Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00133146/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
- 2023/BZP 00148285/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa modernizacja infrastruktury społecznej w powiecie ostrzeszowskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Ostrzeszowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 31
1.5.2.) Miejscowość: Ostrzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627320040
1.5.8.) Numer faksu: 627301771
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatostrzeszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatostrzeszowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatostrzeszowski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa modernizacja infrastruktury społecznej w powiecie ostrzeszowskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ea71cae-c186-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258711
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053958/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Kompleksowa modernizacja infrastruktury społecznej w powiecie ostrzeszowskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133146
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP.272.1.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część I zamówienie – Modernizacja i wymiana pokrycia dachowego w Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach. Budynek wpisany do rejestru zabytków pod nr 631/Wlkp/A na mocy decyzji z dnia 16.02.1998 r i podlega ochronie konserwatorskiej zgodnie z wytycznymi w załączonym pozwoleniu Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków Delegatura w Kaliszu numer 686/2022/A z dnia 27.09.2022 r.W ramach modernizacji zostaną przeprowadzone następujące roboty:
Zakres robót na dachu :
- wykonanie nowego pokrycia dachu wraz z izolacją przeciwwodną,
- przebudowa kominów wraz z odgruzowaniem i udrożnieniem przewodów wentylacyjnych,
- wymiana stolarki okiennej wbudowanej w dach zgodnie z historycznym wyglądem,
- wykonanie nowych parapetów zewnętrznych z blachy tytanowo – cynkowej grub. 0,7 mm ułożonej na macie strukturalnej,
- wykonanie nowych parapetów wewnętrznych drewnianych,
- wykonanie nowych wywiewek wentylacyjnych,
- wykonanie rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich z blachy tytanowo – cynkowej grub. 0,7 mm ułożonej na macie strukturalnej,
- wykonanie zabezpieczenia i wymiany elementów drewnianych elewacji,
- instalacje odgromowe z pomiarami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.5.) Wartość części: 1620370,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część II zamówienia – Modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Kochłowach, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ostrzeszowie, Domu Pomocy Społecznej w Kobylej Górze. Budynek Domu Pomocy Społecznej w Kochłowach wpisany jest do rejestru zabytków pod nr 164/WLKP/A decyzją z dnia 16.04.2004r. i podlega ochronie konserwatorskiej zgodnie z wytycznymi w załączonym pozwoleniu Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu delegatura w Kaliszu z dnia 31.10.2022 nr 794/2022/A dotyczący przebudowy oczyszczalni ścieków sanitarnych oraz pozwolenie Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu delegatura w Kaliszu z dnia 26.10.2022 nr 782/2022/A dotyczący dostosowania obiektu do obowiązujących wymogów ppoż.. W ramach modernizacji zostaną przeprowadzone następujące roboty:a) w Domu Pomocy Społecznej w Kochłowach (DPS Kochłowy)
- modernizacja oczyszczalni ścieków bytowych polegająca na demontażu istniejącej oczyszczalni oraz montażu i rozruchu technologicznego nowej oczyszczalni w tej samej lokalizacji w tym wykonaniu robót ziemnych, utylizacji urządzeń z demontażu, podłączenia sanitarnego i elektrycznego,
- modernizacja kotła olejowego z zasobnikami na wodę polegająca na demontażu istniejącego kotła, zasobników c.w.u. i części infrastruktury istniejącej kotłowni oraz montażu nowych urządzeń w postaci kotła o podobnej wydajności, zasobników na wodę i związanej z nią infrastruktury, a także uruchomieniu nowej kotłowni,
- modernizacja windy polegająca na demontażu i utylizacji istniejącej windy, wykonaniu niezbędnych robót budowlanych związanych z dostosowaniem istniejącego szybu i bezpośredniego otoczenia szybu oraz montażu i uruchomieniu nowej windy,
- modernizacja łazienek i sanitariatów polegającej na demontażu istniejącej armatury, wyposażenia oraz okładzin, a następnie montażu nowych okładzin ścian i posadzki, malowaniu pozostałych powierzchni płaskich, montażu nowego wyposażenia i nowej armatury wraz z dostosowaniem istniejącej instalacji do nowych urządzeń,
- modernizacja budynku terapeutyczno-mieszkalnego do wymogów przeciwpożarowych polegająca na wykonaniu robót budowlano-instalacyjnych tj. m.in. wykonaniu sufitów podwieszanych z płyt gkf. i robót malarskich, robót elektrycznych związanych z instalacją oświetleniową w obrębie wykonywanych sufitów, montażu instalacji SAP, montażu dodatkowych opraw oświetleniowych i awaryjnych i ewakuacyjnych, opracowaniu projektów technicznych dotyczących w/w robót i wykonaniu aktualizacji instrukcji pożarowej.
b) w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Ostrzeszowie (SOSW Ostrzeszów)
- Prace modernizacyjne Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ostrzeszowie związane z dostosowaniem do aktualnych przepisów oraz ekspertyzy technicznej z zakresu bezpieczeństwa pożarowego. Zakres prac obejmuje modernizację korytarzy z wymianą oświetlenia, czujkami dymu, przyciskami oddymiania, wymianę 2 par drzwi wejściowych, wykonanie wejścia ewakuacyjnego z zabudową nowego korytarza w segmencie B, modernizację 2 klatek schodowych z montażem klapy oddymiającej, wymianę drzwi w pomieszczeniach holu oraz przebudowę dwóch pracowni klasowych.
c) w Domu Pomocy Społecznej w Kobylej Górze (DPS Kobyla Góra)
- modernizacja szybu windowego
- wymian urządzenia dźwigowego
- modernizacja kotłowni gazowej
- wymiana kotła gazowego
- remont wybranych łazienek i sanitariatów
- modernizacja instalacji wodociągowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
42416100-6 - Windy
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 2350670,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1598000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1979640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1598000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DACH-SYSTEM" Mariusz Drej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562145238
7.3.3) Ulica: Leśna 5
7.3.4) Miejscowość: Oleszno
7.3.5) Kod pocztowy: 29-105
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. wymiana stolarki okiennej wbudowanej w dach zgodnie z historycznym wyglądem,
2. wykonanie nowych parapetów zewnętrznych z blachy tytanowo-cynkowej grub. 0,7 mm ułożonej na macie strukturalnej,
3. wykonanie nowych parapetów wewnętrznych drewnianych,
wykonanie instalacji odgromowej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1598000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3149736,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3149736,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3149736,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA PAWBUD INŻ. SŁAWOMIR PAWELEC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181023219
7.3.3) Ulica: MACEDOŃSKA 13
7.3.4) Miejscowość: KALISZ
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA "PAWBUD" inż Sławomir Pawelec
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA "PAWBUD" inż Sławomir Pawelec
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3149736,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OSTRZESZOWA
więcej: przetargi w Ostrzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- Remont dachu budynku użytkowego przy ul. Tysiąclecia 33 w Opolu
- Zawarcie Umowy Ramowej na awaryjne i naprawcze roboty sanitarne do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie
- "Zakup i montaż ekranu zwijanego w Kinie Świt" w ramach Programu Operacyjnego IV: Rozwój kin, Priorytet I: Modernizacja kin, udzielonej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.