Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00219417/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ogrodzenia przy Szkole Podstawowej nr 330 przy ul. Mandarynki 1 w Warszawie od strony ul. Migdałowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Ursynów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ogrodzenia przy Szkole Podstawowej nr 330 przy ul. Mandarynki 1 w Warszawie od strony ul. Migdałowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46944ea2-267b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258227
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000102/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.33 Remont ogrodzenia budynku Szkoły Podstawowej nr 330 przy ul. Mandarynki 1 w Warszawie od strony ul. Migdałowej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00219417/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP-XII-WZP.271.69.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 203422,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont ogrodzenia przy Szkole Podstawowej nr 330 przy ul. Mandarynki 1 w Warszawie od strony ul. Migdałowej.
Informacje ogólne
Remont ogrodzenia przy Szkole Podstawowej nr 330 przy ul. Mandarynki 1 w Warszawie od strony ul. Migdałowej, dz. ew. nr 38 obręb 1-11-06.
Celem remontu istniejącego ogrodzenia Szkoły Podstawowej nr 330 w Warszawie jest naprawa złego stanu technicznego ogrodzenia oraz zabezpieczenie znajdującej się na terenie szkoły infrastruktury sportowej.
Ogrodzenie będące przedmiotem zamówienia przebiega po granicy działki. Ogrodzenia przebiegają w większości na styku z prywatnymi posesjami. W ogrodzeniach jest brama i furtka przewidziana do wymiany. Przy ogrodzeniu rosną liczne drzewa i krzewy.
Ogrodzenie jest w większości w złym stanie. W podmurówkach ubytki. Elementy stalowe skorodowane z licznymi ubytkami.
Wykonawca zobowiązuję się do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z zapisami ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020.1062 t.j) oraz zgodnie ze „Standardami Dostępności” dla m. st. Warszawy-Zarządzenie nr 1682/2017 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 23 października 2017 r.( z poźn. zm.) w sprawie tworzenia na terenie miasta st. Warszawy dostępnych przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji.
Dane liczbowe
Łączna długość ogrodzenia nowego betonowego ok. 90 m.b.
Łączna długość ogrodzenia stalowego do naprawy ok. 80 m.b.
Liczba bram 1 szt.
Liczba furtek 1 szt.
Inne cechy terenu
Szerokość furtek i brak progów pod nimi umożliwia dostęp na teren szkoły osobom niepełnosprawnym.
Obszar na którym znajduje się działka nie podlega opiece Konserwatora Zabytków.
Remont nie wpływa na środowisko i otaczający ją teren oraz nie stwarza zagrożenia dla zdrowia ludzi. Brak emisji zanieczyszczeń gazowych. Brak emisji hałasu, wibracji i promieniowania. Brak wpływu na pozostawiony drzewostan i glebę. Odprowadzenie wód deszczowych, istniejące, bez zmian powierzchniowo na teren działki własnej.
Działka nie znajduje się w granicach terenu górniczego.
Ochrona pożarowa, nie dotyczy – wyłącznie tereny zewnętrzne, otwarte.
Zakres robót od strony ul. Migdałowej (kolor pomarańczowy na mapce):
- oczyszczenie terenu przy ogrodzeniu
- zabezpieczenie drzew i krzewów na okres wykonywania robót
- demontaż przęseł ogrodzeniowych - do renowacji ponownego montażu
- rozebranie elementów betonowych
- wykonanie nowych ław fundamentowych
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej
- wykonanie nowych ścian żelbetowych
- wywóz gruzu i usunięcie z terenu budowy oraz oczyszczenie terenu
Zakres robót od strony ul. Lasek Brzozowy i Mandarynki (kolor żółty na mapce):
- oczyszczenie terenu przy ogrodzeniu
- zabezpieczenie drzew i krzewów na okres wykonywania robót
- naprawa istniejących cokołów
- renowacja przęseł ogrodzeniowych
- podniesienie i wzmocnienie ogrodzenia z przęseł z demontażu oraz przęseł nowych
- dwukrotne malowanie ogrodzenia
- wymiana furtki na nową jednoskrzydłową o szerokości 140 cm i wysokości 180 cm
- montaż nowej bramy o szerokości 310 cm i wysokości 180 cm
- wywóz gruzu i usunięcie z terenu budowy oraz oczyszczenie terenu
Rozwiązania konstrukcyjne i materiałowe
Prace rozbiórkowe, przygotowawcze
Do demontażu ogrodzenia można przystąpić dopiero po przywiezieniu na teren budowy materiałów niezbędnych do wykonania konkretnego odcinka. Ma to na celu skrócenie do minimum czasu gdy nie będzie ogrodzenia.
Przed przystąpieniem do rozbiórki ogrodzenia należy zdemontować i zabezpieczyć w celu ponownego montażu. Wszystkie wymiary należy potwierdzić w naturze.
Oczyszczenie terenu
Przy cokołach z biegiem czasu nagromadził się materiał głównie pochodzenia organicznego (liście, uschłe trawy, ziemia itp.). W wielu miejscach całkowicie zasłaniając cokół.
Pas szerokości min. 1 m od ogrodzenia należy uporządkować.
Naniesiony materiał wraz z trawą należy usunąć i wywieźć z terenu budowy. Drzewa i krzewy należy pozostawić jedynie przyciąć gałęzie.
Rozbiórki i naprawy cokołów
Cokoły przeznaczone do rozbiórki od strony ul. Migdałowej należy zdemontować Cały materiał rozbiórkowy należy wywieźć z terenu budowy.
Cokoły od strony ulicy Lasek Brzozowy i Mandarynki przeznaczone do naprawy. Wszystkie widoczne powierzchnie podmurówki należy oczyścić i usunąć luźne fragmenty. Ubytki i spękania uzupełnić zaprawą betonową.
Fundamenty i ściany żelbetowe
Ława fundamentowa zbrojona, o wymiarach 0,75x0,3 m z betonu klasy C30/37 W, na podkładzie betonowym szer. 0,8m wysokości 10 cm z betonu C12/15 W, Spód fundamentu ok. 130 cm poniżej poziomu gruntu.
Ściany żelbetowe zbrojone proste grubości 25cm, wysokości 1m z betonu klasy C30/37 W – części znajdująca się w gruncie. Ściany fundamentowe żelbetowe zbrojone proste grubości 25cm, wysokości 2,2 m z betonu klasy C30/37 W – części znajdująca się ponad terenem, dodatkowo dylatacja taśmą szerokości 250mm co 2,40 m.
Ogrodzenie stalowe
Istniejące ogrodzenie od strony ulicy Lasek Brzozowy i Mandarynki przeznaczone do naprawy. Brakujące elementy dospawać ze zdemontowanego odrodzenia od strony ulicy Migdałowej. Należy je dodatkowo podwyższyć do wysokości 2,4m i wzmocnić. Poddać renowacji i pomalować. W przypadku niewystarczającej ilości istniejących przęseł ogrodzeniowych, dokupić nowe na wzór istniejących.
Brama rozwieralna
Należy wykonać 2 dwuskrzydłową bramę rozwieralną, systemową, zamykaną na kłódkę. Bramy wysokości 180 cm i szerokości odpowiednio 310 cm. Wymiary sprawdzić w naturze.
Furtka
W ogrodzeniu zaprojektowano jedną furtkę jednoskrzydłową, systemową, zamykaną na klucz wysokości 180 cm i szerokości w osiach słupów 140 cm. Wymiary sprawdzić w naturze.
Termin realizacji 30 dni od dnia zawarcia Umowy.
Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, prace rozbiórkowe, prace naprawcze, roboty malarskie, roboty montażowe.
4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności. Uprawnienia Zamawiającego określone są w projektowanych postanowieniach umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww. treść, która będzie załącznikiem nr 1 do umowy oraz:
- Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
- Mapa poglądowa remontu ogrodzenia – załącznik nr 6a do SWZ;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 6b do SWZ;
- Przedmiar robót – załącznik nr 6c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928220-6 - Elementy ogrodzeń
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250182,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250182,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Michalczuk RAF TRANS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372509139
7.3.3) Ulica: Strzyżówka 23a
7.3.4) Miejscowość: Strzyżówka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-570
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250182,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Przebudowa budynku inwentarskiego - owczarni w Złotnikach - Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim
więcej: Elementy ogrodzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.