Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00191095/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
DZP.261.1.2024 Obsługa i serwis stacji uzdatniania wody wraz z sukcesywną dostawą środków chemicznych w podziale na dwie części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD OBIEKTÓW SPORTOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330241018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rekreacyjna14
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-436
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zos.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zos.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0e0c7b60-cbfc-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DZP.261.1.2024 Obsługa i serwis stacji uzdatniania wody wraz z sukcesywną dostawą środków chemicznych w podziale na dwie części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e0c7b60-cbfc-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259344
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00191095
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.261.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obsługa i serwis stacji uzdatniania wody wraz z sukcesywną dostawą środków chemicznych dla Parku Wodnego Koszalin4.5.3.) Główny kod CPV: 65130000-3 - Obsługa stacji wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody
4.5.5.) Wartość części: 590400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obsługa i serwis stacji uzdatniania wody wraz z sukcesywną dostawą środków chemicznych dla basenu na terenie kompleksu Basen i Hala przy ul. Głowackiego 3 – 5 w Koszalin4.5.3.) Główny kod CPV: 65130000-3 - Obsługa stacji wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody
4.5.5.) Wartość części: 104550,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 560880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 925000,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 560880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe „Anchem” Zbigniew Wojciul
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330369876
7.3.3) Ulica: Kościuszki3/3
7.3.4) Miejscowość: Połczyn-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 78-320
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 560880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-01 do 2025-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91512,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91512,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91512,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe „Anchem” Zbigniew Wojciul
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330369876
7.3.3) Ulica: Kościuszki3/3
7.3.4) Miejscowość: Połczyn-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 78-320
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91512,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-01 do 2025-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. ZAMAWIAJĄCY wymaga realizacji zamówienia w terminie:
• dla części nr 1 – obsługa i serwis stacji uzdatniania wody wraz z sukcesywną dostawą środków chemicznych dla Parku Wodnego Koszalin – zamówienie podstawowe od 01.04.2024 r. do 31.03.2025 r., a w przypadku skorzystania przez ZAMAWIAJĄCEGO z prawa opcji maksymalny termin realizacji to 30.06.2025 r.
• dla części nr 2 – obsługa i serwis stacji uzdatniania wody wraz z sukcesywną dostawą środków chemicznych dla basenu na terenie kompleksu Basen i Hala przy ul. Głowackiego 3 – 5 w Koszalin – zamówienie podstawowe od 01.04.2024 r. do 31.03.2025 r., a w przypadku skorzystania przez ZAMAWIAJĄCEGO z prawa opcji maksymalny termin realizacji to 30.06.2025 r.
2. Podstawą wskazania konkretnej daty rozpoczęcia świadczenia usług jest konieczność zachowania ich ciągłości po wygaśnięciu umowy obecnie obowiązującej.
3. ZAMAWIAJĄCY przewiduje wydłużenie terminu realizacji o maksymalnie 3 miesiące w przypadku skorzystania z prawa opcji, które jest jednostronnym uprawnieniem ZAMAWIAJĄCEGO.
4. Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez złożenie przez ZAMAWIAJĄCEGO pisemnego oświadczenia woli na minimum 2 tygodnie przed końcem trwania umowy w jej zakresie podstawowym (tj. przed 31.03.2025 r.). Pisemne oświadczenie woli ZAMAWIAJĄCEGO, uruchamiające prawo opcji, musi zawierać:
a) informację dotyczącą okresu, przez jaki prawo opcji będzie realizowane, nie dłuższego niż 3 miesiące,
b) przewidywaną przez ZAMAWIAJĄCEGO siatkę godzin pracy na okres, przez jaki prawo opcji będzie realizowane,
c) akceptację Kierownika ZAMAWIAJĄCEGO,
d) akceptację Głównego Księgowego.
5. W okresie realizacji opcji zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób rozliczania świadczonych usług pozostają bez zmian.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Usługa konserwacji oraz napraw myjni pojazdów gąsienicowych i kołowych na rzecz 17 WOG Koszalin w latach 2025-2027 (2 zadania).
- Prace remontowe budynku warsztatowego nr 5 na kompleksu wojskowego przy ul. Zwycięstwa w Darłowie (DZSW).
- "Dostawa kwiatów jednorocznych i wieloletnich do obsadzenia rabat kwiatowych, klombów oraz kwietników na terenie miasta Koszalina ."
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
- Dostawa sprzętu kuchennego i stołowego na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2025 roku (6 zadań).
- Butelki i smoczki jednorazowego użytku
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż urządzeń służących modernizacji stacji uzdatniania wody na terenie gminy Biała - Pogórze
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Budowa oczyszczalni ścieków, zbiorników retencyjnych na wodę oraz sieci wodociągowej na terenie gminy Choceń
- Dostawa różnych środków czystości, dezynfekcyjnych i chemicznych z podziałem na części
- Modernizacja sieci wodociągowej oraz stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Mielęcin gm. Człopa
- Nadzór eksploatacyjny, serwisowanie oraz konserwacja fontann będących w utrzymaniu Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu
więcej: Chemikalia do uzdatniania wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.