 5 – Parametry techniczne oferowanego wyposażenia, który to dokument Wykonawcy składali wraz z ofertą. Formularz ten zawierał niezbędne dane wymagane przez Zamawiającego w zakresie zamówienia, tj.: ilość, opis przedmiotu zamówienia, wymiary, zasilanie elektryczne, gaz, wod-kan. W formularzu tym składanym wraz z ofertą Wykonawcy zobowiązani byli podać oznaczenie producenta, nazwę, określenie oferowanych parametrów oraz spełnienie określonej funkcji (TAK/NIE).W toku postępowania Zamawiający otrzymał od Wykonawców liczne pytania, na które udzielił odpowiedzi oraz dokonał stosownych zmian, między innymi w opisie przedmiotu zamówienia.
Pomimo, dokonanych wyjaśnień i zmian w opisach przedmiotu zamówienia, postępowanie unieważnia się na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowie w sprawie zamówienia publicznego.
W niniejszym postępowaniu doszło do powstania wady postępowania przez naruszenie przez Zamawiającego przepisów ustawy art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż przedmiot zamówienia nie został opisany w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładanych zrozumiałych określeń, uwzględniając wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty.
W oparciu o sporządzony przez Zamawiającego opis, Wykonawcy złożyli nieporównywalne oferty.
W obecnej chwili, tj. po otwarciu ofert, nie ma możliwości usunięcia wady postępowania polegającej na zmianie opisu przedmiotu zamówienia. Konieczne jest zatem unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający o wszczęciu kolejnego postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu postępowania powiadomi Wykonawców.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 338250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 786423,96 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej-02 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- Organizacja ergonomicznych stanowisk pracy poprzez doposażenie/wyposażenie stanowisk pracy - Część nr 1 Ilość zadań: 8
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- Zakup i dostawa wyposażenia dla Przychodni Zdrowia w Zembrzycach
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
więcej: Wózki popychane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.