Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00164882/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg na terenie miasta i gminy Lesko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lesko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Lesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-600
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lesko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.lesko.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg na terenie miasta i gminy Lesko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e301a465-0a36-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259026
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008803/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Modernizacja dróg na terenie miasta i gminy Lesko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164882/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIK.271.1.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 517560,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa dróg na terenie Gminy Lesko”, obejmuje następujący zakres:a) Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ew. 293 w m. Manasterzec
b) Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ew. 155 i 149/1 w m. Hoczew
c) Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ew. 282 w m. Łączki
d) Przebudowa drogi publicznej dz. nr ew. 75 w m. Bachlawa
e) Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ew. 616 w m. Średnia Wieś
f) Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ew. 271 w m. Średnia Wieś
g) Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ew. 19 w m. Łukawicy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ -
dokumentacji projektowej. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacja techniczna – opis przedmiotu zamówienia,
2) Szczegółowa specyfikacja techniczna (SST),
3) przedmiary robót.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter
ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w
dokumentacji technicznej o której mowa w pkt 4.4.1 oraz SST. Przedmiar robót ma charakter
pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w
większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do
żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji technicznej o
której mowa w pkt w pkt 4.4.1 lub SST. Sposób wykonywania robót nieujętych w dokumentacji
projektowej oraz zasady rozliczeń związanych z tymi robotami wskazano w umowie stanowiącej
załącznik Nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 158794,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych”, obejmuje następujący zakres:Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie: a) Bezmiechowa Dolna
dz. o nr ew. 354 i 592,
b) Bezmiechowa Górna dz. o nr ewid. 164.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ -
dokumentacji projektowej. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacja techniczna – opis przedmiotu zamówienia,
2) Szczegółowa specyfikacja techniczna (SST),
3) przedmiary robót.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter
ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w
dokumentacji technicznej o której mowa w pkt 4.4.1 oraz SST. Przedmiar robót ma charakter
pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w
większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji technicznej o
której mowa w pkt w pkt 4.4.1 lub SST. Sposób wykonywania robót nieujętych w dokumentacji
projektowej oraz zasady rozliczeń związanych z tymi robotami wskazano w umowie stanowiącej
załącznik Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 79659,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa dróg wewnętrznych dz. nr ewid. 133/13 i 133/99 w m-ci Średnia Wieś”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ -dokumentacji projektowej. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacja techniczna – opis przedmiotu zamówienia,
2) Szczegółowa specyfikacja techniczna (SST),
3) przedmiary robót.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter
ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w
dokumentacji technicznej o której mowa w pkt 4.4.1 oraz SST. Przedmiar robót ma charakter
pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w
większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji technicznej o
której mowa w pkt w pkt 4.4.1 lub SST. Sposób wykonywania robót nieujętych w dokumentacji
projektowej oraz zasady rozliczeń związanych z tymi robotami wskazano w umowie stanowiącej
załącznik Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 183097,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi dz. nr ewid. 286/2, 286/3 i 324/7 w m-ci Hoczew. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ -dokumentacji projektowej. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacja techniczna – opis przedmiotu zamówienia,
2) Szczegółowa specyfikacja techniczna (SST),
3) przedmiary robót.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter
ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w
dokumentacji technicznej o której mowa w pkt 4.4.1 oraz SST. Przedmiar robót ma charakter
pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w
większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do
żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji technicznej o
której mowa w pkt w pkt 4.4.1 lub SST. Sposób wykonywania robót nieujętych w dokumentacji
projektowej oraz zasady rozliczeń związanych z tymi robotami wskazano w umowie stanowiącej
załącznik Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 50439,40 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych w m-ci Lesko i Postołów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ -dokumentacji projektowej. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacja techniczna – opis przedmiotu zamówienia,
2) Szczegółowa specyfikacja techniczna (SST),
3) przedmiary robót.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter
ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w
dokumentacji technicznej o której mowa w pkt 4.4.1 oraz SST. Przedmiar robót ma charakter
pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w
większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do
żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji technicznej o
której mowa w pkt w pkt 4.4.1 lub SST. Sposób wykonywania robót nieujętych w dokumentacji
projektowej oraz zasady rozliczeń związanych z tymi robotami wskazano w umowie stanowiącej
załącznik Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 45569,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215892,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239680,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215892,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871659018
7.3.3) Ulica: Aleje Wojska Polskiego 74
7.3.4) Miejscowość: Sanok
7.3.5) Kod pocztowy: 38-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH I MOSTOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH I MOSTOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215892,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113311,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131127,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113311,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa Transportowo-Budowlana Tomasz Biłas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881194561
7.3.3) Ulica: Zawadka 50
7.3.4) Miejscowość: Ropienka
7.3.5) Kod pocztowy: 38-711
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tomasz Biłas Firma Usługowo-Handlowa Transportowo-Budowlana.
jakie przetargi wygrała firma
Tomasz Biłas Firma Usługowo-Handlowa Transportowo-Budowlana.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113311,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181166,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198651,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181166,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871659018
7.3.3) Ulica: Aleje Wojska Polskiego 74
7.3.4) Miejscowość: Sanok
7.3.5) Kod pocztowy: 38-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH I MOSTOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH I MOSTOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181166,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie w zakresie części 4 ulega unieważnieniu w oparciu o art. 255 pkt 3) ustawy Pzp ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie w zakresie części 5 ulega unieważnieniu w oparciu o art. 255 pkt 3) ustawy Pzp ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.