eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GołdapModernizacja ulic: Sikorskiego (4842N), Słonecznej (4838N), Chopina (4803N) w Gołdapi



Ogłoszenie z dnia 2024-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ulic: Sikorskiego (4842N), Słonecznej (4838N), Chopina (4803N) w Gołdapi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511440947

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gumbińska 2a

1.5.2.) Miejscowość: Gołdap

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp.goldap2@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp-goldap.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2360ced6-c595-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


drogi powiatowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja ulic: Sikorskiego (4842N), Słonecznej (4838N), Chopina (4803N) w Gołdapi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2360ced6-c595-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258288

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043530/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja ulic: Sikorskiego (4842N), Słonecznej (4838N), Chopina (4803N) w Gołdapi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00098741

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.252.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1633424 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest modernizacja ulic: Sikorskiego (4842N), Słonecznej (4838N), Chopina (4803N) w Gołdapi.
Zestawienie danych i powierzchni drogowych.

Nr Droga Długość odcinka [mb] Powierzchnia
[m2] Kategoria ruchu
1 ul. Chopina 350,00 2 100,00 KR 1-2
2 ul. Sikorskiego 420,00 2 550,00 KR 1-2
3 ul. Słoneczna 225,00 1 660,00 KR 1-2

Zakres robót obejmuje:
 nawierzchnię dróg, chodników i parkingów zlokalizowanych wyłącznie na działkach będących własnością Powiatu Gołdapskiego w ilościach wskazanych w przedmiarach robót. Wykazy działek znajdują się w zaświadczeniach Starosty Gołdapskiego o niewnoszeniu sprzeciwu
 Na ulicy Chopina w Gołdapi należy rozebrać istniejącą nawierzchnię z trylinki i wykonać w to miejsce podbudowę z kruszywa naturalnego C50/30 i dwie warstwy nawierzchni bitumicznych (wiążąca i ścieralna).
 Na ulicach Sikorskiego i Słoneczna należy wykonać rozbiórkę istniejącej nawierzchni jezdni (frezowanie korekcyjne śr. gr. 3 cm), następnie wykonać nową nawierzchnię warstwy wyrównawczej i ścieralnej wraz
z oznakowaniem poziomym i wymianą oznakowania pionowego.
 Dodatkowo na ww. ulicach należy rozebrać istniejącą nawierzchnię chodników, parkingów wraz z obrzeżami i krawężnikami. Następnie należy ustawić nowe krawężniki, obrzeża wraz z wykonanie nowej podbudowy i nawierzchni z kostki betonowej (chodniki, parkingi).
 Szczegółowy zakres prac przedstawiono na zamieszczonych przedmiarach.
 Wysokościowo należy dowiązać się do rzędnych istniejących zjazdów oraz do istniejącego poziomu terenu.
 Prace na ulicy Słonecznej należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym zgodnie z decyzją nr WUOZ-ELK.5142.442.2023.RN. Na prowadzenie prac ziemnych Wykonawca uzyska odrębne pozwolenie konserwatorskie.
 Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót po stronie Wykonawcy.
 Układanie poszczególnych warstw nawierzchni bitumicznej (wyrównawcza, wiążąca i ścieralna) powinno odbywać się całą szerokością jezdni. Nie dopuszcza się układania poszczególnych ww. warstw jezdni połówkowo!
 Przy każdym przejściu dla pieszych należy zastosować kostkę integracyjną w uzgodnieniu z Zamawiającym.
 Tablica musi być wykonana z blachy ocynkowanej z podwójnie zawiniętą krawędzią i zamontowana na słupku ocynkowanym o średnicy 60 mm i grubości ścianki 6,3 mm. Tablicę należy zamontować w momencie rozpoczęcia prac budowlanych lub innych działań zmierzających bezpośrednio do realizacji zadania na każdej drodze będącej przedmiotem inwestycji w miejscu uzgodnionym z zamawiającym.
 Wykonawca zapewni pięć lat gwarancji na tablicę informacyjną.
 Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej wraz z załącznikami, stanowiących odpowiednio załącznik nr 14 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2427183,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2499858,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2427183,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441806162

7.3.3) Ulica: ul. Przytorowa 24

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wszystkie roboty poza bitumicznymi


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2427183,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.