Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00176986/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
- 2023/BZP 00200787/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont kompleksów sportowych Moje boisko Orlik 2012 w miejscowościach Ludźmierz, Waksmund i Łopuszna w ramach programu modernizacji kompleksów sportowych ,,Moje Boisko - ORLIK 2012"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Targ
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Nowy Targ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bulwarowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugnowytarg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnowytarg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_nowytarg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont kompleksów sportowych Moje boisko Orlik 2012 w miejscowościach Ludźmierz, Waksmund i Łopuszna w ramach programu modernizacji kompleksów sportowych ,,Moje Boisko - ORLIK 2012"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f88f985-da9f-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259041
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063476/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont kompleksów sportowych Moje boisko Orlik 2012 w miejscowościach Ludźmierz, Waksmund i Łopuszna w ramach programu modernizacji komplesów sportowych ,,Moje Boisko - ORLIK 2012"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176986
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPI-ZPI.271.1.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont kompleksu sportowego Moje boisko Orlik 2012 w miejscowości Waksmund w ramach programu modernizacji kompleksów sportowych ,,Moje Boisko - ORLIK 2012 w zakresie: remont odcinka ogrodzenia wys. 4,0 m polegający na wymianie siatki ogrodzeniowej, remont piłkochwytu polegający na wymianie siatki, konserwacja nawierzchni boiska do piłki nożnej, wymiana siatki w bramkach do piłki nożnej, wymiana naświetlaczy oświetlenia, remont boiska wielofunkcyjnego polegający na malowaniu linii segregacyjnych, wymianie obręczy do koszykówki, wymianie słupków do siatkówki w istniejących tulejach, wymiana zamków w furtkach i bramie.Szczegóły zamówienia zawarte są w załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
34928200-0 - Ogrodzenia
4.5.5.) Wartość części: 180128,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont kompleksu sportowego Moje boisko Orlik 2012 w miejscowości Ludźmierz w ramach programu modernizacji kompleksów sportowych ,,Moje Boisko - ORLIK 2012 w zakresie: remont ogrodzenia wys. 4,0 m polegający na wymianie dolnego pasa paneli o wys. 2,03 m na nowe panele sportowe, remont budynku szatni polegający na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem docieplenia ścian zewnętrznych oraz stropu nad poddaszem, wymiana siatek w bramkach do piłki nożnej, wymiana zamków w furtkach oraz bramie wjazdowej, wymiana tablic z obręczami do koszykówki na boisku wielofunkcyjnym.Szczegóły zamówienia zawarte są w załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
34928200-0 - Ogrodzenia
4.5.5.) Wartość części: 234184,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont kompleksu sportowego Moje boisko Orlik 2012 w miejscowości Łopuszna w ramach programu modernizacji kompleksów sportowych ,,Moje Boisko - ORLIK 2012" w zakresie: remont ogrodzenia wys. 4,0 m polegający na wymianie siatki ogrodzeniowej, remont piłkochwytu wys. 6,0 m polegający na wymianie siatki, remont nawierzchni boiska do piłki nożnej polegający na wymianie trawy sztucznej wraz z zasypem, wymiana bramek do piłki nożnej, wymiana zamków w furtkach oraz bramie wjazdowej, wymiana świetlówek na słupach oświetlenia kompleksu, wymiana siatki do siatkówki oraz tablic z obręczami do koszykówki na boisku wielofunkcyjnym.Szczegóły zamówienia zawarte są w załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
34928200-0 - Ogrodzenia
4.5.5.) Wartość części: 387013,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360052,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360052,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360052,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sona Piotr Omylak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 735-259-36-23
7.3.4) Miejscowość: Lipnica Wielka 111
7.3.5) Kod pocztowy: 34-483
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360052,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316110,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348305,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 316110,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GM INWEST Rafał Golonka Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361716723
7.3.3) Ulica: ul. Kościelna 59b
7.3.4) Miejscowość: Zaskale
7.3.5) Kod pocztowy: 34-424
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GM INWEST RAFAŁ GOLONKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GM INWEST RAFAŁ GOLONKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316110,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 488611,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 736692,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 488611,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sona Piotr Omylak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 735-259-36-23
7.3.4) Miejscowość: Lipnica Wielka 111
7.3.5) Kod pocztowy: 34-483
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 488611,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa fantomów
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 4 w Nowym Targu na potrzeby stołówki od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP Łopuszna i Krauszów - zapobieganie sutkom powodzi
- 12 miesięczna usługa dzierżawy 41 szt. urządzeń drukujących (fabrycznie nowe, używane, poleasingowe).
- Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Siedlcach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem i infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Stegnie działka nr 199/31, 891/1 - etap 3
- Remont boiska (wymiana nawierzchni)
- Modernizacja boiska przy Gminnej Szkole Podstawowej w Oławie
więcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.