Ogłoszenie z dnia 2022-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00098932/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
- 2022/BZP 00114835/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-08
- 2022/BZP 00126467/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Ulhówek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ulhówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369072
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 1/1
1.5.2.) Miejscowość: Ulhówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-678
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: +84 661 60 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ulhowek.eurzad.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulhowek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugulhowek.bip.lubelskie.pl/index.php?id=1791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Ulhówek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c38fd915-ac2e-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258639
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033302/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Ulhówek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Ulhówek2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098932/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3132843,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ulhówku. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) docieplenie stropodachu płytami z wełny mineralnej o grubości 22cm i o współczynniku przenikania ciepła λ=0,035W/(m*K) – stropodach starego budynku i hali sportowej,
2) docieplenie granulatem z wełny szklanej o grubości 25cm i o współczynniku przenikania ciepła λ=0,039W/(m*K) – stropodach części dobudowanej,
3) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o współczynniku przenikania ciepła λ=0,032W/(m*K) o grubości 14cm wraz z ościeżnicami – ściany starego budynku,
4) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o współczynniku przenikania ciepła λ=0,032W/(m*K) o grubości 12cm wraz z ościeżnicami – ściany starego budynku,
5) wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi o współczynniku przenikania ciepła U=1,3W/(m2*K),
6) wymiana części okien na okna o współczynniku przenikania ciepła U=0,9W/(m2*K) wraz z nawiewnikami higrosterowanymi,
7) montaż nawiewników higrosterowanych w ramach okien w celu poprawienia wentylacji budynku,
8) modernizacja c.o. Modernizacja obejmuje montaż zaworów termostatycznych, płukanie chemiczne instalacji c.o. w celu usunięcia zanieczyszczeń oraz wprowadzenie systemu zarządzania energią– wg branży sanitarnej.
Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 12a do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 9a do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261410-1 - Izolowanie dachu
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 1153593598,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest termomodernizacja budynku remizo-świetlicy w Ulhówku. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) docieplenie stropu matami z wełny mineralnej o grubości 22cm i o współczynniku przenikania ciepła λ=0,035W/(m*K),
2) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o współczynniku przenikania ciepła λ=0,032W/(m*K) o grubości 14cm wraz z ościeżnicami,
3) wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi o współczynniku przenikania ciepła U=1,3W/(m2*K),
4) montaż nawiewników higrosterowanych w ramach okien w celu poprawienia wentylacji budynku
5) modernizacja c.o. Modernizacja obejmuje wykonanie instalacji c.o., której źródłem będzie kocioł na pellet oraz wprowadzenie systemu zarządzania– wg branży sanitarnej.
Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 12b do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 9b do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261410-1 - Izolowanie dachu
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 333934,57 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Przedmiotem części nr 3 zamówienia jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Hubinku. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) docieplenie stropodachu płytami z wełny mineralnej o grubości 22cm i o współczynniku przenikania ciepła λ=0,035W/(m*K),
2) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o współczynniku przenikania ciepła λ=0,032W/(m*K) o grubości 14cm wraz z ościeżnicami,
3) wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi o współczynniku przenikania ciepła U=1,3W/(m2*K),
4) wymiana okien na okna o współczynniku przenikania ciepła U=0,9W/(m2*K) wraz z nawiewnikami higrosterowanymi,
5) montaż nawiewników higrosterowanych w ramach okien w celu poprawienia wentylacji budynku,
6) modernizacja c.o. Modernizacja obejmuje montaż zaworów termostatycznych, płukanie chemiczne instalacji c.o. w celu usunięcia.
Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 12c do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 9c do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261410-1 - Izolowanie dachu
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 624146,86 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części nr 4 zamówienia jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Tarnoszynie. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) docieplenie stropodachu płytami z wełny mineralnej o grubości 22cm i o współczynniku przenikania ciepła λ=0,035W/(m*K),
2) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o współczynniku przenikania ciepła λ=0,032W/(m*K) o grubości 13cm wraz z ościeżnicami,
3) wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi o współczynniku przenikania ciepła U=1,3W/(m2*K),
4) montaż nawiewników higrosterowanych w ramach okien w celu poprawienia wentylacji budynku,
5) modernizacja c.o. Modernizacja obejmuje montaż zaworów termostatycznych, płukanie chemiczne instalacji c.o. w celu usunięcia zanieczyszczeń oraz wprowadzenie systemu zarządzania energią– wg branży sanitarnej.
Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 12d do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 9d do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261410-1 - Izolowanie dachu
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 454972,7 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części nr 5 zamówienia jest termomodernizacja budynku przedszkola w Ulhówku. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) docieplenie stropodachu płytami z wełny mineralnej o grubości 17cm i o współczynniku przenikania ciepła λ=0,035W/(m*K),
2) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o współczynniku przenikania ciepła λ=0,032W/(m*K) o grubości 14cm wraz z ościeżnicami,
3) wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi o współczynniku przenikania ciepła U=1,3W/(m2*K),
4) montaż nawiewników higrosterowanych w ramach okien w celu poprawienia wentylacji budynku,
5) modernizacja c.o. Modernizacja obejmuje montaż zaworów termostatycznych, płukanie chemiczne instalacji c.o. w celu usunięcia zanieczyszczeń oraz wprowadzenie systemu zarządzania energią– wg branży sanitarnej.
Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 12e do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 9e do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261410-1 - Izolowanie dachu
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 325378,67 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części nr 6 zamówienia jest termomodernizacja budynku świetlicy osiedlowej w Ulhówku. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) docieplenie stropu matami z wełny mineralnej o grubości 22cm i o współczynniku przenikania ciepła λ=0,035W/(m*K),
2) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o współczynniku przenikania ciepła λ=0,032W/(m*K) o grubości 12cm wraz z ościeżnicami,
3) wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi o współczynniku przenikania ciepła
U=1,3W/(m2*K),
4) wymiana okien na okna o współczynniku przenikania ciepła U=0,9W/(m2*K) wraz z nawiewnikami higrosterowanymi,
5) montaż nawiewników higrosterowanych w ramach okien w celu poprawienia wentylacji budynku,
6) docieplenie ścian wewnętrznych styropianem o współczynniku przenikania ciepła λ=0,032W/(m*K) o grubości 12cm wraz z ościeżnicami (ściana przy klace schodowej,
7) modernizacja c.o. Modernizacja obejmuje przebudowę instalacji c.o. oraz wprowadzenie systemu zarządzania energią– wg branży sanitarnej.
Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 12f do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 9f do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261410-1 - Izolowanie dachu
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 240812,42 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2812012,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2812012,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2812012,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PU PORTAL KAROL SZCECH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8211951133
7.3.3) Ulica: Osiedlowa 20
7.3.4) Miejscowość: Skokówka
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2812012,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 695913,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 695913,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 695913,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Termin Jerzy Grudniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221192907
7.3.3) Ulica: Reymonta 33
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa "TERMIX" Jerzy Grudniak
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa "TERMIX" Jerzy Grudniak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 695913,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1327347,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1327347,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1327347,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. TERMIX Jerzy Grudniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221192907
7.3.3) Ulica: Reymonta 33
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa "TERMIX" Jerzy Grudniak
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa "TERMIX" Jerzy Grudniak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1327347,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1377236,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1377236,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1377236,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. TERMIX Jerzy Grudniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221192907
7.3.3) Ulica: Reymonta 33
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa "TERMIX" Jerzy Grudniak
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa "TERMIX" Jerzy Grudniak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1377236,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Kor-czaka w Białymstoku
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.