Og³oszenie z dnia 2023-06-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00387431/01 - Wynik z dnia 2023-09-08
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wy³onienie Wykonawcy w zakresie wymiany okien w budynkach UJ na terenie III Kampusu UJ w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: UNIWERSYTET JAGIELLOÑSKI
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych UJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Go³êbia 24
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126633903
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jerzy.wordliczek@uj.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uj.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wy³onienie Wykonawcy w zakresie wymiany okien w budynkach UJ na terenie III Kampusu UJ w Krakowie.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3a435818-0a99-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00259265
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe okre¶lenie wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale IX SWZ, tj. Informacja o sposobie porozumiewania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami oraz przekazywania o¶wiadczeñ i dokumentów, a tak¿e wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania siê z Wykonawcami.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³owe okre¶lenie zasad zwi±zanych z obowi±zkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXII SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³owe okre¶lenie zasad zwi±zanych z obowi±zkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXII SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 80.272.195.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cze¶æ I: Wymiana okien i paneli elewacyjnych w budynku Wydzia³u Zarz±dzania i Komunikacji Spo³ecznej UJ ul. £ojasiewicza 4
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45454100-5 - Odnawianie
45410000-4 - Tynkowanie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy
przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych na podstawie art. 214
ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wyd³u¿enie gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cze¶æ II: Wymiana okien w budynku Ma³opolskiego Centrum Biotechnologii UJ ul, Gronostajowa 7A
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45454100-5 - Odnawianie
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy
przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych na podstawie art. 214
ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wyd³u¿enie gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie,2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie,
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.
4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e:
1) skieruj± do realizacji zamówienia osoby zdolne do realizacji zamówienia tj.
a) kierownika budowy posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej posiadaj±cego do¶wiadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma robotami budowlanymi (w rozumieniu ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) dla czê¶ci I i II,
2) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – wykonali:
a) co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane (dwa odrêbne kontrakty) w zakresie wymiany stolarki okiennej, z czego co najmniej jedna zosta³a przeprowadzona w obiekcie czynnym w trakcie prowadzenia robót, o ³±cznej warto¶ci wykazanych dwóch robót nie mniejszej ni¿ 250 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy z³otych), a roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone w zakresie czê¶ci I.
b) co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane (dwa odrêbne kontrakty) w zakresie wymiany stolarki okiennej, z czego co najmniej jedna zosta³a przeprowadzona w obiekcie czynnym w trakcie prowadzenia robót, o ³±cznej warto¶ci wykazanych dwóch robót nie mniejszej ni¿ 30 000,00 z³ (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych), a roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone w zakresie czê¶ci II.
Zamawiaj±cy „odrêbny kontrakt” rozumie jako jedn±, pisemn± umowê odp³atn± – a nie sumê pojedynczych ustnych b±d¼ pisemnych zleceñ realizowanych na rzecz tego samego podmiotu.
5. Weryfikacji i oceny warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy dokona na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez uczestnicz±cych w postêpowaniu wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w niniejszej SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia: nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia zawieraj±cy informacje pozwalaj±ce na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u opisanych w Rozdziale VI SWZ, w szczególno¶ci nazwê i rodzaj posiadanych uprawnieñ, wykaz inwestycji potwierdzaj±cych posiadane do¶wiadczenie,
b) wykaz robót budowlanych zawieraj±cy informacje pozwalaj±ce na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u opisanych w Rozdziale VI SWZ, w szczególno¶ci nazwy inwestycji, nr wpisu do rejestru zabytku, rodzaj realizowanych prac, warto¶æ, termin realizacji, nazwê Zamawiaj±cego,
c) dowody okre¶laj±ce czy roboty budowlane zamieszczone w „Wykazie robót budowlanych” zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
2) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, podmiotowe ¶rodki dowodowe, winny zostaæ przedstawione przez ten podmiot, w zakresie w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych, z zastrze¿eniem Rozdzia³u IV ust. 2 SWZ.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca, najpó¼niej w dniu sk³adania ofert a przed up³ywem terminu sk³adania ofert, winien wnie¶æ wadium i utrzymaæ go nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w ust. 5 pkt 2 lub 3 lub w ust. 6. Wadium winno byæ wniesione w wysoko¶ci wynosz±cej kwotê:a) 14 000.00 z³ (s³ownie: tysiêcy z³otych)
b) 1 000,00 z³ (s³ownie: tysi±c z³otych)
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y z³o¿yæ przelewem bankowym na konto Zamawiaj±cego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej uznaje siê datê uznania ¶rodków na koncie Zamawiaj±cego (dzieñ, godzina).
4. W przypadku z³o¿enia wadium w innej formie ni¿ pieniê¿na, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
5. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
6. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
2) którego oferta zosta³a odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
7. Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 6, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w rozdziale XVIII SWZ.
8. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w pieni±dzu wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê.
9. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium.
10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, w okoliczno¶ciach wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Szczegó³owo okre¶lono w Rozdziale XII - Opis sposobu przygotowywania ofert.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Opisane w Za³±czniku nr 2 do SWZ - projektowanych postanowieniach umowy -7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-30 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest przy u¿yciu narzêdzia komercyjnego https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu. Sk³adanie i otwarcie ofert odbywa siê w formie elektronicznej za po¶rednictwem ww. platformy zakupowej, na zasadach okre¶lonych w SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-30 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wykluczy wykonawcê w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci przewidzianych postanowieniami art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835).INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Spó³dzielnia Mieszkaniowa ,,Victoria" w Krakowie og³asza przetarg nieograniczony na nastêpuj±ce roboty: Renowacja elewacji budynków os. Niepodleg³o¶ci 15, 18, os. Albertyñskie 34, 38 w Krakowie.
- Budowa dedykowanego o¶wietlenia wraz z wyznaczeniem przej¶cia dla pieszych przy skrzy¿owaniu ulic Praskiej i Szwedzkiej" - realizacja wg projektu
- Zakup samochodu s³u¿bowego
- "Sukcesywne dostawy ¶rodków czysto¶ci do oddzia³ów Muzeum Narodowego w Krakowie",
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa przej¶cia dla pieszych na ul. Królowej Jadwigi przy skrzy¿owaniu z ul. Czeremchow±
- Dostawa mebli laboratoryjnych dla WIMiC - DE-dzp.272-193/25
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposa¿enie Oddzia³u Chirurgii Dzieciêcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwa³kach - I czê¶æ w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont pomieszczeñ w budynku Szko³y Podstawowej Nr 15 im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Bia³ymstoku
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzêtu sportowego oraz sali do tenisa sto³owego w Zespole Szkó³ Ogólnokszta³c±cych nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Remont posadzki foyer Teatru Dramatycznego w budynku Pa³acu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostosowanie budynku Szko³y Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanis³awa Liebharta w Lublinie do wymagañ ochrony przeciwpo¿arowej - Etap 2.
- Remont instalacji elektrycznej w czê¶ci budynku Centrum Kszta³cenia Zawodowego i Ustawicznego w Krakowie na os. Szkolnym 21. Etap IIA.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.