eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Budowa instalacji klimatyzacji wraz z odtworzeniem stanu pierwotnego wnętrz pomieszczeń oraz elewacji zewnętrznych w budynku biurowym Nadleśnictwa Mielec.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji klimatyzacji wraz z odtworzeniem stanu pierwotnego wnętrz pomieszczeń oraz elewacji zewnętrznych w budynku biurowym Nadleśnictwa Mielec.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Mielec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690026976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 11

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mielec@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.krosno.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/lasy_mielec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa instalacji klimatyzacji wraz z odtworzeniem stanu pierwotnego wnętrz pomieszczeń oraz elewacji zewnętrznych w budynku biurowym Nadleśnictwa Mielec.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a05c1aeb-dcd8-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258314

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00279542/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa instalacji klimatyzacji wraz z odtworzeniem stanu pierwotnego wnętrz pomieszczeń oraz elewacji zewnętrznych w budynku biurowym Nadleśnictwa Mielec.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00178825/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 270.1.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewidywany do wykonania zakres robót przedstawia Opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączonej Dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi Projekt Budowlany, Projekt aranżacji wnętrz, wizualizacje elewacji zewnętrznej oraz przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 11 do SWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z SWZ, postanowieniami zawartej umowy, Dokumentacją projektową, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz sztuką budowlaną. Obowiązującą formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
Zamontowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nie regenerowane i nie naprawiane. Użyte w projekcie budowlanym znaki towarowe zostały podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach jakościowych nie gorszych, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, których zastosowanie nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie przyjętych rozwiązań, stanowiących kryteria równoważności. Wykonawca, który zastosuje materiały lub urządzenia równoważne, będzie obowiązany wykazać, że zastosowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wszelkie instalacje mają zostać poprowadzone w przestrzeni stropu podwieszonego, w istniejących zabudowach karton-gips lub w nowych, zgodnie z projektem budowlanym. Pozostałe, nieliczne fragmenty należy poprowadzić podtynkowo we wcześniej wykonanych bruzdach. Same bruzdy po założeniu instalacji należy zarobić oraz wygładzić. Skropliny zostaną odprowadzone w sposób mechaniczny przy pomocy pompek skroplin po tożsamych trasach, co przebieg instalacji freonowej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zmiany kolorystyki wnętrz oraz elewacji zewnętrznej i wymaga ścisłego odzwierciedlenia projektu aranżacji, o ile sam nie wniesie takich zmian. Przygotowanie i zabezpieczenie pomieszczeń przed malowaniem oraz przywrócenie ich do użytku będzie należeć do obowiązków Wykonawcy.
Roboty budowlane będą prowadzone w obiekcie czynnym. Nadleśnictwo nie zamierza zaprzestać działalności na czas wykonywania instalacji chłodu i wymaga podzielenia prac na dwa etapy. Pierwszy etap stanowić będzie wykonanie wszelkich prac na parterze budynku administracyjnego Nadleśnictwa Mielec (ul. Partyzantów 11, 39-300 Mielec). Po przeniesieniu się pracowników na parter budynku zostanie wykonany drugi etap, tj. wykonanie wszelkich prac na piętrze. Prace związane z odtworzeniem stanu elewacji mogą być prowadzone w sposób niezależny od postępu prac wewnątrz budynku. Wszelakie prace muszą być realizowania w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 6:45 – 15:15 (lub w mniejszym zakresie). Prowadzenie prac nie może w żaden sposób wpływać na obsługę Interesantów przez Zamawiającego. W przypadku naruszenia interesów osób trzecich w wyniku prowadzenia przez Wykonawcę robót budowlanych lub zaniechania czynności zabezpieczających, odpowiedzialność prawną i finansową ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250081,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250081,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250081,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Green-Tech Andrzej Bialik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 658-146-51-10, REGON: 370327510

7.3.3) Ulica: ul. Staszica 22A

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Firma Remontowo-Budowlana ROZBUD Kusek Zbigniew Łysaków 295, 39-304 Czermin (Roboty budowlane wewnętrzne i zewnętrzne).

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250081,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.