Ogłoszenie z dnia 2022-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00249506/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
- 2022/BZP 00265524/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-19
- 2022/BZP 00340301/01 - Wynik z dnia 2022-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stefana Szolc-Rogozińskiego w Kaliszu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251130863
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prymasa Stefana Wyszyńskiego 3b
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpisula@sp17.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp17.kalisz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb2c1d0e-01ad-11ed-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb2c1d0e-01ad-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249506/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP17.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Zamówienie obejmuje:Część 1 – Wyposażenie podstawowe:
a) Aparat fotograficzny + 2 obiektywy – 2 kpl
b) Mikrofon kierunkowy – 2 szt.
c) Kamera przenośna cyfrowa – 1 szt.
d) Drukarka 3D – 1 szt.
e) Drukarka 3D z akcesoriami – 1 szt.
f) Filament PLA – 20 szt.
g) Gimbal – 2 szt.
h) Komputer przenośny (laptop) – 2 szt.
i) Mikrokontrolery wraz z akcesoriami i czujnikami – 4 kpl
j) Mikroport z akcesoriami – 10 szt.
k) Zestaw oświetlenia do realizacji nagrań – 1 kpl
l) Stacja lutownicza – 1 szt.
m) Statyw do aparatu – 2 szt.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku 1a do SWZ dla Części 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
32341000-5 - Mikrofony
38651600-9 - Kamery cyfrowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
19730000-2 - Włókna sztuczne
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30213100-6 - Komputery przenośne
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 65374,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:Część 2 – Wyposażenie stanowisk do pracy narzędziowej/technicznej:
a) Krzesła szkolne – 26 szt.
b) Stolik z kontenerem – 1 szt.
c) Stolik z szafką pod drukarkę – 1 szt.
d) Szafa szkolna – 2 szt.
e) Tablica mobilna suchościeralna – 2 szt.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku 1a do SWZ dla Części 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39160000-1 - Meble szkolne
39143310-2 - Stoliki
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
48813100-1 - Elektroniczne tablice informacyjne
4.5.5.) Wartość części: 15200,37 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:Część 3 – Specjalistyczne urządzenia i narzędzia, materiały edukacyjne oraz oprogramowanie, w tym z zakresu robotyki i mikroelektroniki:
a) Długopisy 3D, zestaw z Power Bankami – 1 kpl
b) Skaner 3D z oprogramowaniem – 1 szt.
c) Biblioteka modeli 3D z licencja min. 36 miesięczną – 1 szt.
d) Roboty edukacyjne z akcesoriami – 16 kpl
e) Gogle Wirtualnej Rzeczywistości (Okulary VR) – 2 kpl
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku 1a do SWZ dla Części 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192123-9 - Długopisy z końcówką z włókna
38520000-6 - Skanery
33112300-1 - Skanery ultradźwiękowe
48160000-7 - Pakiety oprogramowania bibliotecznego
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
33735000-1 - Gogle
4.5.5.) Wartość części: 71425,15 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:Część 4
32342100-3 – Słuchawki
32342300-5 – Mikrofony i zestawy głośnikowe
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku 1a do SWZ dla Części 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342100-3 - Słuchawki
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty w części 1 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty w części 2 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty w części 3 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty w części 4 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Remont pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Krotoszynie przy ul. H. Sienkiewicza 11
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Kaliskiego z jednostkami organizacyjnymi oraz Instytucją Kultury
- Dostawa bonów towarowych w formie przedpłaconych kart elektronicznych
- Sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu jednorazowego do zabiegów urologicznych
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego typu lekkiego dla potrzeb grzewczych OSRiR w Kaliszu
- "Dostawa odczynników do oznaczania antygenów krwinek czerwonych dla RCKiK w Kaliszu"
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wysokowydajnego komputera przenośnego
- Wyposażenia Sali doświadczania świata w ramach projektu "Aktywne przedszkolaki (...)"
- Dostawa cyfrowych materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej.
- Dostawa sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Urzędu Miasta i Gminy Olsztyn
- Dostawa wyposażenia teatralnego do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
więcej: Włókna sztuczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.