Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00506024/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00529696/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-04
- 2023/BZP 00562855/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-20
- 2024/BZP 00002869/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-03
- 2024/BZP 00026007/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-10
- 2024/BZP 00054711/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-22
- 2024/BZP 00064974/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-25
- 2024/BZP 00080913/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-30
- 2024/BZP 00092786/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Hali Sportowej w miejscowości Rychwałd
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GILOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182597
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 40
1.5.2.) Miejscowość: Gilowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-322
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 865 30 20
1.5.8.) Numer faksu: +48 33 865 33 72
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uggilowice@gilowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gilowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-31507e8e-8928-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Hali Sportowej w miejscowości Rychwałd2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31507e8e-8928-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258430
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037656/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa Hali Sportowej w miejscowości Rychwałd
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00506024
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4950000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Budowa hali sportowej w miejscowości Rychwałd”, realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj.
2. Zakres rzeczowy zadania inwestycyjnego obejmuje 3 następujące Etapy:
1) ETAP 1 – Usługi projektowe w zakresie sporządzenia projektu budowlanego oraz projektów wykonawczych i kosztorysów dla przedmiotowej inwestycji, w tym:
a) adaptacja projektu typowego hali sportowo-widowiskowej autorstwa MP Projekt Sp. z o.o. Kraków – stanowiącego załącznik nr 7a do SWZ,
b) zaprojektowanie łącznika z istniejącym budynkiem szkoły,
c) zaprojektowanie przekładek istniejących sieci (sieć Tauron, sieć Orange, sieć kanalizacji sanitarnej, sieć wodociągowa i inne, które będą tego wymagały) oraz ich przeprojektowanie w celu usunięcia występujących kolizji.
Dla stwierdzenia prawidłowego wykonania Etapu 1 i jego rozliczenia, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć:
a) prawomocne pozwolenie na budowę obejmujące budowę hali sportowej wraz z budową łącznika, przekładką sieci i usunięciem kolizji,
b) projekt budowlany,
c) projekty wykonawcze branżowe,
d) projekty budowlane / wykonawcze sieci i ich przekładek,
e) kosztorysy inwestorskie obejmujące cały zakres zadania inwestycyjnego,
f) przedmiary robót,
g) aktualizację Harmonogramu rzeczowo-finansowego, zgodnie ze sporządzonymi kosztorysami (przy zachowaniu ceny ofertowej);
2) ETAP 2 – Roboty budowlane i instalacyjne, w tym w szczególności:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, ziemne, kolizja sieci,
b) rozbiórka placu zabaw,
c) przekładki i przebudowa sieci,
d) budowa przyłączy,
e) roboty ziemne,
f) roboty budowlane (fundamenty, ściany, dach , stolarka okienna i drzwiowa),
g) instalacje wewnętrzne,
h) instalacje zewnętrzne;
3) ETAP 3 – Roboty budowlane – wykończeniowe, w tym w szczególności:
a) roboty wykończeniowe,
b) wyposażenie,
c) rozruch instalacji,
d) zagospodarowanie terenu,
e) ogrodzenie,
f) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
Celem stwierdzenia prawidłowości wykonania przez Wykonawcę Etapu 3, w tym całego zamówienia, oraz rozliczenia wykonanych robót, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wybudowanej hali sportowej wraz z łącznikiem.
3. Szczegóły zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), składający się z:
1) załącznika nr 7 do SWZ – Programu Funkcjonalno-Użytkowego;
2) załącznika nr 7a do SWZ – Projektu typowego hali autorstwa MP Projekt Sp. z o.o. Kraków – do adaptacji;
3) załącznika nr 7a1 do SWZ – Projektu budowlanego ARCHITEKTURA;
4) załącznika nr 7a2 do SWZ – Projektu budowlanego PPOŻ;
5) załącznika nr 7a3 do SWZ – Projektu technicznego AKUSTYKA;
6) załącznika nr 7a4 do SWZ – Projektu technicznego ARCHITEKTURA;
7) załącznika nr 7a5 do SWZ – Projektu technicznego ELEKTRYKA;
8) załącznika nr 7a6 do SWZ – Projektu technicznego INSTALACJE;
9) załącznika nr 7a7 do SWZ – Projektu technicznego KONSTRUKCJA;
10) załącznika nr 7a8 do SWZ – Projektu technicznego POSADZKI;
11) załącznika nr 7a9 do SWZ – Projektu technicznego PPOŻ;
12) załącznika nr 7a10 do SWZ – Projektu typowego, część techniczna;
13) załącznika nr 7a11 do SWZ – Projektu typowego, część architekoniczno-budowlana;
14) załącznika nr 7a12 do SWZ – Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót do aktualizacji;
15) załącznika nr 7a13 do SWZ – Wypisu i wyrysu z MPZP;
16) załącznika nr 7a14 do SWZ – Mapy do celów projektowych;
17) załącznik nr 7B do SWZ – Opinia geotechniczna;
18) załącznik nr 7C do SWZ – Wyposażenie hali;
19) załącznik nr 7D do SWZ – Przedmiar robót - instalacje elektryczne;
20) załącznik nr 7E do SWZ – HYDRANTY_SP_Protokół badania, przegląda i konserwacji.
4. Pożądane jest, aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, na którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem dla złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.
5. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszą SWZ, Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ), Projektem Umowy oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. Zobowiązanie wykonania robót zgodnie z powyższymi dokumentami nie zwalnia Wykonawcy m. in. od obowiązku weryfikacji tej dokumentacji w trakcie trwania umowy i zgłaszania Zamawiającemu wykrytych w niej wad czy uchybień skutkujących możliwością niedochowania warunków umowy lub naruszeniem przepisów prawa.
6. Od dnia odbioru placu budowy Wykonawca odpowiada za wszystkie zdarzenia, które zaistnieją podczas wykonywania umowy. Za wszystkie wyrządzone komukolwiek szkody podczas budowy lub w związku z budową odpowiada Wykonawca, chyba, że nie zachodzi związek przyczynowy pomiędzy prowadzeniem robót a wyrządzoną szkodą. Wykonawca przyjmie odpowiedzialność w szczególności za:
1) szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników Wykonawcy oraz osób trzecich przebywających w rejonie prowadzonych robót;
2) szkody wynikające ze zniszczeń oraz innych zdarzeń w odniesieniu do robót, materiałów sprzętu i innego mienia ruchomego związanego z prowadzeniem robót podczas realizacji przedmiotu niniejszej umowy;
3) szkody w robotach spowodowane przez niego przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi;
4) niewłaściwe zabezpieczenie terenu budowy oraz dopuszczenie na teren budowy osób nieupoważnionych.
7. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 99 ust. 5 i art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne dla robót, materiałów, systemów spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń lub materiałów należy je traktować wyłącznie jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SWZ. Ponadto zamienne urządzenia przyjęte do wyceny: winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia techniczne dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego, biorąc pod uwagę całość inwestycji, a nie wybrany fragment całości. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli materiały lub/i urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SWZ. W przypadku zaś opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z zastosowaniem rozwiązań równoważnych opisywanym. W takim wypadku, procedurę opisaną na wstępie niniejszego punktu stosuje się odpowiednio.
8. W przypadku przyjętych przez Wykonawcę do wyceny technologii, systemów, materiałów lub urządzeń równoważnych, do oferty musi być dołączony wykaz tych technologii, systemów, urządzeń lub materiałów, który będzie w swej treści zawierał podanie: rodzaj i opis zastosowanej technologii lub systemu, nazwy zastosowanego urządzenia/materiału, nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału.
9. Ponadto dla technologii/systemów/urządzeń/materiałów równoważnych Zamawiający wymaga udokumentowania równoważności, m.in. za pomocą załączonych do wykazu technologii/systemów/urządzeń/materiałów równoważnych; obliczeń, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności przepisami i normami oraz kart katalogowych producentów urządzeń/materiałów równoważnych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych technologii/systemów/urządzeń/materiałów.
10. W przypadku wątpliwości co do równoważności zaproponowanych w ofercie zamienników technologii/systemów/urządzeń/materiałów równoważnych, Zamawiający w porozumieniu
z projektantem na etapie badania oferty może wymagać wykazania (udokumentowania) równoważności. W szczególności w tym celu może żądać przedstawienia przez Wykonawcę katalogów producenta danej technologii/systemów/urządzeń/materiałów równoważnych. W szczególności technologia/systemy/urządzenia/materiały równoważne oceniane będą pod względem możliwości uzyskania określonych dla technologii/systemów/urządzeń/materiałów poziomu funkcjonalności, kosztów eksploatacji, niezawodności działania.
11. Zamawiający podkreśla, iż nie ogranicza katalogu dokumentów jakie Wykonawca, w celu udowodnienia równoważności, winien przedłożyć w ofercie.
Dalsze informacje w dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6642000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8871520,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6642000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WODPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072819994
7.3.3) Ulica: ul. ks. Prałata Stanisława Słonki 24
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie instalacji sanitarnych, elektrycznych, teletechnicznych, wentylacji i klimatyzacji, zagospodarowanie terenu, częściowe wykonanie robót budowlanych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6642000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy Parku im. H. Sienkiewicza - część północna
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.