Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wynajem długoterminowy 3 (trzech) pojazdów na potrzeby floty transportowej PAIH S.A.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKA AGENCJA INWESTYCJI I HANDLU SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012070669
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krucza 50
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-025
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpp@paih.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.paih.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wynajem długoterminowy 3 (trzech) pojazdów na potrzeby floty transportowej PAIH S.A.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6ce88aa-0439-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258369
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W wyniku przeprowadzonego wcześniej postępowania w trybie podstawowym(nr ref. DPZP.DAZK.25/45/2021/TP), w wyznaczonym terminie tj. do dnia 18.01.2022 r. do godziny 10.00 w postępowaniu nie złożono żadnej oferty. Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zarząd PAIH S.A. uchwałą nr 2/Vl/2022/ z dn. 26.01.2022 unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia. W związku z ww. zgodnie z Regulaminem zamówień publicznych w PAIH oraz na podstawie art.305 pkt.2 ustawy Pzp jest możliwe wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone, a pierwotne warunki zamówienia nie uległy istotnej zmianie.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: DPZP.DAZK.25/45/2021/TP
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPZP. DA.25/4/2022/WR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 497262,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest najem długoterminowy trzech fabrycznie nowych, nieużywanych, wyprodukowanych w 2021 r. lub 2022 r. samochodów osobowych segmentu E typu sedan, wraz z ubezpieczeniem, pakietem serwisowym, o parametrach i wyposażeniu określonym w tabelach poniżej.
2) Każdy samochód musi być wyposażony w silnik o zapłonie iskrowym lub samoczynnym o pojemności min. 1950 cm3, o mocy min. 140 kW.
3) Zamawiający wymaga dostawy samochodów osobowych tej samej marki i modelu.
4) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na każdy dostarczony samochód gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji wskazane są w tabelach poniżej. Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru dla każdego samochodu oddzielnie. W przypadku, gdy gwarancja producenta będzie krótsza od minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążąca dla Stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50111110-0 - Usługi dodatkowe w zakresie obsługi floty pojazdów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497262,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 497262,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Volkswagen Financial Services Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252800978
7.3.3) Ulica: RONDO ONZ 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-124
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VOLKSWAGEN FINANCIAL SERVICES POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
VOLKSWAGEN FINANCIAL SERVICES POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497262,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW 22 WOJSKOWEGO SZPITALA UZDROWISKOWO - REHABILITACYJNEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W CIECHOCINKU
- Usługi przekazów pieniężnych, polegające na transferze do odbiorcy, na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej środków pieniężnych zlecanych przez Oddział ZUS w Szczecinie
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 6.000.000,00 zł
- "Dostawa (leasing) samochodów na potrzeby operowania siecią "Internet dla Mazowsza"
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
- wykonywanie obsługi bankowej gminy Legnica i jej jednostek organizacyjnych.
więcej: Usługi dodatkowe w zakresie obsługi floty pojazdów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.