Ogłoszenie z dnia 2022-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00254454/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
- 2022/BZP 00271528/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-21
- 2022/BZP 00422856/01 - Wynik z dnia 2022-11-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych gminy Piekoszów w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIEKOSZÓW
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010599
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Częstochowska 66A
1.4.2.) Miejscowość: Piekoszów
1.4.3.) Kod pocztowy: 26-065
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@piekoszow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekoszow.biuletyn.net
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258657
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00254454/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy – PZP, dotyczących:
a) terminu wykonania zamówienia
b) przedmiotu lub sposobu wykonania zamówienia;
c) wysokości wynagrodzenia wykonawcy;
d) podmiotów trzecich lub podwykonawców, przy pomocy których wykonawca wykonuje przedmiot umowy, po zawarciu umowy;
e) trwałych zmian pojazdów wykonawcy;
f) zmiany przebiegu trasy lub miejsc przystanków.
2) Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć i jemu zapobiec, uniemożliwiającego lub poważnie utrudniającego wykonanie umowy w ustalonym terminie (siła wyższa), w szczególności: ogólnokrajowego lub regionalnego zawieszenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych przez właściwe organy, wojny, epidemii, powodzi, blokady komunikacyjnej o charakterze ponadregionalnym, kataklizmu społecznego – zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić o łączny czas występowania siły wyższej (czas jest liczony w dniach).
3) W przypadku części zamówienia nr 1-4 - zmiana przedmiotu lub sposobu wykonania zamówienia może nastąpić w następujących przypadkach:
a) konieczności zmiany przebiegu trasy lub miejsc przystanków, co będzie niezbędne dla prawidłowego i zgodnego z celem wykonania przedmiotu umowy, a która to konieczność ujawniła się w trakcie wykonywania umowy – zmiana będzie polegała na zwiększeniu lub zmniejszeniu długości trasy, zgodnie z bieżącym i obiektywnym zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) konieczności zwiększenia liczby uczniów na wszystkich lub poszczególnych trasach w stosunku do liczby uczniów wskazanych w zał. nr 1 do SWZ, w całym okresie trwania niniejszej umowy. Zmiany te nie mogą doprowadzić do zmiany nominalnej wartości niniejszej umowy o kwotę wyższą niż 15%. Jednocześnie zmianie ulega maksymalna nominalna wartość niniejszej umowy, jako iloczyn zwiększonej liczby uczniów dowożonych i odwożonych na przedmiotowej trasie, ceny jednostkowej biletu miesięcznego dla 1 ucznia oraz pozostałych miesięcy do końca trwania niniejszej umowy; c) konieczności zmian w sposobie wykonywania zamówienia niewykraczających poza zakres przedmiotu umowy, w celu usprawnienia procesu wykonywania zamówienia; d) konieczności zmiany sposobu spełniania wykonywania przedmiotu umowy, z uwagi na zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, wpływających na sposób wykonywania umowy.
4) W przypadku części zamówienia nr 5 - zmiana przedmiotu lub sposobu wykonania zamówienia może nastąpić w następujących przypadkach:
a) konieczności zmian w sposobie wykonywania przedmiotu umowy niewykraczających poza zakres przedmiotu umowy, w celu usprawnienia procesu wykonywania niniejszej umowy;
b) konieczności zmiany sposobu spełniania wykonywania przedmiotu umowy, z uwagi na zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, wpływających na sposób wykonywania niniejszej umowy;
c) konieczność zwiększenia szacunkowej liczby km w stosunku do szacunkowej liczby km w roku szkolnym 2022/2023, której to nie można była przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy, o ile zmiana ta nie spowoduje zwiększenia maksymalnej wartości nominalnej niniejszej umowy o więcej niż 15%;
5) Zmiana umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy nastąpi w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – wartość netto wynagrodzenia (tj. bez podatku od towarów i usług) nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona z uwzględnieniem stawki podatku od towarów i usług, wynikającej ze zmienionych przepisów.
Po zmianie:
1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy – PZP, dotyczących:
a) terminu wykonania zamówienia
b) przedmiotu lub sposobu wykonania zamówienia;
c) wysokości wynagrodzenia wykonawcy;
d) podmiotów trzecich lub podwykonawców, przy pomocy których wykonawca wykonuje przedmiot umowy, po zawarciu umowy;
e) trwałych zmian pojazdów wykonawcy;
f) zmiany przebiegu trasy lub miejsc przystanków.
2) Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć i jemu zapobiec, uniemożliwiającego lub poważnie utrudniającego wykonanie umowy w ustalonym terminie (siła wyższa), w szczególności: ogólnokrajowego lub regionalnego zawieszenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych przez właściwe organy, wojny, epidemii, powodzi, blokady komunikacyjnej o charakterze ponadregionalnym, kataklizmu społecznego – zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić o łączny czas występowania siły wyższej (czas jest liczony w dniach).
3) W przypadku części zamówienia nr 1-4 - zmiana przedmiotu lub sposobu wykonania zamówienia może nastąpić w następujących przypadkach:
a) konieczności zmiany przebiegu trasy lub miejsc przystanków, co będzie niezbędne dla prawidłowego i zgodnego z celem wykonania przedmiotu umowy, a która to konieczność ujawniła się w trakcie wykonywania umowy – zmiana będzie polegała na zwiększeniu lub zmniejszeniu długości trasy, zgodnie z bieżącym i obiektywnym zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) konieczności zwiększenia liczby uczniów na wszystkich lub poszczególnych trasach w stosunku do liczby uczniów wskazanych w zał. nr 1 do SWZ, w całym okresie trwania niniejszej umowy. Zmiany te nie mogą doprowadzić do zmiany nominalnej wartości niniejszej umowy o kwotę wyższą niż 15%. Jednocześnie zmianie ulega maksymalna nominalna wartość niniejszej umowy, jako iloczyn zwiększonej liczby uczniów dowożonych i odwożonych na przedmiotowej trasie, ceny jednostkowej biletu miesięcznego dla 1 ucznia oraz pozostałych miesięcy do końca trwania niniejszej umowy; c) konieczności zmian w sposobie wykonywania zamówienia niewykraczających poza zakres przedmiotu umowy, w celu usprawnienia procesu wykonywania zamówienia; d) konieczności zmiany sposobu spełniania wykonywania przedmiotu umowy, z uwagi na zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, wpływających na sposób wykonywania umowy.
4) Zmiana umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy nastąpi w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – wartość netto wynagrodzenia (tj. bez podatku od towarów i usług) nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona z uwzględnieniem stawki podatku od towarów i usług, wynikającej ze zmienionych przepisów.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Wieleń w okresie od 07.01.2025r. do 27.06.2025r."
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych oraz dzieci niepełnosprawnych pięcioletnich i sześcioletnich z trenu Gminy Łobez do placówek oświatowych w 2025r.
- Świadczenie usług przewozu osób dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Chocianów do placówek oświatowych w roku 2025
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu miasta i gminy Ćmielów dowożonych do placówek szkolnych w okresie styczeń - czerwiec w roku szkolnym 2024/2025
- Usługa kompleksowego zorganizowania 26 wycieczek jednodniowych dla uczniów Technikum wraz z opiekunami
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.