Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00234423/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej oraz odkup z instalacji fotowoltaicznej w 2025 i 2026 roku na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej „Komunalnik” Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511008463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Budowlana 1
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 575611317
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komunalnik@e-ketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalnikketrzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pgk-ketrzyn.logintrade.net/rejestracja/?do_not_show_cookie_info=true1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka odpadowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej oraz odkup z instalacji fotowoltaicznej w 2025 i 2026 roku na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej „Komunalnik” Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af29f155-dbe1-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258807
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234423
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/03/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz.U.2019.755 t.j. z 2019) na potrzeby eksploatacji budynków i lokali użytkowych, zasilania urządzeń technologicznych Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej „Komunalnik” Sp. z o.o. w Kętrzynie, szczegółowe dane zawiera załącznik nr 1 do SWZ
2. Odkup energii oddanej do sieci z instalacji fotowoltaicznej o mocy 40kW.
3. W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnego zużycia energii elektrycznej objętej przedmiotem zamówienia, a wartość wskazana w załączniku stanowi szacunkową ilość zużycia energii elektrycznej. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia energii elektrycznej może ulec zmianie przy zachowaniu zaoferowanych cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej.
4. Dostawa energii odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatorów Systemu Dystrybucyjnego Energa Operator na podstawie której może prowadzić Sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do obiektów Zamawiającego objętych przedmiotem zamówienia.
5. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2019 poz.755 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 1145) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 poz. 1843). 12. Dostarczana do Zamawiającego energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 755 ze zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 639,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 845,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 639,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energia Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992749052
7.3.3) Ulica: Aleja Kasztanowa
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-125
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 394939,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Opracowanie dokumentacji na roboty zabezpieczające obiekt mostowy przy ul. Podmiejskiej w Reszlu - postępowanie II
- Utwardzenie działki 3-271/27 z odwodnieniem, teren przylegający do budynków Mielczarskiego 9 i Daszyńskiego 16
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kętrzyn
- Zorganizowanie pobytu z zakwaterowaniem i wyżywieniem dla rodzin z dziećmi
- Rozbiórka istniejącego i budowa nowego budynku nr 18 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby SOdC w m. Kętrzyn
- Świadczenie usług ochrony zdrowia w ramach projektu: "Zdrowie jest najważniejsze - ochrona zdrowia i profilaktyka w okresie po-covidowym na Litwie i w Polsce"
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY WYRYKI I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- urządzenia komputerowe.
- zakup energii elektrycznej.
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ.
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów KWP w Lublinie.
- Zakup energii cieplnej.
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.