Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00237512/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów do budowy sieci wodociągowej z przyłączami w Posadach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA SĄSIEDZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384364167
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Braniewska 12 F
1.5.2.) Miejscowość: Pieniężno
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-520
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 519-750-370
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spnsasiedzi@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spnsasiedzi.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14321372-fb89-11ec-8000-d680d39e541a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Spółdzielnia jest Przedsiębiorstwem Społecznym - czyli organizacją prowadząca działalność gospodarczą, która wyznacza sobie cele ściśle społeczne.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów do budowy sieci wodociągowej z przyłączami w Posadach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14321372-fb89-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258160
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237512/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów zgodnych z załącznikiem nr 3 do SWZ na budowę sieci wodociągowej w miejscowości Posady.
2. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment musi być nowy o najwyższej jakości pod względem technicznym i użytkowym, spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczające go do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę asortymentu w ilości i jakości przedstawionej w ofercie Wykonawcy oraz zgodnie z kryteriami i parametrami technicznymi przedstawionymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Jakiekolwiek odstępstwa w tym zakresie obciążają wyłącznie Wykonawcę, którego odpowiedzialność nie ustaje nawet wówczas kiedy Zamawiający, czy inny podmiot działający w jego imieniu, dokona odbioru przedmiotu umowy;
2) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji wyposażenia (właściwej dla danego wyposażenia/artykułu objętego przedmiotem zamówienia), w tym: instrukcje obsługi, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności z odpowiednią normą, dokumenty określające zasady świadczenia usług w okresie gwarancyjnym (kartę gwarancyjną) oraz wszelkie inne dokumenty pozwalające Zamawiającemu na odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia w zakresie jego jakości, jak też ilości oraz na korzystanie z niego zgodnie z prawem oraz zgodnie z jego technicznym przeznaczeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44163000-0 - Rury i osprzęt
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199696,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199696,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199696,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "TECHNOSAN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050432700
7.3.3) Ulica: ul. Elewatorska 7
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-641
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "TECHNOSAN" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199696,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI PIENIĘŻNO
więcej: przetargi PIENIĘŻNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
- Dostawa i montaż instalacji redukcji odorów na terenie kompostowni
- Dostawa materiałów i urządzeń budowlanych, elektrycznych i sanitarnych na potrzeby Gdańskich Nieruchomości SZB w roku 2025.
- Dostawa znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla RDW w Białogardzie
- DOSTAWA MATERIAŁÓW HUTNICZYCH
- Dostawa agregatów głębinowych wraz z osprzętem (rurociągi, kable zasilajace i sterownicze, wyposażenie technologiczne).
więcej: Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.