Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00060098/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
- 2024/BZP 00078617/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-30
- 2024/BZP 00086749/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Odnawialne źródła energii dla budynków użyteczności publicznej
w Gminie Wiązownica w formule zaprojektuj i wybuduj.
Inwestycja finansowana jest ze środków Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązownica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska
1.5.2.) Miejscowość: Wiązownica
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-522
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wiazownica.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wiazownica.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/wiazownica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odnawialne źródła energii dla budynków użyteczności publicznejw Gminie Wiązownica w formule zaprojektuj i wybuduj.
Inwestycja finansowana jest ze środków Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17195085-b9dd-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259108
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00060098
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG3.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odnawialne źródła energii - Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji PV na terenie Oczyszczalni ścieków w Wiązownicy w formule „zaprojektuj i wybuduj”Przedmiot zamówienia dla danej części obejmuje zaprojektowanie, dostawę i montaż instalacji PV o mocy max. 49,5 kWp na gruncie działki nr ewid. 1035, 1036 i 1037 zabudowanej obiektami oczyszczalni ścieków w miejscowości Wiązownica.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu realizacji dla danej części zamówienia określono w Programie funkcjonalno – użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315500-3 - Instalacje średniego napięcia
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 155769,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odnawialne źródła energii - Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji PV na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Piwodzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”Przedmiot zamówienia dla danej części obejmuje zaprojektowanie, dostawę i montaż instalacji PV o mocy max. 49,5 kWp na gruncie działki nr ewid. 1256 zabudowanej obiektami stacji uzdatniania wody w miejscowości Piwoda.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu realizacji dla danej części zamówienia określono w Programie funkcjonalno – użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315500-3 - Instalacje średniego napięcia
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 155769,08 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odnawialne źródła energii - Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji PV na budynkach szkoły podstawowej w Wiązownicy w formule „zaprojektuj i wybuduj”Przedmiot zamówienia dla danej części obejmuje zaprojektowanie, dostawę i montaż instalacji PV o mocy min. 37 max. 38 kWp na konstrukcji dachu budynku szkoły podstawowej sali gimnastycznej, działka nr ewid. 1521 i 1522/2 w miejscowości Wiązownica.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu realizacji dla danej części zamówienia określono w Programie funkcjonalno – użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315500-3 - Instalacje średniego napięcia
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 116550,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odnawialne źródła energii - Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji PV na budynku Urzędu Gminy Wiązownica w formule „zaprojektuj i wybuduj”Przedmiot zamówienia dla danej części obejmuje zaprojektowanie, dostawę i montaż instalacji PV o mocy max. 30 kWp na konstrukcji dachu budynku urzędu gminy i gminnego centrum kultury, działka nr ewid. 1529 w miejscowości Wiązownica.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu realizacji dla danej części zamówienia określono w Programie funkcjonalno – użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315500-3 - Instalacje średniego napięcia
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 94405,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odnawialne źródła energii - Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji PV na budynku GOWIR w Radawie w formule „zaprojektuj i wybuduj”Przedmiot zamówienia dla danej części obejmuje zaprojektowanie, dostawę i montaż instalacji PV o mocy max. 30 kWp na konstrukcji dachu budynku GOWIR, działka nr ewid. 605/5 w miejscowości Radawa.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu realizacji dla danej części zamówienia określono w Programie funkcjonalno – użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315500-3 - Instalacje średniego napięcia
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 94405,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 26
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 26
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125964,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315016,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLEKO POLSKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6090072063
7.3.3) Ulica: PARKOWA 18
7.3.4) Miejscowość: OLESZNO
7.3.5) Kod pocztowy: 29-105
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 26
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 26
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125964,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312978,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138857,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASTRALHOME SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571067002
7.3.3) Ulica: TRZY LIPY 3
7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK
7.3.5) Kod pocztowy: 80-172
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138857,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 25
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 25
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86551,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243189,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86551,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLEXIPOWER GROUP SP. Z O.O. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312045200
7.3.3) Ulica: KUDROWICE 12
7.3.4) Miejscowość: KUDROWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FLEXIPOWER GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FLEXIPOWER GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86551,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 25
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 25
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67717,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221402,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67717,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLEXIPOWER GROUP SP. Z O.O. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312045200
7.3.3) Ulica: KUDROWICE 12
7.3.4) Miejscowość: KUDROWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FLEXIPOWER GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FLEXIPOWER GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67717 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 26
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 26
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70205,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230331,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70205,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLEXIPOWER GROUP SP. Z O.O. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312045200
7.3.3) Ulica: KUDROWICE 12
7.3.4) Miejscowość: KUDROWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FLEXIPOWER GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FLEXIPOWER GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70205,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI WIĄZOWNICA
więcej: przetargi WIĄZOWNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.