Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00191320/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-15
- 2024/BZP 00207293/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową sieci wodociągowej w Wiktorowie oraz budową zbiornika retencyjnego o pojemności min. 100m3 w Siekierkach Wielkich -formuła zaprojektuj/wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kostrzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 8178 565
1.5.8.) Numer faksu: +48 61 8178 191
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kostrzyn.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-20306ca5-cbfe-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową sieci wodociągowej w Wiktorowie oraz budową zbiornika retencyjnego o pojemności min. 100m3 w Siekierkach Wielkich -formuła zaprojektuj/wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20306ca5-cbfe-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259096
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018595/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Siekierkach Wielkich w ramach rozwoju infrastruktury wodno-ściekowej na terenie Gminy Kostrzyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00191320
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.4.2024.IN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 720600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową sieci wodociągowej w Wiktorowie oraz budową zbiornika retencyjnego o pojemności min. 100m3 – ETAP III (ostatni).
2. Wykonawca winien zrealizować zadanie inwestycyjne zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego i zasadami wiedzy technicznej oraz z punktu widzenia celu, któremu służy przedmiot zamówienia, na warunkach określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach inwestycji pn. „Rozwój infrastruktury wodno-ściekowej na terenie gminy Kostrzyn”, na operacje typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020. Projekt realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.
4. Na realizację przedmiotu zamówienia składa się:
1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót do przebudowy sieci wodno-kanalizacyjnej i budowy zbiornika retencyjnego wraz z uzyskaniem niezbędnych: opinii, warunków, uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych;
2) dopełnienie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych postępowań administracyjnych poprzedzających rozpoczęcie robót budowlanych zgodnie z Rozdziałem 4 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane;
3) wykonanie przebudowy sieci wodno-kanalizacyjnej w miejscowości Wiktorowo wraz z budową zbiornika retencyjnego o pojemności min. 100m3 zgodnie z zatwierdzonym przez organ budowlany projektem budowlanym, zaakceptowaną przez Zamawiającego pozostałą dokumentacja projektową, wymaganiami Zamawiającego oraz zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa.
5. Dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 4 pkt. 2 powyżej to projekt budowlany (PB) i projekt techniczny (wykonawczy).
1) Wykonawca w ramach ceny ofertowej opracuje dokumentację projektową zgodnie z wytycznymi zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ), składającą się z następujących elementów:
a) Projektu Budowlanego Robót z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę,
b) Koncepcji drogowej (jeżeli będzie wymagana odrębnymi przepisami)
c) Projektu odtworzenia nawierzchni,
d) Projektów wynikających z uzyskanych uzgodnień i decyzji,
e) Operatu wodnoprawnego oraz pozwolenia wodnoprawnego (jeżeli będzie wymagany odrębnymi przepisami)
f) Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia (jeżeli będzie wymagana odrębnymi przepisami).
g) Projekt techniczny (wykonawczy), który powinien zawierać rysunki w skali uwzględniającej specyfikę zamawianych robót i zastosowanych skali rysunków w projekcie budowlanym wraz z wyjaśnieniami opisowymi, które dotyczą np.: części obiektu, rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i materiałowych, detali oraz urządzeń budowlanych, instalacji i wyposażenia technicznego - których odzwierciedlenie na rysunkach projektu budowlanego nie jest wystarczające dla potrzeb budowy. Wymagania dotyczące formy projektów technicznych przyjmuje się odpowiednio jak dla projektu budowlanego.
h) informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów.
i) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych — przy czym specyfikacje te stanowić winny opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje techniczne składać się winny ze specyfikacji robót podstawowych i rodzajów robót według przyjętej systematyki lub grup robót. Specyfikacje należy opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień. Wspólne wymagania dotyczące robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia mogą być ujęte w ogólnej specyfikacji technicznej.
2) Wykonawca opracuje Projekt Budowlany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dn. 11 września 2020 r. „w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego”, następnie zmienionym rozporządzeniem z dnia 25 czerwca 2021r zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, programu funkcjonalno - użytkowego oraz zastosuje się do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
3) Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego wskazanych w PFU - zał. nr 11 do SWZ. Projekt Budowlany powinien obejmować wszystkie branże i specjalności potrzebne do sprawnego wykonania zakresu rzeczowego Przedsięwzięcia.
4) Wykonawca opracuje i dostarczy w ramach niniejszego zamówienia dokumentację projektową zawierającą następujące elementy:
a) 4 egzemplarze Dokumentacji Budowlanej i Technicznej opracowanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dn. 11 września 2020 r. „w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego”, następnie zmienionym rozporządzeniem z dnia 25 czerwca 2021r zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi normami. Powyższa dokumentacja ma umożliwiać uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy w zakresie przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1.
b) Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, opracowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym w dwóch egzemplarzach w formie papierowej oraz w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej.
c) Sporządzenie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
d) 4 egzemplarze Dokumentacji Wykonawczej wszystkich niezbędnych branż umożliwiających prawidłową realizacje inwestycji.
5) Całość dokumentacji w wersji elektronicznej należy wykonać na dysku CD lub DVD. Wersja elektroniczna Dokumentacji projektowej wykonana zostanie z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych:
- Rysunki, schematy, diagramy – PDF, lub format DXF
- Opisy, zestawienia, specyfikacje – format MS Word, MS Excel
6) Przed wystąpieniem o wydanie Pozwolenia na budowę, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu projekt dokumentacji projektowej (opisy, obliczenia, rysunki, harmonogramy i in.). Wykonawca winien przedkładać Zamawiającemu do informacji także wszelkie uzyskane opinie, pozwolenia, uzgodnienia itp. dokumenty obrazujące przebieg toczącego się procesu projektowania. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do zatwierdzenia wszystkie elementy projektów wykonawczych, obliczenia, rysunki warsztatowe itp. Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii i decyzji Wykonawca winien wliczyć do ceny opracowania dokumentacji projektowej.
7) Zamawiający wymaga również przedłożenia do akceptacji projektów wykonawczych przed ich skierowaniem do realizacji, w aspekcie ich zgodności z ustaleniami niniejszego Programu Funkcjonalno-Użytkowego i wymaganiami SWZ.
6. Wykonanie robót budowlanych, o których mowa w ust. 4 pkt 4 powyżej – ogólne wymagania dotyczące robót:
1) rozpoczęcie robót budowlanych było podjęte po uzyskaniu przez Wykonawcę pozwolenia na budowę. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia pełnej dokumentacji budowy, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane.
2) zakończenie robót budowlanych - budowy, w tym m. in. wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z niezbędnymi badaniami oraz geodezyjną powykonawczą.
7. Wykonawca - projektant jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji, aż do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji za wady robót budowlanych.
8. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację budowy oraz dokumentację powykonawczą.
9. Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączonym do SWZ – Programem Funkcjonalno-Użytkowym „PFU”, stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ oraz pod nadzorem osób posiadających odpowiednie, określone prawem budowlanym uprawnienia oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz wg tradycyjnie uznanych zasad sztuki budowlanej w stosunku do powszechnie stosowanych rozwiązań i ściśle przestrzegając wytycznych technologicznych związanych z danymi systemami oraz zasadami BHP z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości.
10. Obowiązku Wykonawcy zostały opisane w załączniku nr 2 do SWZ.
11. Wykonawca wykona i uzgodni z Zamawiającym projekt organizacji i harmonogram robót budowlanych z Zamawiającym.
12. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji inwestycji określają oprócz niniejszej SWZ następujące dokumenty:
1) Program Funkcjonalno-Użytkowy „PFU” (zał. nr 11 do SWZ),
2) Projektowane postanowienia umowy (zał. nr 2 do SWZ),
3) Oferta Wykonawcy wraz z załącznikami,
4) Wyjaśnienia do SWZ (jeżeli dotyczy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 633697,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 780000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 633697,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-AN Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 301998050
7.3.3) Ulica: Piekarska 5/4
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 633697,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KOSTRZYN
- "Sukcesywny zakup paliw płynnych na potrzeby Zakładu Komunalnego w Kostrzynie"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kostrzynie w roku 2025
- Bieżąca obsługa Gminy Kostrzyn w zakresie: wywozu odpadów z utrzymania i sprzątania otwartych terenów gminnych (zadanie 1) oraz odpadów z koszy ulicznych (zadanie 2) w 2025 roku.
- "Odbiór, transport oraz zagospodarowanie ustabilizowanych, komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 powstających w Oczyszczalni Ścieków w Skałowie, Iwnie i w Gułtowach w ilości 5000 Mg"
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego i świadczenie usługi dystrybucji do obiektu Zakładu Komunalnego w Kostrzynie"
więcej: przetargi KOSTRZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.