eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrodyZakup sprzętu rolniczego na potrzeby RGD Brody



Ogłoszenie z dnia 2024-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu rolniczego na potrzeby RGD Brody

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ul. Wojska Polskiego 28,60-637 Poznań

1.3.) Oddział zamawiającego: Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Brody, Brody 115, 64-310 Lwówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000184400027

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brody 115

1.5.2.) Miejscowość: Brody

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-310

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pniewy.wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www1.up.poznan.pl/rgdbrody

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rgdbrody

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Rolnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu rolniczego na potrzeby RGD Brody

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b2c2500-dbb9-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259215

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018628/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup sprzętu rolniczego na potrzeby RGD Brody

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234353

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 04/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 szt. używanego sprzętu rolniczego na potrzeby RGD Brody.
Używana brona talerzowa półzawieszana
 Rok produkcji nie starszy niż 2012
 Szerokość robocza 6,0m
 Szerokość transportowa 3,0 m
 Liczba talerzy: minimum 48 szt.
 Talerze karbowane wklęsłe fi 620mm
 Rama hydraulicznie składana
 Zabezpieczenie przeciążeniowe talerzy sprężynowe (non-stop)
 Prześwit pod ramą minimum 80 cm
 Liczba rzędów talerzy- 2
 Łożyska talerzy bezobsługowe
 Odstęp pomierzy rzędami talerzowymi minimum 107 cm.
 Mechaniczna regulacja głębokości pracy
 Zgrzębka równające za obiema rzędami talerzy
 Wał doprawiający ceownikowy w układzie tandemowym
 Oryginalna powłoka lakiernicza
 Maszyna całkowicie sprawna gotowa do pracy
 Maszyna wyposażona w oryginalne części robocze
 Na maszynie nadbudowany siewnik poplonowy pneumatyczny z napędem elektrycznym z 8 wejściami (przewodami nasiennymi)
 Średnica talerzy w najszerszym miejscu w przedziale od 600- 620mm
 Gwarancja 12 miesięcy

Używany kultywator do płytkiej i głębokiej intensywnej uprawy ścierniskowej.
 Rok budowy nie starszy niż 2012 r.
 Pół zawieszany
 Szerokość robocza 5m
 Szerokość transportowa 3m
 Rama hydraulicznie składana
 Ilość zębów roboczych minimum 18 szt.
 Odstęp pomiędzy zębami max 28 cm.
 Dwa komplety wymienianych lemieszy roboczych: do płytkiej około 10 cm i głębokiej około 30 cm uprawy.
 Możliwość wymiany lemieszy bez korzystania z narzędzi
 Blokowanie wymienionych lemieszy za pomocą klipsa,
 Zęby zabezpieczone przeciążeniowo przy pomocy sprężyn
 Zęby rozmieszczone w trzech rzędach
 Za zębami roboczymi system tarcz wklęsłych wygładzających powierzchnię,
 Maszyna zakończona wałem doprawiającym ceownikowy w układzie tandemowym
 Hydrauliczny system regulacji głębokości pracy,
 Oryginalna powłoka lakiernicza
 Maszyna sprawna technicznie gotowa do pracy
 Maszyna wyposażona w oryginalne elementy robocze
 Gwarancja 12 miesięcy,
 Fabryczne nowy, oryginalny dodatkowy komplet elementów roboczych do uprawy płytkiej
 Fabryczne nowy, oryginalny dodatkowy komplet elementów roboczych do uprawy głębokiej

UWAGA !!!
Zamawiający wymaga, aby oferowane maszyny były od jednego producenta. Ma to na celu usprawnienie procesu serwisowania, naprawy maszyn oraz zakupu części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 301350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 301350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Działalność Usługowo- Handlowa Mariusz Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881190397

7.3.3) Ulica: Gradowice, ul. Michała Drzymały 31

7.3.4) Miejscowość: Wielichowo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-050

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 301350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.