Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00224482/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanego samochodu ciężarowego powyżej 3,5 tony na potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych
w Opatowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opatowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830413700
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Opatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdpopatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpopatow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdpopatow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami publicznymi. Utrzymanie i budowa dróg.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa używanego samochodu ciężarowego powyżej 3,5 tony na potrzeb Zarządu Dróg Powiatowychw Opatowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c173d513-f625-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258927
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00092640/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa używanego samochodu ciężarowego powyżej 3,5 tony na potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Opatowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224482
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DT.26.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego samochodu ciężarowego powyżej 3,5 tony - sztuk 1.
1) Samochód ciężarowy używany - wywrotka.
2) Rok produkcji 2012 – 2018.
3) Silnik - Diesel.
4) Przebieg udokumentowany i nie więcej niż 200 tys. km.
5) Pojemność skokowa silnika nie mniej niż 6000 ccm
6) Moc nie mniej niż 290KM i nie więcej niż 320 KM.
7) Masa DMC – 18 000 t
8) Ładowność nie mniejsza niż 9 000 kg
9) Napęd 4x4,
10) Blokady mostów napędowych, przód + tył, tylny most, przedni most.
11) Reduktor.
12) Mosty na zwolnicach.
13) Skrzynia biegów manualna.
14) Wywrotka z burtami otwieranymi w dwóch płaszczyznach.
15) Tylna burta otwierana od dołu podczas wywrotu. Zamek uwalniany z kabiny.
16) Tłoki i hydraulika w 100% sprawna.
17) Zwijak na plandeką.
18) Zabudowa – trójstronna wywrotka.
19) Czołownica na przodzie pojazdu do montażu pługów do odśnieżania
20) Pompa hydrauliczna z możliwością zasilania piaskarki lub pługu śnieżnego, nie zależna od skrzyni biegów.
21) Ogrzewanie postojowe.
22) Ogrzewanie przedniej szyby tj. elektryczna szyba.
23) Stan opon – wymagane 100% bieżnika na przodzie i tyle koła pojazdu.
24) Elektryczne szyby.
25) Otwierany dach.
26) Komputer pokładowy w języku polskim.
27) Tachograf cyfrowy.
28) ABS.
29) Tempomat.
30) Bezwypadkowy.
31) Sprawny technicznie - 100%.
32) Nr VIN
33) Pisemna gwarancja minimum 3 miesiące.
34) Wymagana norma emisji spalin minimum EURO 5.
35) Wymagany jest stan wizualny niebudzący zastrzeżeń.
36) Lama sygnalizacyjna pomarańczowa.
37) Przedmiot zamówienia stanowi własność wykonawcy, jest wolny od wad prawnych, w tym praw osób trzecich, oraz wad fizycznych i nie toczy się żadne postępowanie, którego przedmiotem jest przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia nie stanowi również przedmiotu zabezpieczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34134000-5 - Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROKAR - GRZEGORZ PRENDOTA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL8132971408
7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi 29
7.3.4) Miejscowość: 37-100 Łańcut
7.3.5) Kod pocztowy: 37-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-29INNE PRZETARGI OPATÓW
- Dostawa benzyny i oleju napędowego dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Opatowie w 2025 roku, jako zakup bezgotówkowy przy użyciu elektronicznych kart paliwowych.
- "Wykonanie dokumentacji geodezyjnej dotyczącej aktualizacji ewidencji gruntów i budynków obejmującej wykonanie mapy do celów prawnych"
więcej: przetargi OPATÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.