Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00305618/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkół w Choczu
w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ W CHOCZU UL. MARII KONOPNICKIEJ 6 63-313 CHOCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000265603
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 6
1.5.2.) Miejscowość: Chocz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-313
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zschocz@ecentrum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zschocz.szkolna.net
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkół w Choczuw roku szkolnym 2021/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf19e186-37b9-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258404
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000324/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkół w Choczu w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki: art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne zastosowania trybu z wolnej ręki: postepowanie przetargowe w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, które Zamawiający wszczął 08.10.2021r zostało unieważnione w dniu 27.10.2021r., ponieważ cena oferty najkorzystniejszej przekraczała wysokość środków przeznaczonych na realizację zadania przez Zamawiającego, Zamawiający nie miał możliwości zwiększyć środków w planie budżetowym. W związku z powyższym wszczęcie nowego postępowania w innym trybie udzielenia zamówień i dochowanie terminów z tym związanych nie pozwoliłoby na terminowe rozpoczęcie dowozu dzieci do szkoły co jest obowiązkiem zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSCh.260.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 34814,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkół w Choczu odbywać się będzie w ramach przewozów regularnych specjalnych. Realizacja usługi wyłącza prawa wykonawcy do świadczenia usług transportowych wobec innych osób na podstawie stosownych zezwoleń uzyskanych zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym.
1.1. Warunki dowożenia i odwożenia uczniów do Zespołu Szkół w Choczu:
a) dowożenie uczniów odbywać się będzie na godzinę 8:00, odwożenie zaś w godzinach
12:40 lub 13:30 i 14:30 lub 15:15. Czas oczekiwania na rozpoczęcie lekcji dzieci po dowozie nie powinien przekroczyć 40 minut a odwóz dzieci powinien rozpocząć się w okresie do 45 minut po zakończeniu poszczególnych zajęć szkolnych.
b) Przewoźnik zapewni opiekę dowożonym uczniom poprzez:
- zapewnienie kierowców oraz opiekunów na poszczególnych trasach, którzy
muszą posiadać ważne badania lekarskie oraz przeszkolenie w zakresie przepisów bhp
- sprawdzanie ilości dowożonych uczniów (na poszczególnych trasach)
- zapewnienie bezpieczeństwa podczas wsiadania i wysiadania z autobusu
- czuwanie nad bezpieczeństwem uczniów podczas przewozu
c) łącznie Wykonawca będzie miał do obsłużenia maksymalnie 121 km dziennie w dni
nauki szkolnej na poszczególnych trasach:
Przyjazd na godz: 8:00:
– Nowolipsk - Brudzewek –Kuźnia - St. Olesiec –Chocz 14 km ok. 52 uczniów
- Kwileń - Józefów – Nowy Olesiec – Chocz 8 km ok. 32 uczniów
– Kwileń – Niniew- Stara Kaźmierka – Nowa Kaźmierka - Józefów – Chocz 18 km
ok. 30 uczniów
Odjazdy o godz: 12:30 lub 13:30
- Chocz - Kwileń – Niniew - St. Kaźmierka – Kwileń - Nowa Kaźmierka – Józefów –
Nowy Olesiec 28 km ok. 50 uczniów
- Chocz – St. Olesiec - Nowolipsk - Brudzewek – Kuźnia – Piła 14 km ok. 28 uczniów
Odjazd o godz: 14:30 lub 15:15
- Chocz – Kwileń - St. Kaźmierka –Kwileń - Nowa Kaźmierka – Józefów – Nowy Olesiec
– St. Olesiec – Nowolipsk - Brudzewek – Kuźnia – Piła 39 km ok. 36 uczniów
1.2. Podana liczba km nie uwzględnia dojazdu do przystanków początkowych i odjazdu z
przystanków końcowych danej trasy, które zapewnia we własnym zakresie Wykonawca.
Ogólna liczba km liczona zatem jest od momentu zabrania pierwszych pasażerów do momentu
wysadzenia ostatnich,
1.3. Ilość dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2021/2022 w okresie od 02.11.2021 - 22.12.2021 wynosi max. 35 (2021: XI – 19, XII - 16)
1.4. Usługa będzie świadczona wg ustalonego przez Zamawiającego w porozumieniu z
Wykonawcą wykazu dowozów szkolnych, który będzie zawierał: imię i nazwisko dowożonych
dzieci, nazwę miejscowości. W/w wykaz zostanie przekazany Wykonawcy przed rozpoczęciem usługi,
1.5. Wykaz podlega aktualizacji w przypadku stałej zmiany planu zajęć szkolnych lub
przedszkolnych, zmianie liczby przewożonych dzieci na poszczególnych trasach, a tym samym zmniejszeniu liczby kilometrów (do 10%), oraz godzin poszczególnych kursów. Zamawiający akceptując ewentualne zmiany ma w szczególności na uwadze dobro dowożonych dzieci oraz minimalizację kosztów dowozu,
1.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dowożonych uczniów (do 10%),
która jest wielkością szacunkową,
1.7. W sytuacjach niezależnych od Zamawiającego, dotyczących czasowego ograniczenia
działalności szkół i przedszkoli np: z powodu ogłoszenia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego, Wykonawca nie będzie realizował usługi i nie będzie pobierał w tym czasie wynagrodzenia.
1.8. w przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na:
- skróceniu godzin nauki (np. święto szkoły, rekolekcje itp. uroczystości)
- odpracowaniu w sobotę zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi,
ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym,
ustawowo wolnym od pracy
- czasowej zmianie organizacji ruchu w związku z niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi lub innymi wydarzeniami, które mogą skrócić lub wydłużyć zajęcia lekcyjne, Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o zmianie terminu dowożenia i odwożenia dzieci do i ze szkoły.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12414,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12414,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12414,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KNS Dawid Skałecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6080045337
7.3.3) Ulica: Bursztynowa 7
7.3.4) Miejscowość: Chocz
7.3.5) Kod pocztowy: 63-313
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12414,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-02 do 2021-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie - I postępowanie
- Usługi transportowe "door-to-door" realizowane w ramach projektu pn.: "Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- Świadczenie usług samochodowego transportu sanitarnego z lekarzem na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Kosakowo do placówek oświatowych i z powrotem w 2025 r. - 3 edycja
- 2025 r. Przewóz i przechowywanie zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury okręgu koszalińskiego.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.