Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem mebli dla Szkoły Podstawowej nr 99 im. T. Kościuszki we Wrocławiu. CPV 39160000-1, 39173000-5
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 99 IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 99 im. T. Kościuszki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000704267
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Głubczycka 3
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 52-026
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp99.wroc@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp-99.edu.wroclaw.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem mebli dla Szkoły Podstawowej nr 99 im. T. Kościuszki we Wrocławiu. CPV 39160000-1, 39173000-52.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dd102f6-3e2c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259033
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 8 PZP udzielił zamówienia z wolnej ręki na dostawy polegające na powtórzeniu tych samych dostaw mebli dla potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający w kwietniu 2021 roku wszczął postępowanie w trybie podstawowym na dostawę mebli. W SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający przewidział udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 PZP.
W październiku 2021r. wynikła konieczność domówienia dodatkowych mebli, tożsamych z meblami jakie zostały dostarczone w ramach umowy podstawowej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/5/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 61788 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z montażem mebli dla Szkoły podstawowej nr 99 im. T. Kościuszki we Wrocławiu – zamówienia uzupełniające.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 39160000-1. 39173000-5.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ zawarty w zestawieniu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 5do Zaproszenia.
5. Informacje ogólne:
• adres dostawy i montażu mebli: Szkoła podstawowa nr 99 ul. Głubczycka 3 Wrocław
• Zamawiający oddaje do dyspozycji budynek szkoły w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00.
• po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania szczegółowego pomiaru pomieszczeń w których montowane będą meble.
• dostawa i montaż mebli nastąpi na pisemne wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy na 3 dni przed planowaną dostawą. Zamawiający planuje realizację danego zamówienia w terminie od 1 do 17 grudnia 2021r.
• Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.
• Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany będzie do zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych oraz pomieszczeń w których będą montowane meble- podłóg i ścian, na czas dostawy i montażu mebli; w przypadku uszkodzenia podłogi, ściany lub innego elementu budynku Wykonawca zobowiązany będzie do przywrócenia uszkodzonej podłogi, ściany lub innego elementu do stanu pierwotnego,
• Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany będzie do dostawy, rozładowania i wniesienia wyposażenia do wskazanych pomieszczeń, a także do zmontowania, zamontowania i ustawienia mebli; w przypadku konieczności podłączenia elementów mebli do instalacji elektrycznej lub wodno-kanalizacyjnej obowiązek ten będzie ciążył na Wykonawcy,
• Zamawiający wymaga aby dostarczone meble były fabrycznie nowe, nieużywane i nie uszkodzone; meble winny posiadać atesty i certyfikaty pozwalające na stosowanie ich w jednostce oświatowej - szkole, Wykonawca zobowiązany jest, na wezwanie Zamawiającego, przedłożyć certyfikaty zgodności spełniające wymogi bezpieczeństwa, ergonomii i zagwarantowania wyposażenia dobrej jakości, wydane przez jednostki certyfikujące te wyroby, w szczególności certyfikaty bezpieczeństwa wg obowiązujących norm bezpieczeństwa.
• Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
• wyszczególnione w Opisie przedmiotu zamówienia parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego.
• Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zawarte w opisie przedmiotu zamówienia zdjęcia/rysunki należy traktować jako poglądowe, stanowiące uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku zastosowania nazwy własnej produktu lub jego cech, stosuje się zapis "lub równoważne".
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75999,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75999,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75999,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8740001912
7.3.3) Ulica: Długa 43
7.3.4) Miejscowość: Niedomice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-132
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75999,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-17INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Przedszkola nr 91 we Wrocławiu. CPV 79710000-4.
- Sukcesywna dostawa pieczywa mrożonego do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.
- Sukcesywna dostawa artykułów jednorazowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz zabezpieczenie awarii w pasie drogowym na terenie miasta Wrocławia w podziale na 3 zadania.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
- Świadczenia usługi pocztowej - nadawania przekazów pocztowych w formie bezgotówkowej realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia pomieszczeń edukacyjnych i pedagogicznych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Siemirowicach.
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
- Wyposażenie pracowni OZE w ramach projektu "Poprawa jakości infrastruktury edukacji zawodowej w Mieście Konin celem dostosowania do potrzeb regionalnego rynku pracy"
- Klub Malucha Choczewo
- WYPOSAŻENIE PRACOWNI PROGRAMOWANIA, BAZ DANYCH I GRAFIKI CYFROWEJ, URZĄDZEŃ TECHNIKI KOMPUTEROWEJ I SYSTEMÓW OPERACYJNYCH - II postępowanie
- Dostawa i montaż wyposażenia szatni i hali sportowej budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży- II postępowanie
więcej: Meble szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.