eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzebudowa zjazdu publicznego z ul. I. Gandhi przy Dzielnicowym Centrum Kultury wraz ze zmianą organizacji ruchu na parkingu



Ogłoszenie z dnia 2021-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa zjazdu publicznego z ul. I. Gandhi przy Dzielnicowym Centrum Kultury wraz ze zmianą organizacji ruchu na parkingu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Ursynów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa zjazdu publicznego z ul. I. Gandhi przy Dzielnicowym Centrum Kultury wraz ze zmianą organizacji ruchu na parkingu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b35fec8c-2b57-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259234

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000102/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.34 Przebudowa zjazdu publicznego z ul. I. Gandhi przy Dzielnicowym Centrum Kultury wraz ze zmianą organizacji ruchu na parkingu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229924/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KZP-XII-WZP.271.72.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 136490,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa zjazdu publicznego z ul. Indiry Gandhi (dz. ew. 1/4, obręb 11022) na parking przy Dzielnicowym Centrum Kultury, ul. I. Gandhi w Warszawie (dz. ew. 3/3, 4/1, obręb 11022) jak również zmiana organizacji ruchu na terenie wewnętrznym parkingu pomiędzy Dzielnicowym Centrum Kultury a Urzędem Dzielnicy Ursynów.
Celem przedmiotu zamówienia jest umożliwienie wjazdu i wyjazdu na parking do nowo wybudowanego Centrum Kultury „Alternatywy” od ul. I. Gandhi.

Opis stanu istniejącego:
Teren inwestycji zlokalizowany jest w Dzielnicy Ursynów, na dz. ew. nr 1/4, 3/3, 4/1, z obrębu 01-10-22.
Inwestycja zlokalizowana jest na terenie wewnętrznym parkingu pomiędzy Dzielnicowym Centrum Kultury a Urzędem Dzielnicy Ursynów.
Istniejący stan zagospodarowania terenu pod względem urządzeń infrastruktury technicznej w rejonie objętym projektem ulicy przedstawia się następująco:
• sieć elektroenergetyczna
• sieć telekomunikacyjna
• sieć wodociągowa
• sieć kanalizacji sanitarnej
• sieć kanalizacji deszczowej
• sieć gazowa

Opis i zakres zamówienia:
Szczegółowe informacje i dane znajdują się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SWZ.
Warstwy, spadki itp. wg projektu drogowego.
Uzbrojenie terenu:
Ulice w zakresie opracowania odwodnione są za pomocą kanalizacji deszczowej. Istniejący system odwodnienia nie ulega zmianie.

W zakresie zamówienia jest zgodne z projektem wykonanie wszelkich robót budowlanych, dostaw i usług związanych z przebudową drogi opisaną wyżej, tj. co najmniej:
- rozebranie istniejącej nawierzchni chodników, zjazdu i parkingu z kostki betonowej i złożenie jej na paletach w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
- rozebranie krawężników betonowych,
- rozebranie obrzeży betonowych,
- rozebranie wygrodzenia łańcuchowego,
- zdjęcie warstwy humusu pod projektowanymi nawierzchniami,
- usunięcie lub przestawienie istniejącego oznakowania pionowego,
- wykonanie koryta pod zjazdem publicznym, chodnikiem, parkingiem,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie warstwy mrozoochronnej z mieszanki związanej cementem,
- wbudowanie elementów przekroju ulicznego – obrzeże betonowe i krawężnik betonowy na ławie betonowej,
- ułożenie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej,
- ułożenie warstwy ścieralnej na chodnikach z kostki betonowej (szara),
- ułożenie warstwy ścieralnej z kostki betonowej (ciemnoszara) na zjeździe publicznym,
- ułożenie warstwy ścieralnej z kostki betonowej (szara) na zatoce parkingu,
- ustawienie wygrodzenia typu ZOM,
- przestawienie szlabanu wraz z wymianą ramienia na długość 6,5m przy wjeździe od al. KEN,
- usunięcie szlabanu przy wyjeździe od ul. ul. Indiry Gandhi,
- zakładanie trawników,
- zniesienie barier architektonicznych poprzez wykonanie obniżonych krawężników na przejściach dla pieszych, zastosowanie żółtych płytek z wypustkami na chodniku przed przejściami dla pieszych.

Dodatkowe wytyczne i informacje dot. zamówienia
Roboty budowlane:
1) Prace należy zrealizować z należytą starannością, umową, dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi, technologicznymi, warunkami zawartymi w STWiOR, zgodnie ze sztuką budowlaną, opisem przedmiotu zamówienia, harmonogramem rzeczowo-finansowym.
2) W trakcie realizacji robót Wykonawca ma obowiązek sporządzania sprawozdania tygodniowego oraz przesyłania go w kolejnym dniu roboczym po następującym tygodniu do przedstawiciela Zamawiającego z opisem wszystkich przeprowadzonych prac w ciągu ostatniego tygodnia oraz planowanymi pracami na tydzień przyszły wraz ze skanem prowadzonego dziennika realizacji robót odnośnie prowadzonych robót oraz z dokumentacją zdjęciową dokumentującą postęp robót, skanem certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności, kart katalogowych itp. na planowane do wbudowania materiały oraz urządzenia.
3) Po zakończeniu prac teren należy uporządkować, a elementy nie podlegające przebudowie i ingerencji (tj. zieleń) doprowadzić do stanu jak przed ich rozpoczęciem. Wykonawca zobowiązany jest do zakupu i dostawy niezbędnego materiału, przygotowania podłoża, sadzenia itp. oraz gwarantuje i odpowiada za posadzony materiał roślinny oraz jakość wykonanych prac, zgodnie z wymaganiami opisanymi w SWZ i jej załącznikach. Po wykonaniu prac wraz ze zgłoszeniem ich do odbioru końcowego obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie Zamawiającemu oświadczenia o zgodności robót ze zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, dokumentacją projektową oraz wiedzą techniczną, ewentualnym wykazaniu zmian nieistotnych potwierdzonych przez projektanta, wykonaniu prac zgodnie z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz, że teren budowy doprowadzony został do należytego stanu i porządku.
4) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania oraz przedstawienia celem zaakceptowania projektu organizacji ruchu czy zajęcia terenu oraz dopełnienia wszelkich niezbędnych formalności z tym związanych, jeżeli zajdzie taka konieczność.
5) Na etapie realizacji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania próbki kolorystyczne dla nawierzchni oraz pozostałych urządzeń/elementów.
6) Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni od dnia przejęcia terenu robót do ogrodzenia terenu budowy i ustawienia tablic informacyjnych (tablice bądź banery w lokalizacjach uzgodnionych z Zamawiającym, według wzoru uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy). Ogrodzenie terenu budowy musi mieć estetyczną oraz jednolitą graficznie formę i skutecznie uniemożliwiać przedostanie się na teren placu budowy osób postronnych. Dopuszczalne jest stosowanie częściowego ogrodzenia terenu w zależności od etapu wykonywanych robót w celu umożliwienia korzystania z ciągów pieszych.
7) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przedłożenia Planu BIOZ dla przedmiotowego zakresu robót.
8) Dokumentacja powykonawcza winna zawierać m.in. pozwolenia administracyjne, dziennik realizacji robót, odbiory częściowe i końcowe, atesty, certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające materiały i urządzenia do eksploatacji, rysunki techniczne, tworzące dokumentację powykonawczą wraz z naniesionymi zmianami, jakie ewentualnie wystąpiły w toku prac, w tym opracowanie instrukcji utrzymania i konserwacji urządzeń i nawierzchni wytworzonych w ramach przedmiotu zamówienia, przedstawionej w formie tabelarycznej. Dokumentacja powykonawcza obejmuje również wykonanie kompleksowej, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zagospodarowania terenu – w formie graficznej (plik .dwg oraz .pdf) i opisowej (plik .xls - forma tabeli określająca ich liczbę/ilość oraz ceny jednostkowe) oraz wykonanie pełnej dokumentacji fotograficznej zieleni istniejącej oraz wykonanej, nawierzchni i innych elementów wytworzonych.
Zgłoszenie inwentaryzacji powykonawczej do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego jest obowiązkiem Wykonawcy – należy ją zgłosić zgodnie z przepisami prawa geodezyjnego i dostarczyć Zamawiającemu mapę z pomiarami oraz pieczęcią właściwego organu potwierdzającą wpływ oraz oświadczenie geodety dotyczące zgłoszenia.
Dokumentację powykonawczą Wykonawca złoży najpóźniej w dniu odbioru końcowego robót.
9) Klauzule społeczne:
1. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
2. Warunek, o którym mowa w ust. 1 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty ziemne, roboty związane z wykonaniem podbudowy i układaniem nawierzchni z kostki brukowej, roboty sanitarne – budowa kanalizacji deszczowej, prace związane z zagospodarowaniem terenu, prace zieleniarskie, prace porządkowe.
3. Szczegółowy opis obowiązków wynikających z klauzuli społecznej znajduje się we wzorze umowy.
10) Postanowienia niniejszego opisu przedmiotu zamówienia i umowy wraz z załącznikami wzajemnie się uzupełniają.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww. treść, która będzie załącznikiem nr 1 do umowy oraz:
 Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
 Dokumentacja projektowa – załącznik nr 6a do SWZ;
 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 6b do SWZ;
 Przedmiar robót – załącznik nr 6c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45314310-7 - Układanie kabli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna:
Art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”
Podstawa faktyczna:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.