Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00462644/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
- 2023/BZP 00471148/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-31
- 2023/BZP 00476876/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług inspektora nadzoru nad zadaniem: „Montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Łękawica” w ramach inwestycji pn.: Budowa infrastruktury wod-kan...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łękawica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182634
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wspólna 24
1.5.2.) Miejscowość: Łękawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-321
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 8651601
1.5.8.) Numer faksu: +48 33 8651701
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lekawica@lekawica.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lekawica.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f88a3624-734c-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług inspektora nadzoru nad zadaniem: „Montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Łękawica” w ramach inwestycji pn.: Budowa infrastruktury wod-kan...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f88a3624-734c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259036
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005000/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.1.1 „Budowa infrastruktury wod-kan, montaż paneli fotowoltaicznych i zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego w Gminie Łękawica”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462644
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 5151092,24 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20301,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Łękawica”.
2. Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa infrastruktury wod-kan, montaż paneli fotowoltaicznych i zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego w Gminie Łękawica”.
3. Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje załącznik nr 4 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4. Usługi winny być świadczone przez wykwalifikowanych inspektorów nadzoru inwestorskiego posiadających kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania usług nadzoru inwestorskiego zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).
5. Zamawiający wymaga, aby inspekcje terenu budowy odbywały się w przedziale od 1 razu do 3 razy w tygodniu, w dni powszednie. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu ofertowym ile będzie dokonywał inspekcji terenu budowy w okresie obowiązywania umowy.
6. Zamawiający do wykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, w stosunku do których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLEKS IZABELA OLEARCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070574577
7.3.3) Ulica: Podlesie
7.3.4) Miejscowość: Bujaków
7.3.5) Kod pocztowy: 43-356
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 105421E w m. Strugienice Gmina Zduny
- Budowa drogi gminnej publicznej wraz z rozbudową drogi gminnej nr 101220R w miejscowości Pysznica
- Wykonanie usług geodezyjnych dla potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Tychy
- Poprawa wewnętrznej spójności danych, jednostka ewidencyjna: Biskupice, Gdów, Kłaj, Niepołomice-M, Niepołomice-G, Wieliczka-G, Wieliczka-M, powiat wielicki
- Wykonanie dr. prac geod. związan. z prowadzeniem przez Starostę Krośnieńskiego operatu ewid. gruntów i budynków, opracowaniem map do celów prawnych, gospod. zasobem nieruch. Skarbu Państwa i Powiatu
- Wykonywanie usług kominiarskich w zakresie czyszczenia przewodów kominowych i innych podobnych usług w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez ZBK w Elblągu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.