Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00252891/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
- 2024/BZP 00364698/01 - Wynik z dnia 2024-06-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA W POWIECIE ŚREDZKIM POPRZEZ BUDOWĘ CHODNIKÓW PRZY DROGACH POWIATOWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŚREDZKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934762
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wrocławska 2
1.4.2.) Miejscowość: Środa Śląska
1.4.3.) Kod pocztowy: 55-300
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.4.7.) Numer telefonu: 713968919
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-sredzki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sredzki.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258226
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00252891
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art.7 ust.1 ustawy z dn.13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022 r. .poz.835).
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, iż wykonawca spełni warunek, jeżeli potwierdzi, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną:
- dla części 1 - nie mniejszej niż 160 000 PLN brutto,
- dla części 2 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,
- dla części 3 - nie mniejszej niż 360 000 PLN brutto,
- dla części 4 - nie mniejszej niż 120 000 PLN brutto,
- dla części 5 - nie mniejszej niż 500 000 PLN brutto,
- dla części 6 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,
- dla części 7 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,
- dla części 8 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, iż wykonawca spełni warunek, jeżeli:
a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:
- co najmniej 1 zadanie związane z robotami budowlanymi o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia ( nawierzchnie z kostki brukowej wraz z układaniem obrzeży i krawężników) - o wartości nie mniejszej niż :
• dla części 1 (Mieczków/ Samborz): 90 000 PLN netto
• dla części 2 (Budziszów): 120 000 PLN netto
• dla części 3 (Drogomiłowice): 200 000 PLN netto
• dla części 4 (Ujazd Górny): 70 000 PLN netto
• dla części 5 (Mazurowice): 300 000 PLN netto
• dla części 6 (Lutynia): 120 000 PLN netto
• dla części 7 (Ciechów): 130 000 PLN netto
• dla części 8 (Święte / Wojczyce): 100 000 PLN netto
b) wykaże, że dysponuje osobami wyznaczonymi do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności drogowej (kierownik budowy), j/n (wymagana liczba osób: 1)
- kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- doświadczenie przy realizacji co najmniej 1 zadania polegającego na budowie/ /przebudowie/remoncie dróg na stanowisku Kierownika Budowy/Robót, o wartości nie mniejszej niż:
• dla części 1 (Mieczków/ Samborz): 90 000 PLN netto
• dla części 2 (Budziszów): 120 000 PLN netto
• dla części 3 (Drogomiłowice):200 000 PLN netto
• dla części 4 (Ujazd Górny): 70 000 PLN netto
• dla części 5 (Mazurowice): 300 000 PLN netto
• dla części 6 (Lutynia): 120 000 PLN netto
• dla części 7 (Ciechów):130 000 PLN netto
• dla części 8 (Święte / Wojczyce): 100 000 PLN netto
Po zmianie:
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art.7 ust.1 ustawy z dn.13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022 r. .poz.835).
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, iż wykonawca spełni warunek, jeżeli potwierdzi, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną:
- dla części 1 - nie mniejszej niż 160 000 PLN brutto,
- dla części 2 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,
- dla części 3 - nie mniejszej niż 360 000 PLN brutto,
- dla części 4 - nie mniejszej niż 120 000 PLN brutto,
- dla części 5 - nie mniejszej niż 500 000 PLN brutto,
- dla części 6 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,
- dla części 7 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,
- dla części 8 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, iż wykonawca spełni warunek, jeżeli:
a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:
- co najmniej 1 zadanie związane z robotami budowlanymi o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia ( nawierzchnie z kostki brukowej wraz z układaniem obrzeży i krawężników) - o wartości nie mniejszej niż :
• dla części 1 (Mieczków/ Samborz): 90 000 PLN netto
• dla części 2 (Budziszów): 90 000 PLN netto
• dla części 3 (Drogomiłowice): 200 000 PLN netto
• dla części 4 (Ujazd Górny): 70 000 PLN netto
• dla części 5 (Mazurowice): 300 000 PLN netto
• dla części 6 (Lutynia): 90 000 PLN netto
• dla części 7 (Ciechów): 130 000 PLN netto
• dla części 8 (Święte / Wojczyce): 90 000 PLN netto
b) wykaże, że dysponuje osobami wyznaczonymi do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności drogowej (kierownik budowy), j/n (wymagana liczba osób: 1)
- kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- doświadczenie przy realizacji co najmniej 1 zadania polegającego na budowie/ /przebudowie/remoncie dróg na stanowisku Kierownika Budowy/Robót, o wartości nie mniejszej niż:
• dla części 1 (Mieczków/ Samborz): 90 000 PLN netto
• dla części 2 (Budziszów): 90 000 PLN netto
• dla części 3 (Drogomiłowice):200 000 PLN netto
• dla części 4 (Ujazd Górny): 70 000 PLN netto
• dla części 5 (Mazurowice): 300 000 PLN netto
• dla części 6 (Lutynia): 90 000 PLN netto
• dla części 7 (Ciechów):130 000 PLN netto
• dla części 8 (Święte / Wojczyce): 90 000 PLN netto
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1) DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY, ŻE WYKONAWCA JEST UBEZPIECZONY OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
- dla części 1 - nie mniejszej niż 160 000 PLN brutto,
- dla części 2 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,
- dla części 3 - nie mniejszej niż 360 000 PLN brutto,
- dla części 4 - nie mniejszej niż 120 000 PLN brutto,
- dla części 5 - nie mniejszej niż 500 000 PLN brutto,
- dla części 6 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,
- dla części 7 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,
- dla części 8 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,
2) WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane) określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, z tym że wykażą przynajmniej:
• dla każdej z części: co najmniej 1 zadanie związane z robotami budowlanymi o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia (nawierzchnie z kostki brukowej wraz z układaniem obrzeży i krawężników) - o wartości nie mniejszej niż :
- dla części 1: 90 000 PLN netto,
- dla części 2: 120 000 PLN netto,
- dla części 3: 200 000 PLN netto,
- dla części 4: 70 000 PLN netto,
- dla części 5: 300 000 PLN netto,
- dla części 6: 120 000 PLN netto,
- dla części 7: 130 000 PLN netto.
- dla części 8: 100 000 PLN netto.
Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
3) WYKAZ OSÓB, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami , wraz z informacjami n.t. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego dla wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz musi zawierać dla każdej części :
- minimum 1 osobę na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- ponadto doświadczenie w/w osoby przy realizacji co najmniej 1 zadania polegającego na budowie/ przebudowie/ remoncie dróg w charakterze kierownika budowy/robót, o wartości nie mniejszej niż :
• dla części 1: 90 000 PLN netto,
• dla części 2: 120 000 PLN netto,
• dla części 3: 200 000 PLN netto,
• dla części 4: 70 000 PLN netto,
• dla części 5: 300 000 PLN netto,
• dla części 6: 120 000 PLN netto,
• dla części 7: 130 000 PLN netto,
• dla części 8: 100 000 PLN netto.
Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
Po zmianie:
1) DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY, ŻE WYKONAWCA JEST UBEZPIECZONY OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
- dla części 1 - nie mniejszej niż 160 000 PLN brutto,
- dla części 2 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,
- dla części 3 - nie mniejszej niż 360 000 PLN brutto,
- dla części 4 - nie mniejszej niż 120 000 PLN brutto,
- dla części 5 - nie mniejszej niż 500 000 PLN brutto,
- dla części 6 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,
- dla części 7 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,
- dla części 8 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,
2) WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane) określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, z tym że wykażą przynajmniej:
• dla każdej z części: co najmniej 1 zadanie związane z robotami budowlanymi o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia (nawierzchnie z kostki brukowej wraz z układaniem obrzeży i krawężników) - o wartości nie mniejszej niż :
- dla części 1: 90 000 PLN netto,
- dla części 2: 90 000 PLN netto,
- dla części 3: 200 000 PLN netto,
- dla części 4: 70 000 PLN netto,
- dla części 5: 300 000 PLN netto,
- dla części 6: 90 000 PLN netto,
- dla części 7: 130 000 PLN netto.
- dla części 8: 90 000 PLN netto.
Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
3) WYKAZ OSÓB, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami , wraz z informacjami n.t. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego dla wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz musi zawierać dla każdej części :
- minimum 1 osobę na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- ponadto doświadczenie w/w osoby przy realizacji co najmniej 1 zadania polegającego na budowie/ przebudowie/ remoncie dróg w charakterze kierownika budowy/robót, o wartości nie mniejszej niż :
• dla części 1: 90 000 PLN netto,
• dla części 2: 90 000 PLN netto,
• dla części 3: 200 000 PLN netto,
• dla części 4: 70 000 PLN netto,
• dla części 5: 300 000 PLN netto,
• dla części 6: 90 000 PLN netto,
• dla części 7: 130 000 PLN netto,
• dla części 8: 90 000 PLN netto.
Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
- PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2056D NA ODCINKU KSIĘGINICE- GĄSIORÓW-GŁOSKA
- Budowa wew. inst. gazu, c.o., wody, kanalizacji oraz wentylacji, instalacji odprowadzającej spaliny oraz doprowadzającej powietrze w budynku przy ul. Średzkiej 20 w Ciechowie
- Opracowanie PT i realizacja inwestycji pn: " Budowa oświetlenia ulicznego LED w mieście i gminie Środa Śląska w formie zaprojektuj i wybuduj".
- OBSŁUGA BANKOWA POWIATU ŚREDZKIEGO w latach 2025-2029
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Budowa drogi gminnej w km od 0+0,00 do km 0+283,00 w miejscowości Krzykawa, Gmina Bolesław
- Przebudowa składu drewna na drodze leśnej nr inw. 242/148 w Mikowie
- Utrzymanie szlaków operacyjnych i dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Dębica w 2025 roku.
- Rewitalizacja zabytkowego zespołu dworsko-parkowego Lubomirskich w Dąbrowie Tarnowskiej
- Modernizacja nawierzchni drogi powiatowej nr 1561 D w miejscowości Osiek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.