Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00182478/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odnowa oznakowania poziomego dróg wojewódzkich z podziałem na 4 zadania. CPV 45.23.32.21-4.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001255179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 28
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-425
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 39 17 171
1.5.8.) Numer faksu: 71 39 17 100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@dsdik.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dsdik.wroc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dsdik-wroc.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarząd drogowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odnowa oznakowania poziomego dróg wojewódzkich z podziałem na 4 zadania. CPV 45.23.32.21-4.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28d2e2e5-de81-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00097779/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Odnowa oznakowania poziomego dróg wojweódzkich ...
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182478
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NI.2720.41.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7068853,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odnowa oznakowania poziomego dróg wojewódzkich z podziałem na 4 zadania - Zadanie nr 1 - obejmuje teren działania Służby Utrzymaniowej Jelenia Góra - Oddział Drogowy Tylice oraz Oddział Drogowy Czadrów. Szczegółowy opisprzedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 1018490,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odnowa oznakowania poziomego dróg wojewódzkich z podziałem na 4 zadania - Zadanie nr 2 - obejmuje teren działania Służby Utrzymaniowej Legnica – Oddział Drogowy Chocianów I, Oddział Drogowy Chocianów II, Oddział Drogowy Rudna oraz Oddział Drogowy Góra. Szczegółowy opisprzedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 3349466,57 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odnowa oznakowania poziomego dróg wojewódzkich z podziałem na 4 zadania - Zadanie nr 3 - obejmuje teren działania Służby Utrzymaniowej Wałbrzych - Oddział Drogowy Lądek-Zdrój, Oddział Drogowy Ścinawka, Oddział Drogowy Olszyniec. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 1847137,78 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odnowa oznakowania poziomego dróg wojewódzkich z podziałem na 4 zadania - Zadanie nr 4 - obejmuje teren działania Służby Utrzymaniowej Wrocław - Oddział Drogowy Cieszyce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 853758,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2556574,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2832120,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2556574,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MALDRÓG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943151343
7.3.3) Ulica: ul. Potokowa 27
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-105
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2556574,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1104761,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1110330,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1104761,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Saferoad Grawil Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8670012216
7.3.3) Ulica: Ul. Komunalna 7
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wszystkie prace zawarte w kosztorysie ofertowym z wyłączeniem prac związanych z odnową oznakowania poziomego.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1104761,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1353525,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1353525,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1353525,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lech-Mal Patryk Lech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9131603376
7.3.3) Ulica: Ul. Słoneczna 25
7.3.4) Miejscowość: Gałów
7.3.5) Kod pocztowy: 55-330
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1353525,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja instalacji C.O. w budynku wielorodzinnym
- Przetarg nieograniczonym na wymianę 94 wyłazów dachowych w budynkach mieszkalnych na terenie osiedla ,,Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa testów PCR kompatybilnych z urządzeniem Genxpert którego Zamawiający jest właścicielem , przez okres 36 miesięcy , dla Zakładu Mikrobiologii DCOPiH.
- 83570 Remont placu Wolności i zwiększenie ilości zieleni w ul. Zamkowej we Wrocławiu
- Rozbiórka budynku nr 147 w K-7795 w Duninowie wraz z towarzyszącą infrastrukturą.
- 39.2025 Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odnowa poziomego oznakowania dróg na drogach wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie w roku 2025 - 8 zadań.
- Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej ul. Oświęcimskiej- Etap II
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj-buduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych zadanie "Rozbudowa DW nr 835 ... Grabownica Starzeńska polegająca na rozbudowie skrzyżowania z DW nr 886
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2536L - III etap
- "Bieżące utrzymanie dróg - oznakowanie poziome."
- Przebudowa odc. DP 1515N Robity-Kandyty-Worławki od km 1+932 do km 5+567,69 i od km 6+562,92 do km 8+785,46 o łącznej dł. ok. 5,858 km-etap I od km 6+562,92 do km 8+785,46 o dł. ok. 2223 m
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.