Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00219932/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dozór i ochrona nieruchomości będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach w okresie od 01.07.2023 r. do 31.12.2023 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce- Miejski Zarząd Budynków w Kielcach
1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-004
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413676720
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzb.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzb.kielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dozór i ochrona nieruchomości będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach w okresie od 01.07.2023 r. do 31.12.2023 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-926ccc45-f3e4-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258851
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00106897/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dozór i ochronę nieruchomości będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach w okresie od 01.07.2023r. do 31.12.2023r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00219932
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZB/Dozór/2023/2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest stałe dozorowanie i bezpośrednia ochrona fizyczna nieruchomości będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach w okresie od 01.07.2023 r. godz. 0:00 do 31.12.2023 r. godz. 24:00
Przedmiot zamówienia będzie realizowany na nieruchomościach zlokalizowanych na terenie gminy Kielce w następujących lokalizacjach:
1) ul. Sienkiewicza 76 od godziny 00:00 do godziny 7:30 oraz od godziny 14:30 do godziny 24:00 – z budynkiem biurowym o powierzchni użytkowej 4 595 m2,
2) ul. Nowaka – Jeziorańskiego 53 od godziny 00:00 do godziny 24:00 - z budynkiem o powierzchni użytkowej 13 896 m2,
2. Zakres usług obejmuje dozór i ochronę mienia każdej z powyższych nieruchomości składających się z budynku biurowego i jego otoczenia, pomieszczeń w tych budynkach oraz powierzonych rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach i na nieruchomościach, i realizowany będzie przez jednego pracownika na zmianie (nie są wymagani pracownicy będący na liście kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej) w wyznaczonych godzinach zgodnie z Załącznikiem nr 1 do umowy. Szacowana ilość godzin dozorowania przewidziana w okresie trwania zamówienia wynosi łącznie 7544 roboczogodzin, w tym na nieruchomości przy ul. Sienkiewicza 76 – 3 128 roboczogodzin, na nieruchomości przy
ul. Nowaka- Jeziorańskiego 53 – 4 416 roboczogodzin.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także warunki realizacji usług na poszczególnych nieruchomościach oraz obowiązki Wykonawcy opisane są w projektowanych postanowieniach umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Usługa będzie wykonywana przez osoby wskazane przez Wykonawcę w Załączniku nr 2 do projektowanych postanowień umowy. Każdorazowa zmiana osób, o których mowa w zdaniu pierwszym niniejszego punktu nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia korektę listy osób wykonujących zamówienie do wiadomości Zamawiającego).
5. Zaleca się by Wykonawca dokonał oględzin obiektów i terenu, na którym mają być wykonywane usługi oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być niezbędne do prawidłowej realizacji usługi i jej wyceny.
6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim podczas świadczenia usługi.
7. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosownie do art. 95 ust. 1 Pzp – wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę – w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) – pracowników ochrony bezpośrednio uczestniczących w realizacji usług dozoru i ochrony mienia na wskazanych w pkt. 2 nieruchomościach, co najmniej 2 osoby (tj. co najmniej po 1 pracowniku ochrony na każdej nieruchomości), których zadaniem w okresie realizacji zamówienia będzie wykonywanie prac określonych w projektowanych postanowieniach umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób zatrudnionych w zarządzie czy nadzorze oraz osób, które będą koordynowały pracami objętymi zamówieniem. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ.
8. Realizując obowiązek wskazany w pkt. 7 jw. niniejszego rozdziału Wykonawca winien złożyć w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oświadczenie odnośnie wymaganego zatrudnienia osób
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167703,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167703,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STW SYSTEM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572685491
7.3.3) Ulica: Ściegiennego 252
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-116
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167703,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług w zakresie prowadzenia indywidualnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla 42 osób - dzieci i młodzieży w wieku szkolnym
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmujących wymianę dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Studenta nr 3 "Bartek" Politechniki Świętokrzyskiej
- Zakup i dostawa kardiomonitorów i defibrylatorów
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Giserskiej w Kielcach
- Zakup mebli biurowych w trzech Częściach: Części I - "Zakup mebli biurowych" Części II - "Zakup foteli ergonomicznych" Części III - "Zakup specjalistycznych foteli biurowych..."
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tuszy i tonerów do urządzeń drukujących"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony osób, budynku, lokalu i mienia Sądu Rejonowego w Oleśnie
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach zajmowanych przez jednostki Prokuratury Okręgowej w Legnicy tj.: prokuraturze w Legnicy, Lubinie i Głogowie
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej nieruchomości Polskiej Akademii Nauk położonej przy ul. Jaśkowa Dolina 31 w Gdańsku
- ZAPEWNIENIE OCHRONY I DOZORU MIENIA, NA OBIEKCIE PARKOWO-PAŁACOWYM POŁOŻONYM W MIEJSCOWOŚCI GIŻYCE, GM. IŁÓW.
- Usługi ochrony osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Głubczycach
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku przy ul. Wł. Andersa 34 w Koszalinie będącym siedzibą Prokuratury Okręgowej w Koszalinie oraz Sądu Rejonowego w Koszalinie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.