Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa przygotowania, dostarczania i podawania gotowych posiłków w jednostkach organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego” na potrzeby SOS-W im. św. J. Pawła II w Kętrzynie - postępowanie II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. św. Jana Pawła II w Ketrzynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510902707
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Klonowa 2b
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.dados@starostwo.ketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://soswketrzyn.edupage.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6339451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa przygotowania, dostarczania i podawania gotowych posiłków w jednostkach organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego” na potrzeby SOS-W im. św. J. Pawła II w Kętrzynie - postępowanie II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-932ebb6d-fb88-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019617/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa przygotowania, dostarczania i podawania gotowych posiłków w jednostkach organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego w okresie 01.09.2022-30.06.2024.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUWPK.343.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia to świadczenie usług na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. św. J.P. II w Kętrzynie, w okresie od 01.09.2022r. do 31.08.2023r. polegających na przygotowaniu, dostarczeniu oraz wydaniu posiłków uczniom i podopiecznym korzystającym z żywienia:
1) szkoła: wydawanie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przerw wakacyjnych i świątecznych oraz dni ustawowo wolnych od nauki tj. szacunkowo ok. 183 dni żywieniowe w okresie od 01.09.2022r. do 30.06.2023r. czyli szacunkowo:
8.418 śniadań, 18.300 obiadów, 8.418 kolacji, razem: 35.136 posiłków;
2) przedszkole: wydawanie od poniedziałku do piątku tj. szacunkowo ok. 255 dni żywieniowych w okresie od 01.09.2022r. do 31.08.2023r. czyli szacunkowo: 212 śniadań, 1.020 obiadów, razem: 1.232 posiłki.
2. Wykonawca przygotowuje oraz wydaje posiłki korzystając z opakowań i naczyń będących w dyspozycji Wykonawcy.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych oraz ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, do zmywania oraz wyparzenia naczyń, sztućców, termosów itp.
4. Wykonawca celem realizacji zamówienia zobowiązany jest do organizowania we własnym zakresie i na własny koszt oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami: kuchni podstawowej (z zastrzeżeniem opisanym w pkt 5), niezbędnych środków transportu, urządzeń, narzędzi i wyposażenia oraz zorganizowania i utrzymania punku przyjęcia oraz wydawania posiłków.
5. Zasady realizacji zamówienia dotyczące lokalizacji kuchni do realizacji w/w usługi:
1) nie wymaga się przygotowywania posiłków w kuchni podstawowej znajdującej się w obiekcie Odbiorcy usługi, ale powinna ona znajdować się w odległości nie dalszej niż 25 km od granic administracyjnych miasta Kętrzyna (liczonej po istniejących utwardzonych drogach publicznych). Odbiorca informuje, że jest możliwość wydzierżawienia pomieszczeń kuchennych w jego obiekcie,
UWAGA: zaproponowanie kuchni poza granicami adm. miasta Kętrzyna w odległości dalszej niż 25 km liczonej po istniejących utwardzonych szlakach komunikacyjnych (drogach publicznych) spowoduje odrzucenie oferty jako
niespełniającej warunków zamówienia – weryfikacja odległości będzie prowadzona przez zastosowanie strony:
https://www.viamichelin.pl/web/Trasy/
2) w dniach wolnych od nauki szkolnej, w których będzie realizowana usługa dla zmniejszonej grupy żywieniowej dopuszcza się przygotowywania posiłków w kuchni pomocniczej znajdującej się w odległości nie dalszej niż 40 km od granic administracyjnych miasta Kętrzyna i ich dostarczanie w odpowiednich pojemnikach gwarantujących zachowanie temperatury ustalonej w Opisie przedmiotu zamówienia.
6. Przedmiot zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 9 do SWZ, informacja o pomieszczeniach podlegających dzierżawie w zał. nr 10 do SWZ a warunki realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 8 do SWZ.
7. W przypadku realizacji zamówienia w dzierżawionej od Odbiorcy usługi kuchni Wykonawcy, którzy dotąd w tych kuchniach nie świadczyli usług wskazanym jest by dokonali wizji lokalnej w terminie uzgodnionym indywidualnie z Odbiorcą usługi. Rezygnacja z oględzin kuchni jest ryzykiem Wykonawcy i nie skutkuje odrzuceniem oferty.
Numeracja ustępów zgodna z SWZ, więcej w rozdz. V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W odpowiedzi na ogłoszenie o w/w zamówieniu nie złożono żadnej ważnej oferty.(Ustawa z dnia 19 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.) art. 63 ust. 2 ... W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę..., oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
W tych okolicznościach mamy do czynienia z sytuacją opisaną w art. 255 pkt 1 Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Remont izolacji przeciwwilgociowej budynku administracyjnego i garażowego Placówki SG w m. Gołdap"
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w PCE w Kętrzynie w postaci urządzeń, sprzętu, mebli i materiałów dydaktycznych w ramach projektu ,,Smakowita Przemiana"
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie obiadów dwudaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 83 im. Jana Kasprowicza we Wrocławiu
- Wybór wykonawcy usługi żywienia na rzecz dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 22 w skład, którego wchodzi Szkoła Podstawowa nr 66 oraz Przedszkole nr 27 we Wrocławiu
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów i przedszkolaków Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 26 we Wrocławiu
- Przygotowanie posiłków dla Niepublicznego Przedszkola "Wesołe Sówki" w Legionowie
- Usługi restauracyjne na rzecz dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 6 im. Józefa Mackiewicza we Wrocławiu w roku szkolnym 2025/2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.