Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00159615/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
- 2023/BZP 00169426/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-07
- 2023/BZP 00174357/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeglądy szczegółowe obiektów inżynierskich na terenie Rzeszowa.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f4889a47-ce28-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeglądy szczegółowe obiektów inżynierskich na terenie Rzeszowa.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4889a47-ce28-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259007
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159615
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.64.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu przeglądów szczegółowych obiektów inżynierskich zlokalizowanych na terenie Rzeszowa. Przeglądom szczegółowym będą poddane 3 mosty, 5 wiaduktów, 3 kładki dla pieszych oraz 3 konstrukcje oporowe.
Celem przeglądu szczegółowego jest kontrola wszystkich elementów konstrukcji dokonywana na potrzeby oceny i udokumentowania stanu technicznego obiektu oraz określenia warunków bezpiecznej eksploatacji, rodzaju i zakresu prac utrzymaniowych, remontowych lub przebudowy.
Wyniki przeglądów należy udokumentować wg niżej podanego wzoru:
• Uprawnienia i inne dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe.
• Protokół przeglądu szczegółowego – dopuszcza się wykorzystanie wzoru z zarządzenia nr 35 GDDKiA
• Dokumentacja fotograficzna obiektu.
• Dokumentacja fotograficzna uszkodzeń.
• Określenie przedmiaru robót i ewentualnych szacunkowych kosztów prac remontowych.
Nie wymaga się sporządzania dokumentacji rysunkowej uszkodzeń. Niemniej dokumentacja fotograficzna musi umożliwiać identyfikację uszkodzeń oraz miejsce i zakres ich występowania.
Zamawiający własnym staraniem uzyska od gestorów niezbędne badania i pomiary dla urządzeń obcych, a nie związanych z funkcjonowaniem obiektu na którym zostały zainstalowane (np. sieci elektroenergetyczne, światłowody, ciepłociągi itp.). Dla w/w urządzeń należy wskazać ewentualne uszkodzenia zamocowań lub osłon, zagrażające bezpieczeństwu użytkowników obiektu, celem wezwania właściciela tych urządzeń do usunięcia uszkodzeń.
Cała dokumentacja z przeglądów musi być opracowana zarówno w formie papierowej, jak i w formie elektronicznej umieszczonej na nośniku optycznym (płyta CD-R)
lub pamięci przenośnej – typu Flash.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)
stanowiąca/cy załącznik/i do niniejszej specyfikacji (dostępna/ny/e w oddzielnym/ych pliku/ach)
- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52275,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOSTOLOGY Sebastian Smorąg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133387841
7.3.3) Ulica: ul. Wandy Rutkiewicz 97D
7.3.4) Miejscowość: Łańcut
7.3.5) Kod pocztowy: 37-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie bieżących napraw oraz sezonowa wymiana opon i wyważanie kół pojazdów samochodowych,(...) i drobnego sprzętu będącego w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2025 r. - (9 zadań)
- Sprzedaż i dostawa trenażerów, manekinów, sztucznych płynów, drobnego sprzętu medycznego oraz 10 sztuk regałów do Centrum Symulacji Medycznej
- Dostawa i montaż 256 szt. akumulatorów będących 4 kpl. baterii do UPS-ów oraz klimatyzatorów w Kl. Ort. i Traumatologii Narządu Ruchu Dzieci - 5 szt. i mag. implantów ortop. Bloku Op. Dzieci - 1 szt.
- Dostawa sprzętu informatycznego.
- Zakup i dostawa konsoli dyspozytorskich dla I Komisariatu Policji w Rzeszowie
- Sprzedaż i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego- pipet automatycznych, wytrząsarki i zamrażarki dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.