Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00175294/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
- 2021/BZP 00185363/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dachu w budynku A GIG Katowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Instytut Górnictwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Gwarków 1
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-166
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: phachula@gig.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dachu w budynku A GIG Katowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-460e793e-0fba-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259284
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175294/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FT-2021/08/03
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203564,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót budowlanych:
1) Demontaż starej instalacji odgromowej wraz z utylizacją
2) Montaż nowych zwodów poziomych wraz z elementami mocującymi (tworzywowe, klejone)
3) Pomiar nowej instalacji odgromowej
4) Demontaż starych obróbek blacharskich wraz z utylizacją
5) Montaż kratek wentylacyjnych tworzywowych w kanałach kominów
6) Uszczelnienia z papy i blachy wokół kominów
7) Wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej gr. min 5,2 mm
8) Montaż nowych obróbek blacharskich w kolorze RAL 9016 z blachy ocynkowanej, powlekanej gr. min 0,5 mm, obróbki ułożone na warstwie podkładowej z płyty OSB gr. min 22 mm
9) Montaż koryt stalowych, ocynkowanych ułożonych na podkładach z płyt chodnikowych. Po zamontowaniu koryt przewody należy zamocować za pomocą opasek kablowych odpornych na UV.
10) Demontaż starych kominków metalowych wraz z utylizacją
11) Montaż kominków wentylacyjnych PCV
12) Ułożenie istniejących jednostek klimatyzacyjnych znajdujących się na dachu na dwóch płytach chodnikowych z dodatkowym uszczelnieniem z papy pod płytami
13) Wykonanie przejść rur klimatyzacyjnych wraz z uszczelnieniem
14) Wymiana istniejących drewnianych wyłazów dachowych na wyłazy z aluminium i PCV zamykanych od strony dachu
15) Demontaż rynien, usunięcie skosu przy rynnach, naprawa gzymsu i ponowny montaż nowych rynien wraz z niezbędnymi obróbkami (UWAGA: praca z podnośnika koszowego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261910-6 - Naprawa dachów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245005,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336385,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245005,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH „WIMA” ILONA JAS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6441683936
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 21/II/9
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245005,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wykonanie wszelkiego rodzaju napraw mechanicznych w pojazdach służbowych marki Mercedes Sprinter oraz samochodach osobowych wyposażonych w wideorejestrator w całym garnizonie Policji woj. śląskiego
- Organizacja obozów szkoleniowych dla Studentów AWF Katowice realizujących zajęcia praktyczne z narciarstwa zjazdowego, biegowego i snowboardu (obozy zimowe) - 2 części zamówienia - (przetarg nr 1)
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Organizacja 8. Śląskiego Festiwalu Nauki w zakresie techniki i scenografii w dniach 7-9 grudnia 2024 r.
- ROPS.PZP.332.35.2024 - Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych podczas forum dla pracowników jednostek organizacyjnych pomocy społecznej organizowanego przez ROPS
- Zakup i dostawa telefonów komórkowych dla KWP w Katowicach i jednostek podległych.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Budowa Żłobka Samorządowego w Górkach, ul. Modrzewiowa 16, 09-530 Gąbin"
- Rozbudowa budynku zaplecza socjalnego na terenie Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych w Sieradzu
- Prace remontowe w budynkach w Nadleśnictwie Bytnica
- Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Uninie o budynek żłobka
- Roboty remontowe w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kazimierzy Wielkiej
- Kompleksowa modernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 1 w Gryfowie Śląskim w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.