eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpatówDostawa używanego samochodu ciężarowego powyżej 3,5 tony na potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Opatowie



Ogłoszenie z dnia 2023-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanego samochodu ciężarowego powyżej 3,5 tony na potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych
w Opatowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opatowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830413700

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Opatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdpopatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpopatow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdpopatow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami publicznymi. Utrzymanie i budowa dróg.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa używanego samochodu ciężarowego powyżej 3,5 tony na potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych
w Opatowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c173d513-f625-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258927

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00092640/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa używanego samochodu ciężarowego powyżej 3,5 tony na potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Opatowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224482

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DT.26.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego samochodu ciężarowego powyżej 3,5 tony - sztuk 1.
1) Samochód ciężarowy używany - wywrotka.
2) Rok produkcji 2012 – 2018.
3) Silnik - Diesel.
4) Przebieg udokumentowany i nie więcej niż 200 tys. km.
5) Pojemność skokowa silnika nie mniej niż 6000 ccm
6) Moc nie mniej niż 290KM i nie więcej niż 320 KM.
7) Masa DMC – 18 000 t
8) Ładowność nie mniejsza niż 9 000 kg
9) Napęd 4x4,
10) Blokady mostów napędowych, przód + tył, tylny most, przedni most.
11) Reduktor.
12) Mosty na zwolnicach.
13) Skrzynia biegów manualna.
14) Wywrotka z burtami otwieranymi w dwóch płaszczyznach.
15) Tylna burta otwierana od dołu podczas wywrotu. Zamek uwalniany z kabiny.
16) Tłoki i hydraulika w 100% sprawna.
17) Zwijak na plandeką.
18) Zabudowa – trójstronna wywrotka.
19) Czołownica na przodzie pojazdu do montażu pługów do odśnieżania
20) Pompa hydrauliczna z możliwością zasilania piaskarki lub pługu śnieżnego, nie zależna od skrzyni biegów.
21) Ogrzewanie postojowe.
22) Ogrzewanie przedniej szyby tj. elektryczna szyba.
23) Stan opon – wymagane 100% bieżnika na przodzie i tyle koła pojazdu.
24) Elektryczne szyby.
25) Otwierany dach.
26) Komputer pokładowy w języku polskim.
27) Tachograf cyfrowy.
28) ABS.
29) Tempomat.
30) Bezwypadkowy.
31) Sprawny technicznie - 100%.
32) Nr VIN
33) Pisemna gwarancja minimum 3 miesiące.
34) Wymagana norma emisji spalin minimum EURO 5.
35) Wymagany jest stan wizualny niebudzący zastrzeżeń.
36) Lama sygnalizacyjna pomarańczowa.

37) Przedmiot zamówienia stanowi własność wykonawcy, jest wolny od wad prawnych, w tym praw osób trzecich, oraz wad fizycznych i nie toczy się żadne postępowanie, którego przedmiotem jest przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia nie stanowi również przedmiotu zabezpieczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34134000-5 - Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROKAR - GRZEGORZ PRENDOTA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL8132971408

7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi 29

7.3.4) Miejscowość: 37-100 Łańcut

7.3.5) Kod pocztowy: 37-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.