Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00225798/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Orneta (poza granicami administracyjnymi miasta Orneta)
w sezonie zimowym 2021/2022 – zadanie 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Orneta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 26
1.5.2.) Miejscowość: Orneta
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-130
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 552210200
1.5.8.) Numer faksu: 552210210
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@orneta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://orneta-umig.bip-wm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/orneta1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Orneta (poza granicami administracyjnymi miasta Orneta)w sezonie zimowym 2021/2022 – zadanie 2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d45b774-2785-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003141/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Orneta Zadanie 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225798/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 506461,40 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 332386,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1-Rejon I obejmujący sołectwa: Henrykowo, Nowy Dwór, Kumajmy, Wola Lipecka, Mingajny, Miłkowo1) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
a)Gotowość wykonawcy do świadczenia usługi – planowana 5 miesięcy
b)Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych wraz z zatokami i parkingami w ciągach tych dróg
Planowana ilość dróg - 48,30km
Planowana liczba działań - 6
c)Zwalczanie śliskości zimowej (posypania jezdni na całej szerokości mieszanką piaskowo-solną) dróg gminnych i wewnętrznych
Planowana ilość dróg – 6,55km
Planowana liczba działań - 6
d)Jednoczesne odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej (odśnieżanie wraz z posypaniem jezdni na całej szerokości mieszanką piaskowo- solną przy użyciu pługopiaskarek) dróg gminnych i
wewnętrznych wraz z zatokami i parkingami w ciągach tych dróg
Planowana ilość dróg – 6,55km
Planowana liczba działań - 7
d) Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych przy występowaniu szczególnie trudnych warunków pogodowych, usuwanie zatorów i zasp - 20 godz.
2) Szczegółowy opis, zakres oraz sposób realizacji zamówienia przedstawiony został w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdziału III SWZ i Projekcie umowy Rozdziału IV SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 120375,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2- Rejon II obejmujący sołectwa: Karkajmy, Wojciechowo, Krosno, Opin, Biały Dwór, Krzykały, Karbowo1) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
a)Gotowość wykonawcy do świadczenia usługi – planowana 5 miesięcy
b)Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych wraz z zatokami i parkingami w ciągach tych dróg
Planowana ilość dróg - 34,40km
Planowana liczba działań - 6
c)Zwalczanie śliskości zimowej (posypania jezdni na całej szerokości mieszanką piaskowo-solną) dróg gminnych i wewnętrznych
Planowana ilość dróg – 11,00km
Planowana liczba działań - 6
d)Jednoczesne odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej (odśnieżanie wraz z posypaniem jezdni na całej szerokości mieszanką piaskowo- solną przy użyciu pługopiaskarek) dróg gminnych i
wewnętrznych wraz z zatokami i parkingami w ciągach tych dróg
Planowana ilość dróg – 11,00km
Planowana liczba działań - 7
d)Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych przy występowaniu szczególnie trudnych warunków pogodowych, usuwanie zatorów i zasp - 20 godz.
2) Szczegółowy opis, zakres oraz sposób realizacji zamówienia przedstawiony został w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdziału III SWZ i Projekcie umowy Rozdziału IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 120861,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3- Rejon III obejmujący sołectwa: Bażyny, Dąbrówka, Drwęczno, Klusajny1) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
a)Gotowość wykonawcy do świadczenia usługi – planowana 5 miesięcy
b)Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych wraz z zatokami i parkingami w ciągach tych dróg
Planowana ilość dróg - 23km
Planowana liczba działań - 8
b)Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych przy występowaniu szczególnie trudnych warunków pogodowych, usuwanie zatorów i zasp - 20 godz.
2) Szczegółowy opis, zakres oraz sposób realizacji zamówienia przedstawiony został w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdziału III SWZ i Projekcie umowy Rozdziału IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 46937,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4- Rejon IV obejmujący sołectwa: Osetnik, Chwalęcin, Augustyny1)Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:a) Gotowość wykonawcy do świadczenia usługi – planowana 5 miesięcy
b)Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych wraz z zatokami i parkingami w ciągach tych dróg
Planowana ilość dróg - 18km
Planowana liczba działań - 8
b)Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych przy występowaniu szczególnie trudnych warunków pogodowych, usuwanie zatorów i zasp - 20 godz.
2)Szczegółowy opis, zakres oraz sposób realizacji zamówienia przedstawiony został w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdziału III SWZ i Projekcie umowy Rozdziału IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 44212,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98931,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98931,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98931,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ESKAER AGRI Spółka z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 743 202 52 52
7.3.3) Ulica: Henrykowo 7
7.3.4) Miejscowość: Henrykowo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-130
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98931,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81918,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81918,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81918,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Budowlanych Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 743 194 19 00
7.3.3) Ulica: Dworcowa 27
7.3.4) Miejscowość: Orneta
7.3.5) Kod pocztowy: 11-130
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-BUDOWLANYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-BUDOWLANYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81918,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia w Części 3 - Rejon III obejmujący sołectwa: Bażyny, Dąbrówka, Drwęczno, Klusajny - nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37443,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37443,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37443,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Henrykowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 582 000 31 12
7.3.3) Ulica: Henrykowo 7
7.3.4) Miejscowość: Henrykowo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-130
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37443,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.