eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DuklaRemont elewacji budynku byłego Magistratu w Dukli przy ul. Kościuszki 4



Ogłoszenie z dnia 2024-03-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji budynku byłego Magistratu w Dukli przy ul. Kościuszki 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DUKLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440531

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Trakt Węgierski 11

1.5.2.) Miejscowość: Dukla

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@dukla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dukla.pl//

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fe8fe28f-c016-11ee-9897-f6855eb846c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont elewacji budynku byłego Magistratu w Dukli przy ul. Kościuszki 4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe8fe28f-c016-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259283

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010802/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont elewacji byłego Magistratu w Dukli przy ul. Kościuszki 4

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00082792

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OI.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 257529,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont elewacji budynku byłego Magistratu w Dukli przy ul. Kościuszki 4

• Rusztowania zewnętrzne rurowe do wysokości 15 m na powierzchni 1089,230 m2
• Ochrona powierzchni elewacji siatkami oraz okien folią na powierzchni 1089,23 m2
• Wykonanie daszków ochronnych nad wejściami do budynku – budynek użytkowany, czynny – 81,56 m2
• Roboty przygotowawcze , oczyszczenie powierzchni muru – elewacji, mycie elewacji
karcherem na powierzchni – 789,00 m2
• Uzupełnienie gzymsów ciągnionych o szer. w rozwinięciu do 40 cm, na długości 102,410 m
• Skucie zmurszałych tynków elewacji na powierzchni 25%, to jest 160,035 m2
• Oczyszczenie lica muru z tarabony do powierzchni gładkiej do malowania na powierzchni 480,105 m2
• Uzupełnienie tynków cem-wap kat III, oraz dodatkowe nakłady na pogrubienie 10mm na powierzchni 160,035 m2
• Uzupełnienie tynków cem-wap kat IV na ościeżach o szer. do 30 cm na powierzchni – 56,60 m2
• Uzupełnienie Boni ciągnionych na ścianach i słupach i pilastrach wykonane ręcznie na tynku zwykłym – 135,080 m
• Wykucie starych spoin na murach z kamienia - podmurówka elewacji budynku, wystrój architektoniczny elewacji – na powierzchni 148,86 m2
• Spoinowanie muru z kamienia z wykuciem pozostałości starych spoin – 148,86 m2
• Wzmocnienie powierzchni tynku elewacji, preparatami płynnymi UNI GRUNTEM penetrującym na powierzchni 789,00 m2
• Malowanie renowacyjne tynków elewacji budynku farbami sylikatowymi – krzemionkowymi z dwukrotna aplikacją ręczną – 640,130 m2
• Rozebranie parapetów zewnętrznych stalowych - 10,241 m2
• Montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy gr – 0,7 mm powlekanej – 9,450 m
• Montaż podokienników, parapetów zewnętrznych z kształtek klinkierowych 24x10x1,5cm w ilości - 31,52 m
• Demontaż rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku w ilości – 80,60 m
• Wymiana zużytych rur spustowych, na rury z blachy powlekanej Ø 100-110mm w kolorze srebrnym – 80,60 m

Powierzchnie elewacji:
pow. elewacji południowej 290m2;
pow. elewacji północnej 230m2
pow. elewacji wschodniej 200m2
pow. elewacji zachodniej 173m2

Razem 893m2 od tego należny odliczyć powierzchnie otworów okiennych i drzwiowych -łącznie 103,91 m2 do wykonania pozostaje 789 m2 tynków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285552,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324290,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324290,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDITREX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525901136

7.3.3) Ulica: Feliksa Czajkowskiego 55C

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324290,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.