eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OjrzeńModernizacja istniejącego na terenie Gminy Ojrzeń oświetlenia



Ogłoszenie z dnia 2024-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja istniejącego na terenie Gminy Ojrzeń oświetlenia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OJRZEŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378338

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ciechanowska 27

1.5.2.) Miejscowość: Ojrzeń

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-456

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ojrzen.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ojrzen.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a26f6815-c4ec-11ee-a84d-d63fc4d19e65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja istniejącego na terenie Gminy Ojrzeń oświetlenia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a26f6815-c4ec-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259142

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013329/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Modernizacja istniejącego na terenie Gminy Ojrzeń oświetlenia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095594

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest: modernizacja istniejącego na terenie Gminy Ojrzeń oświetlenia, o którym mowa w art. 3 pkt 22 oraz art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy – Prawo energetyczne, polegająca na wymianie opraw nieenergooszczędnych (sodowych) na nowe oprawy (oprawy LED). W ramach realizacji zadania nie powstaną nowe instalacje. Instalowane w ramach inwestycji oprawy oświetleniowe muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i. Wymagany okres gwarancji dla zabudowanych opraw oświetleniowych wynosi co najmniej 60 miesięcy. Trwałość inwestycji będzie wynosiła powyżej 5 lat. Liczba opraw nieenergooszczędnych określona została według stanu na dzień 31 grudnia 2022 r.. Oprawy należą do Spółki oświetleniowej (Gmina Ojrzeń nie posiada własnego oświetlenia). Liczba opraw podlegająca wymianie to 367 – według stanu na dzień 31.12.2022 r. Realizacja inwestycji pozwoli na poprawę efektywności energetycznej przez obniżenie energochłonności oświetlenia, o którym mowa w art. 3 pkt 22 i w art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385, z późn. zm.), poprzez redukcję mocy opraw świetlnych o co najmniej 50%. Gmina Ojrzeń posiada zgodę od podmiotu będący właścicielem sieci oświetleniowej na terenie gminy, służącej do realizacji obowiązku gminy wynikającego z art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (spółki Energa Oświetlenie) na udostępnienie infrastruktury w celu realizacji inwestycji.

Przedmiot zamówienia stanowi inwestycja polegająca na demontażu opraw sodowych oraz zakupie i montażu 370 szt. opraw – wg. obecnego, faktycznego stanu, wynikającego z fizycznej inwentaryzacji. Doboru nowych opraw, wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej, typu LED należy dokonać na podstawie sytuacji drogowych określonych w audycie oświetleniowym – które są dołączone do opisu przedmiotu zamówienia, w załączniku nr 9. Moc starych opraw wynosi 31202W. Do oferty załączyć należy obliczenia dla sytuacji drogowych wraz z zestawieniem opraw dla poszczególnych sytuacji drogowych. Planowane zmniejszenie mocy opraw co najmniej 55%, uwzględnić należy redukcje mocy opraw o 30% w godzinach 23:00-05:00, średnioroczny czas świecenia 4150h. Do oferty dołączyć należy karty proponowanych opraw oświetleniowych, certyfikaty: deklarację zgodności UE, ENEC, ENEC+, ZD4i. Dla certyfikatów ENEC i ENEC+ należy załączyć strony z nr nadanego certyfikatu, wariantami opraw i wskazanym w certyfikacje, miejscem produkcji opraw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298693,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 507392,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298693,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa Oświetlenie Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191251580

7.3.3) Ulica: Artura Grottgera 7

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-809

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298693,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.