Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00181750/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
- 2023/BZP 00195910/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana kotła węglowego na kocioł na ekogroszek 5 klasy dla budynku Szkoły Podstawowej w Wilamowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uniejów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019579
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Błogosławionego Bogumiła 13
1.5.2.) Miejscowość: Uniejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@uniejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniejow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana kotła węglowego na kocioł na ekogroszek 5 klasy dla budynku Szkoły Podstawowej w Wilamowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5dd919d-ddb3-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258258
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047827/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Wymiana kotła węglowego na kocioł na ekogroszek 5 klasy dla budynku Szkoły Podstawowej w Wilamowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181750
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023 EL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 91000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Wymiana kotła węglowego na kocioł na ekogroszek 5 klasy dla budynku Szkoły Podstawowej w Wilamowie”. Zakres obejmuje wymianę 2 istniejących kotłów węglowych na nowe (5 klasy, ecodesign ), przebudowę układu hydraulicznego kotłowni i instalacji w celu umożliwienia niezależnego zasilania części mieszkalnej z obydwu kotłów, dobór i montaż pomp obiegowych (jeżeli potrzebna okaże się wymiana pomp), wymianę układu zabezpieczenia instalacji (naczynia wzbiorczego); wymianę instalacji spalinowej na wykonaną z przewodów stalowych ze stali nierdzewnej kwasoodpornej (w istniejącym kominie należy zastosować wkłady kominowe); Wymiana podgrzewacza wody o pojemności 140 litrów zlokalizowanego w kotłowni na nowy (w sezonie grzewczym ciepła woda produkowana poprzez zasilanie z kotła c.o., poza sezonem grzewczym przy użyciu grzałki elektrycznej).
Przedmiot zamówienia obejmuje odtworzenie drzwi do kotłowni, które w czasie wykonywania prac termomodernizacyjnych zostały zaślepione. Należy zastosować drzwi stalowe, izolowane, o parametrach zgodnych z obowiązującymi Warunkami Technicznymi.
W kotłowni, pomiędzy odtworzonymi drzwiami a poziomem podłogi, należy wykonać schody lub pochylnię (na etapie realizacji uzgodnić ostateczne rozwiązanie z Zamawiającym).
W pomieszczeniu kotłowni należy naprawić i uzupełnić tynki, wykonać oświetlenie zgodne z wymaganiami przepisów oraz pomalować ściany i sufit, posadzkę zabezpieczyć powłoką żywiczną antypoślizgową.
Zdemontowany piec wykonawca zobowiązany będzie pociąć i złożyć w miejscu uzgodnionym z dyrektor SP w Wilamowie.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać projekt i uzyskać wszelkie niezbędne decyzje, opinie i pozwolenia, w tym dokonanie w imieniu Zamawiającego skutecznego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (lub uzyskania pozwolenia na budowę gdyby okazało się ono niezbędne) oraz wykonanie prac budowlanych. Zamówienie obejmuje:
- opracowanie PT budowlano-wykonawczego w zakresie wymiany kotła węglowego, wszystkich prac towarzyszących, odtworzenia drzwi oraz oświetlenia zgodnego z przepisami,
- uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, w tym obowiązek uzgodnienia z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej projektu tych urządzeń,
- o ile okaże się to konieczne uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów,
- dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (art. 30 Prawo budowlane) lub pozwolenia na budowę,
- pełnienie nadzoru autorskiego.
- Wykonanie prac budowlanych związanych z wymianą pieca, przebudową układu hydraulicznego kotłowni i instalacji, ewentualną wymianę pomp, wymianę instalacji spalinowej, odtworzenie drzwi oraz wykonanie prac towarzyszących.
Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolić pracownika Szkoły Podstawowej w Wilamowie w zakresie obsługi nowego kotła i instalacji.
Zamawiający wymaga aby w miarę możliwości wszelkie roboty budowlane i prace w budynku szkoły zrealizować w trakcie trwania ferii letnich (wakacji).
W przypadku zaistnienia konieczności zrealizowania jakichkolwiek robót w okresie prowadzenia zajęć dydaktyczno – wychowawczych (roku szkolnego) Zamawiający wymaga prace odbywały się w godzinach ustalonych z dyrektor Szkoły Podstawowej w Wilamowie.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich niezbędnych zaprawek poinstalacyjnych oraz doprowadzenia pomieszczeń i terenu do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem prac.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w programie funkcjonalno – użytkowym oraz informacjach dodatkowych dotyczących zakresu zadania stanowiących załącznik nr 10 do SWZ. Zamawiający publikuje informacyjnie (w zakresie stanu istniejącego obiektu) audyt energetyczny budynku.
Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
39715100-8 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153428,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220170,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153428,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ślusarsko - Kotlarski Zdzisław Dziubarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250404471
7.3.3) Ulica: Wrzesińska 14
7.3.4) Miejscowość: Gizałki
7.3.5) Kod pocztowy: 63-308
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153428,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI UNIEJÓW
więcej: przetargi UNIEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Modernizacja pochylni i naświetli piwnicznych oraz pomieszczeń archiwum w budynku A2
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
więcej: Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.