eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winouj¶cieWykonanie remontu silnika na jednostce p³ywaj±cej Bielik IV.



Og³oszenie z dnia 2024-03-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Wykonanie remontu silnika na jednostce p³ywaj±cej Bielik IV.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦winouj¶cie -

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zarz±d Dróg Miejskich i ¯eglugi w ¦winouj¶ciu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810504943

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wybrze¿e W³adys³awa IV 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdmiz.swi.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://zegluga.swi.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

transport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu silnika na jednostce p³ywaj±cej Bielik IV.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-edff8ea2-ea9c-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00258614

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00030131/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.6 Remont kapitalny silnika g³ównego Bielik IV

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-edff8ea2-ea9c-11ee-9c02-ce2b643d361d

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami, odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, zwanej dalej Platform±.
2) Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
5) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z
Platformy okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje
zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
6) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” - w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i
udzielanie odpowiedzi., umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci.
7) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie oraz zalogowania siê na Platformie. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do
zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na
Platformie.
8) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ
zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz w rozporz±dzeniu
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych
dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415).
9) Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.
U. z 2022 r. poz.1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio
oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
10) Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz
innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na Platformê.
11) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
12) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
13) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy oraz informacje dotycz±ce
specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy.
14) W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy -wsparcie technicznego dostêpnego
pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz na stronie https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce
„Zg³o¶ problem”.
15) Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej p.piechocinska-lazdowska@zegluga.swi.pl j- nie dotyczy
sk³adania ofert.
16) ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania - drog± elektr
17) korespondencja prowadzona jest w jêzyku polskim.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy kieruje do oferentów bêd±cych osobami fizycznymi nastêpuj±c± informacjê:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto ¦winouj¶cie – Zarz±d Dróg Miejskich i ¯eglugi w ¦winouj¶ciu z
siedziba przy ul. Wyb. W³adys³awa IV 12, 72-600 ¦winouj¶cie,
2) kontakt do inspektora danych osobowych: e-mail: sekretariat@zdmiz.swi.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
Og³oszenie nr 2024/BZP 00253168 z dnia 2024-03-20
2024-03-20 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
udzielenie zamówienia publicznego nr postêpowania ZP/07/2024 prowadzonym w trybie przetargu podstawowym,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 74 ustawy Pzp,
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy,
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ
umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/07/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu silnika g³ównego CAT 3508 B 3DM 00143 na jednostce p³ywaj±cej Bielik IV zgodnie z wymogami producenta silnika po przebiegu ok. 103 tys. h (od pocz±tku eksploatacji) zwanym dalej ”przedmiotem zamówienia” zgodnie ze szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia okre¶lonym w za³±czniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 51145000-0 - Us³ugi instalowania silników do statków morskich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielania zamówieñ podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegaj±cych na powtórzeniu podobnych prac stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 20 % warto¶ci zamówienia podstawowego w okresie nie d³u¿szym ni¿ 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego. Zakres rzeczowy tych zamówieñ bêdzie dotyczy³ ¶wiadczeñ, które rzeczowo s± przedmiotem zamówienia podstawowego lub ¶wiadczeñ pozostaj±cych z nimi w bezpo¶rednim zwi±zku. Warunki zawarcia umowy bêd± kszta³towane
w sposób odpowiedni do warunków umowy podstawowej z uwzglêdnieniem ró¿nic wynikaj±cych z zakresu prac, warto¶ci, czasu realizacji i innych istotnych okoliczno¶ci maj±cych miejsce w chwili udzielania zamówienia oraz przeprowadzonych negocjacji z wykonawc±.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 4. Zamawiaj±cy w oparciu o nw. kryteria:
1) 60 % - cena;
2) 20 % - termin realizacji us³ugi;
3) 20 % - udzielenie gwarancji po up³ywie rêkojmi
dokona wyboru najkorzystniejszej oferty.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilo¶æ udzielonej gwarancji po up³ywie rêkojmi

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

3. Celem potwierdzenia spe³nienia warunków zamawiaj±cy wymaga wykazania spe³nienia warunków dla:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentu potwierdzaj±cego posiadanie uznania towarzystwa klasyfikacyjnego zawartych w publikacji PRS 51/P "Zasady uznawania firm serwisowych" lipiec 2023 w zakresie wykonywanych prac (https://www.prs.pl/uploads/p51p_pl.pdf), lub o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków zawartych w tej publikacji, i ¿e w trakcie realizacji zamówienia podda siê wymaganiom PRS
KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków, który bêdzie realizowa³ zamówienie w zakresie, do wykonania którego niezbêdne s± te zdolno¶ci.

b) zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e osoby skierowane do realizacji zamówienia posiadaj± uznanie towarzystwa klasyfikacyjnego zawartych w publikacji PRS 51/P "Zasady uznawania firm serwisowych" lipiec 2023 dla pracowników jako osób odpowiedzialnych za wykonanie prac podanych w ¶wiadectwie uznania lub o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu przez pracowników warunków zawartych w tej publikacji, i ¿e w trakcie realizacji zamówienia podda siê wymaganiom PRS
KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków, który bêdzie realizowa³ zamówienie w zakresie, do wykonania którego niezbêdne s± te zdolno¶ci.

c) wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed wszczêciem postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± us³ugê odpowiadaj±c± swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia w zakresie remontu silników o warto¶ci brutto min. 600.000,00 z³.(wzór wykazu us³ug stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ)
W przypadku, gdy warto¶æ wykonania us³ugi wyra¿ona zosta³a w walucie obcej, zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ na podstawie kursu ¶redniego walut obcych NBP dla danej waluty z daty wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datê wszczêcia postêpowania zamawiaj±cy uznaje datê umieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych). Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany kurs ¶redni walut obcych NBP, zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni
z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci potwierdzaj±cego spe³nienie warunku, ¿e dopiera suma dwóch lub wiêcej wykonanych us³ug potwierdzi spe³nienie wymaganego przez zamawiaj±cego warunku. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowód potwierdzaj±cy nale¿yte jej wykonanie lub wykonywanie, przy czym za dowód ten uznaje siê referencje b±d¼ inny dokument wystawiony przez podmiot, na rzecz którego us³uga by³a wykonana lub jest wykonywana.

KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków,


2) zdolno¶ci finansowej lub ekonomicznej: wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od Odpowiedzialno¶ci Cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 800.000,00 z³.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) dokument potwierdzaj±cy uznanie towarzystwa klasyfikacyjnego zawartych w publikacji PRS 51/P "Zasady uznawania firm serwisowych" lipiec 2023 w zakresie wykonywanych prac (https://www.prs.pl/uploads/p51p_pl.pdf), lub o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków zawartych w tej publikacji, i ¿e w trakcie realizacji zamówienia podda siê wymaganiom PRS
KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków, który bêdzie realizowa³ zamówienie w zakresie, do wykonania którego niezbêdne s± te zdolno¶ci.

b) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e osoby skierowane do realizacji zamówienia posiadaj± uznanie towarzystwa klasyfikacyjnego zawartych w publikacji PRS 51/P "Zasady uznawania firm serwisowych" lipiec 2023 dla pracowników jako osób odpowiedzialnych za wykonanie prac podanych w ¶wiadectwie uznania lub o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu przez pracowników warunków zawartych w tej publikacji, i ¿e w trakcie realizacji zamówienia podda siê wymaganiom PRS
KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków, który bêdzie realizowa³ zamówienie w zakresie, do wykonania którego niezbêdne s± te zdolno¶ci.

b) wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed wszczêciem postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± us³ugê odpowiadaj±c± swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia w zakresie remontu silników o warto¶ci brutto min. 600.000,00 z³.(wzór wykazu us³ug stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ)
W przypadku, gdy warto¶æ wykonania us³ugi wyra¿ona zosta³a w walucie obcej, zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ na podstawie kursu ¶redniego walut obcych NBP dla danej waluty z daty wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datê wszczêcia postêpowania zamawiaj±cy uznaje datê umieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych). Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany kurs ¶redni walut obcych NBP, zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni
z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci potwierdzaj±cego spe³nienie warunku, ¿e dopiera suma dwóch lub wiêcej wykonanych us³ug potwierdzi spe³nienie wymaganego przez zamawiaj±cego warunku. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowód potwierdzaj±cy nale¿yte jej wykonanie lub wykonywanie, przy czym za dowód ten uznaje siê referencje b±d¼ inny dokument wystawiony przez podmiot, na rzecz którego us³uga by³a wykonana lub jest wykonywana.

KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków,

c) W zakresie wykazania posiadania zdolno¶ci finansowej lub ekonomicznej: zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagan± zdolno¶æ finansow± lub ekonomiczn± zapewniaj±c± nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od Odpowiedzialno¶ci Cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z serwisem, napraw± silników na kwotê nie mniejsz± ni¿: 800.000,00 z³.,
KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, ;
o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu,
sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Postanowienia dopuszczaj±ce mo¿liwo¶ci zmiany umowy przewidziano w za³±czniku nr 5 do swz - wzór umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-05 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: portal https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.