Ogłoszenie z dnia 2022-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00128809/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
- 2022/BZP 00138151/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-28
- 2022/BZP 00138735/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania dla Zespołu Szkół Ekonomiczno-Administracyjnych w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNYCH W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000200650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gajowa 98
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-717
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 342 42 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsea@edu.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsea.bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komputerów, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania dla Zespołu Szkół Ekonomiczno-Administracyjnych w Bydgoszczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ed9e540-c0e0-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258642
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00128296/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa komputerów, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania dla Zespołu Szkół Ekonomiczno-Administracyjnych w Bydgoszczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Modernizacja i wyposażenie warsztatów i pracowni kształcenia praktycznego w Zespole Szkół Handlowych, w Zespole Szkół Ekonomiczno-Administracyjnych oraz w Zespole Szkół Samochodowych w Bydgoszczy2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00128809/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSEA.212.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 392436,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa komputerów. Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 327518,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzeń drukujących. Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 8711,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa akcesoriów komputerowych. Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
4.5.5.) Wartość części: 13193,62 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oprogramowania. Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania
4.5.5.) Wartość części: 43013,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 09.06.2022 r. dokonał wyboru oferty Wykonawcy Innovation In Technology Sp. z.o.o., który uchylił się od zawarcia umowy. Zamawiający uwzględniając treść art. 263 cytowanej ustawy, postanowił unieważnić postępowanie w części 1.
Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 7 cytowanej ustawy unieważnia niniejsze postępowanie w części nr 1 zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W części nr 2 postępowania ofertę złożył jeden Wykonawca. W związku z faktem, iż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 cytowanej ustawy Zamawiający odrzucił ofertę. Z uwagi na powyższe Zamawiający nie ma możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W części nr 3 postępowania ofertę złożył jeden Wykonawca. W związku z faktem, iż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 cytowanej ustawy Zamawiający odrzucił ofertę. Z uwagi na powyższe Zamawiający nie ma możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104125,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119504,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104125,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compro Jolanta Olszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240443214
7.3.3) Ulica: ul. Kotarbińskiego 19
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104125,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- SZPiFP-137-24 Dostawa środków czystości
- Świadczenie usług w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- "Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Bydgoszczy".
- DOSTAWA AUTOMATYCZNEJ MYJNI DEZYNFEKTOR DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW GIĘTKICH Z KONEKTORAMI PRZYŁĄCZENIOWYMI DO ENDOSKOPÓW FUNKCJONUJĄCYCH W SZPITALU
- SZPiFP-136-24 Dostawa tamponów do osmologii
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- D/95/2024 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.