Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00095398/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie,
w podziale na sześć części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321243470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mariacka 25
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-546
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 48 86 346
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: borek@zbilk.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zbilk_szczecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie,w podziale na sześć części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca16d8f1-c5a3-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258397
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030339/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.47 Wykonanie remontu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie w podziale na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095398
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBiLK.DZP.EBo.171-8-TP/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1086473,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Wykonanie remontu komunalnych lokali mieszkalnych przy:1) ul. Chmielewskiego 18c/4,
2) ul. Klonowica 1/10,
3) ul. Kolumba 6/35,
4) ul. Powstańców Wlkp. 40/4
wszystkie ww. lokale mieszkalne są niezamieszkałe (pustostany)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 204813,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Wykonanie remontu komunalnych lokali mieszkalnych przy:1) ul. Budziszyńska 7/1,
2) ul. Łokietka 21/14,
3) ul. Włościańska 7/2,
4) ul. Włościańska 47/11
wszystkie ww. lokale mieszkalne są niezamieszkałe (pustostany)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 215776,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Wykonanie remontu komunalnych lokali mieszkalnych przy:1) ul. Grażyny 4b/9,
2) ul. Sławomira 15/28,
3) ul. Szarotki 2/15a,
4) ul. Szpitalna 18/106-107
wszystkie ww. lokale mieszkalne są niezamieszkałe (pustostany)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 183769,47 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Wykonanie remontu komunalnych lokali mieszkalnych przy:1) ul. Reja 20/4,
2) ul. Reja 23/4,
3) ul. Wyzwolenia 25/27,
wszystkie ww. lokale mieszkalne są niezamieszkałe (pustostany)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 216221,08 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Wykonanie remontu komunalnych lokali mieszkalnych przy:1) ul. Monte Cassino 33/17,
2) ul. Śląska 30/13,
3) ul. Wielkopolska 31/26,
wszystkie ww. lokale mieszkalne są niezamieszkałe (pustostany)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 150126,37 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - Wykonanie remontu komunalnych lokali mieszkalnych przy:1) ul. Dąbrówki 3/7,
2) ul. Dąbrówki 8/6,
3) ul. Jagiellońska 30/11a,
4) ul. Kościelna 25a/9,
5) ul. Kościelna 27a/9,
6) ul. Langiewicza 15/19,
7) ul. Światowida 31/6
wszystkie ww. lokale mieszkalne są niezamieszkałe (pustostany)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 115766,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199331,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347974,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199331,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane i Elektroinstalacyjne Piotr Pieczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8511113695
7.3.3) Ulica: ul. Polskich Marynarzy 99/10
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-050
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANE I ELEKTROINSTALACYJNE PIOTR PIECZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANE I ELEKTROINSTALACYJNE PIOTR PIECZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199331,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205639,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337846,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205639,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład usługowy Piotr Szelewicki wspólnik Zakładu Usługowego SZEL-BUD s.c. Piotr Szelewicki, Edward Szelewicki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Usługowy Edward Szelewicki wspólnik Zakładu Usługowego SZEL-BUD s.c. Piotr Szelewicki, Edward Szelewicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8510205372
7.3.3) Ulica: Włościańska 1
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-021
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205639,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia w:
- części 3 przeznaczył kwotę 198 471,02 zł brutto, natomiast cena oferty najkorzystniejszej, niepodlegającej odrzuceniu to 237 530,69 zł brutto.
Mając na uwadze zaistniałą sytuację, Zamawiający unieważnia postępowanie w części 3, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty w części 3 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 3. Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia środków na realizację zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237530,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237530,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364615,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Moszyński Firma Budowana "EKOPROJEKT"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5971655255
7.3.3) Ulica: Miła 26
7.3.4) Miejscowość: Dębno
7.3.5) Kod pocztowy: 74-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w Części 5 wpłynęła jedna oferta. Jednak została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023r. poz. 1605 ze zm.)- „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”. Wykonawca złożył ww. ofertę niezgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia: Rozdział II Informacje ogólne ust. 8 „Wykonawca może złożyć ofertę na dowolne trzy części zamówienia”, ponieważ oferta została złożona na wszystkie sześć części zamówienia
Mając na uwadze zaistniałą sytuację, Zamawiający unieważnia postępowanie.
Powyższe wypełniło przesłanki art. 225 pkt 2) ustawy pzp do unieważnienia postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia w części 6 przeznaczył kwotę 125 027,94 zł brutto, natomiast cena oferty najkorzystniejszej, niepodlegającej odrzuceniu to 172 076,43 zł brutto. Mając na uwadze zaistniałą sytuację, Zamawiający unieważnia postępowanie w części 6, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty w części 6 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 6. Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia środków na realizację zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172076,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172076,43 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający informuje również o odrzuceniu ofert złożonych przez wykonawców:
Oferta nr 2- HYDRAGAZ Serwis Janusz Szczepański, ul. Jana Kazimierza 6 m 1, 71-620 Szczecin. Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023r. poz. 1605 ze zm.)- „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
Uzasadnienie faktyczne: Wykonawca złożył ofertę w terminie jednak niezgodnie z warunkami zamówienia. Oferta została złożona jako odpowiedź do innego postępowania z 2023 roku, które nie było podzielone na części – pn. „Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wolno stojącego, polegająca na wydzieleniu łazienek w lokalach mieszkalnych, wraz z przebudową instalacji przy ul. Nad Odrą 113 w Szczecinie”.
Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany był odrzucić przedmiotową ofertę.
Oferta nr 5 – ADROBUD, ul. Barnima II 27a, 72-112 Stepniczka. Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023r. poz. 1605 ze zm.)- „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
Uzasadnienie faktyczne: Wykonawca złożył ofertę w terminie jednak niezgodnie z warunkami zamówienia. Oferta została złożona jako odpowiedź do innego postępowania, które nie było podzielone na części – pn. „Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie remontów komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie”.
Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany był odrzucić przedmiotową ofertę.
Oferta nr 8 – Bartłomiej Lasik B.L – Bud, Budzeń 23, 72-100 Stepnica. Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023r. poz. 1605 ze zm.)- „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
Uzasadnienie faktyczne: Wykonawca złożył ofertę w terminie jednak niezgodnie z warunkami zamówienia. Oferta została złożona jako odpowiedź do innego postępowania, które nie było podzielone na części – pn. „Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie remontów komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie”.
Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany był odrzucić przedmiotową ofertę.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.