eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskAdaptacja pomieszczeń II Liceum Ogólnokształcącego na potrzeby Słupskiego Centrum Usług Wspólnych



Ogłoszenie z dnia 2021-11-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń II Liceum Ogólnokształcącego na potrzeby Słupskiego Centrum Usług Wspólnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 73

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja pomieszczeń II Liceum Ogólnokształcącego na potrzeby Słupskiego Centrum Usług Wspólnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-454305d5-3252-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259063

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001554/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.34 Adaptacja pomieszczeń II Liceum Ogólnokształcącego na potrzeby Słupskiego Centrum Usług Wspólnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnieniem zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych jest fakt, że w postępowaniu prowadzonym uprzednio w oparciu o ogłoszenie o zamówieniu opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.09.2021 r. pod nr 2021/BZP 00179326/01 w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-4753175d-0408-11ec-b885-f28f91688073

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.41.2021.ZP2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 392663,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Adaptacja pomieszczeń II Liceum Ogólnokształcącego na potrzeby Słupskiego Centrum Usług Wspólnych”.
2) Zadanie inwestycyjne obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na pełnobranżowej adaptacji pomieszczeń w budynku II Liceum Ogólnokształcącego przy ul. A. Mickiewicza 32-34 w Słupsku na potrzeby Słupskiego Centrum Usług Wspólnych.
3) Zakres robót w szczególności obejmuje wydzielenie mniejszych pomieszczeń z dawnych sal lekcyjnych, odświeżenie ścian i sufitów, cyklinowanie i malowanie parkietów, wymianę istniejącej wykładziny, na I kondygnacji wykonanie węzła WC z rozdziałem na część męską i damską, wykonanie nowych instalacji zasilania w energię elektryczną, oświetleniową w pom. WC, oświetlenia ewakuacyjnego pomieszczenia WC, gniazd wtykowych, okablowania strukturalnego i ochrony przed porażeniem.
4) Szczegółowy zakres i warunki realizacji zadania zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zamówienia oraz dokumentacja projektowa, zawierająca Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, rzut I i II piętra – koncepcje adaptacji pomieszczeń SCUW oraz przedmiary robót stanowiąca załącznik nr 5 do niniejszego zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 482976,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 482976,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 482976,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GIVEJOB Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990669223

7.3.3) Ulica: Łączna 1

7.3.4) Miejscowość: Sławno

7.3.5) Kod pocztowy: 76-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 482976,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.