Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00217541/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-23
- 2024/BZP 00224164/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-28
- 2024/BZP 00236114/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-07
- 2024/BZP 00236194/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i odbiór dwóch autobusów miejskich przegubowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://otwock.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i odbiór dwóch autobusów miejskich przegubowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-635e2c58-d240-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259101
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00217541
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.07.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 240000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Zakup dwóch autobusów miejskich przegubowych.
1) Pojazdy muszą posiadać dokument niezbędny do rejestracji pojazdu na terenie RP, komplet oryginalnej dokumentacji, w tym instrukcje obsługi i konserwacji, książkę gwarancyjną, serwisową i wykaz autoryzowanych stacji obsługi.
2) Pojazdy muszą spełniać warunki zawarte w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2022 poz. 988 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury
z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.).
3) Pojazdy muszą mieć pozytywnie zatwierdzony przegląd techniczny oraz wymienione filtry, oleje i płyny eksploatacyjne niezbędne do bezpiecznego użytkowania pojazdu.
4) Okres gwarancji na układ napędowy pojazdów, skrzynię biegów i silnik 45 dni od momentu odbioru .
5) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisano poniżej:
Lp. Wykaz parametrów technicznych pojazdu wymaganych przez Zamawiającego
1. Rok produkcji i przebieg Od 2011 rok, przebieg nie wyższy niż 600 000 km
2. Rodzaj silnika hybrydowy – połączenie różnych źródeł zasilania z napędem elektrycznym w układ hybrydowy
Moc minimalna- 210 KM
3. Liczba miejsc Minimalna liczba siedzących miejsc pasażerskich (wg dowodu rejestracyjnego bez miejsca kierowcy): min. 40
Minimalna liczba wszystkich miejsc pasażerskich – (wg dowodu
rejestracyjnego, bez miejsca kierowcy): min. 120
Liczba miejsc wyznaczonych na wózek inwalidzki: min.1
4. Całkowita długość pojazdu (mm) 17 500 ÷ 18 500
5. Minimalna liczba drzwi 3 pary dwuskrzydłowe otwierane do środka
6. Warunki dotyczące podłogi pojazdów autobus całkowicie niskopodłogowy – w tym:
brak stopni pośrednich na podłodze w przejściu środkowym
(tj. w przejściu na całej długości przedziału pasażerskiego),
brak stopni w drzwiach,
7. Układ hamulcowy hamulce tarczowe, ABS.
8. Układ kierowniczy Przekładnia z wspomaganiem hydraulicznym.
9. Serwis Serwis oddalony od siedziby Zamawiającego do 70 km
10. Wymagania w zakresie ekologii Norma emisji spalin:
Wszystkie pojazdy wykorzystywane w ramach świadczenia usługi muszą posiadać silniki spełniające wymogi normy minimum EURO V.
11. Wymagania w zakresie komfortu Klimatyzacja i ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej zapewniające równomierną temperaturę przestrzeni pasażerskiej.
12. Wyposażenie Fotel kierowcy z regulacją.
Nagłośnienie wnętrza.
Oświetlenie wewnętrzne LED lub oświetlenie wewnętrzne oparte na jarzeniowych lampach energooszczędnych.
Gaśnica, apteczka (typ autobusowy), apteczka pierwszej pomocy, trójkąt ostrzegawczy umieszczone w oznaczonym, dostępnym miejscu.
Młotki do wybijania szyb.
Uchwyt i platforma przy drzwiach ułatwiający wsiadanie i wysiadanie osobom niepełnosprawnym.
Podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową.
Wewnętrzna wysokość części pasażerskiej – min. 1900 mm.
Liczba osi – 3.
Fotele wewnętrzne sztywne bez rozsuwania na boki.
Wyświetlacz informacyjny LED czołowy i boczny
Brak w wyposażeniu kasowników i innych urządzeń systemu sprzedaży i kontroli biletów
Przyciemniane szyby boczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121100-2 - Autobusy transportu publicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLARIS BUS & COACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240015630
7.3.3) Ulica: ul. Obornicka 46
7.3.4) Miejscowość: Bolechowo-Osiedle
7.3.5) Kod pocztowy: 62-005
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOLARIS BUS & COACH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SOLARIS BUS & COACH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa nowego autobusu do NCBJ ZTS w formie leasingu operacyjnego
- Dostawa mebli laboratoryjnych do NCBJ OR POLATOM w podziale na części
- Zakup i dostawa autobusu szkolnego przystosowanego do przewozu uczniów do szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Otwock.
- Dostawa gazów medycznych i spożywczych w butlach będących własnością Zamawiającego przez okres 36 miesięcy do SPSK im. prof. Aa Grucy CMKP w Otwocku
- Poprzeglądowa naprawa trzech sprężarek sprężonego powietrza SF15 Atlas Copco oraz dwóch uzdatniaczy powietrza MED. 28 Atlas Copco w siedzibie Zamawiającego - SPSK im prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
- "Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych dla OR POLATOM".
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Lelis.
- Dostawa używanych autobusów.
- przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy 68 sztuk autobusów miejskich niskopodłogowych (w rozumieniu polskiej normy PN-S-47010). Przedmiot zamówienia dzieli się na dwie części, zwane zadaniem nr 1 i zadaniem nr 2.
- DOSTAWA 69 SZTUK NOWYCH AUTOBUSÓW WRAZ Z UDZIELENIEM AUTORYZACJI STACJI ASO I ZAPEWNIENIEM SERWISU GWARANCYJNEGO DOSTARCZONYCH AUTOBUSÓW.
- dostawa fabrycznie nowych autobusów miejskich przegubowych dla komunikacji miejskiej w ilości 23 szt. o pojemności nie mniej niż 170 osób każdy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.