Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00188132/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa windy zewnętrznej do lokalu nr 19 w budynku przy ul. Wojciechowskiego 15.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Dzielnicy Ursus
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976r. Nr 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 224436000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursus.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa windy zewnętrznej do lokalu nr 19 w budynku przy ul. Wojciechowskiego 15.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-952de456-e0c3-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259375
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012085/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.33 Budowa windy zewnętrznej do lokalu nr 19 w budynku przy ul. Wojciechowskiego 15
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188132/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-XI-WZP.271.20.2022.IMA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 152609,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa windy zewnętrznej do lokalu nr 19 w budynku przy ul. Wojciechowskiego 15.
Zakres prac będzie obejmował między innymi: roboty zewnętrzne: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, budowę konstrukcji fundamentu pod szyb platformy dźwigowej, montaż platformy dźwigowej wraz z prefabrykowanym szybem, prace związane z zagospodarowaniem terenu; roboty wewnętrzne: roboty rozbiórkowe w lokalu mieszkalnym, obrobienie otworu drzwiowego prowadzącego do szybu platformy dźwigowej, wykonanie instalacji wewnętrznej elektrycznej, wykonanie pomiarów, próby szczelności, przebudowa grzejnika.
2. Kody CPV i ich nazwy:
45313100-5 Instalowanie wind
Ogólna charakterystyka budynku:
Budynek mieszczący się przy ul. Wojciechowskiego 15 stanowi własność Miasta Stołecznego Warszawy. Rok budowy budynku 1999 r., jego kubatura wynosi: 9096,30 m3. Budynek mieszkalny, wielorodzinny, wolnostojący o konstrukcji tradycyjnej. Posiada trzy kondygnacje naziemne
i jest podpiwniczony. W budynku znajdują się 33 lokale mieszkalne. Budynek posiada instalacje: elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną, gazową, odgromową, c.o i ccw z kotłowni gazowej. Budynek wzniesiony w technologii szkieletowej, poddany termomodernizacji, posiada 2 klatki schodowe. Dostęp na dach poprzez dwa wyłazy dachowe z przestrzeni stropodachu. Budynek wybudowano w kształcie prostokąta, ściany zewnętrzne: 24 cm gazobeton,
termomodernizacja: 10 cm styropian.
3. Zakres prac określają niżej wymienione dokumenty:
1) Projekt budowlany obejmujący projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany (branża budowlana) przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa windy zewnętrznej do lokalu nr 19 w budynku przy ul. Wojciechowskiego 15”, opracowany przez PSBUD Piotr Świrzyński z siedzibą w miejscowości Wałdowo Szlacheckie 87G, 86-302 Wałdowo Szlacheckie, dnia 21.09.2020 r.
2) Projekt techniczny (branża budowlana) przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa windy zewnętrznej do lokalu nr 19 w budynku przy ul. Wojciechowskiego 15”, opracowany przez PSBUD Piotr Świrzyński z siedzibą w miejscowości Wałdowo Szlacheckie 87G, 86-302 Wałdowo Szlacheckie, dnia 21.09.2020 r.
3) STWiOR (branża budowlana) przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa windy zewnętrznej do lokalu nr 19 w budynku przy ul. Wojciechowskiego 15”, opracowany przez PSBUD Piotr Świrzyński z siedzibą w miejscowości Wałdowo Szlacheckie 87G, 86-302 Wałdowo Szlacheckie, dnia 21.09.2020 r.
4) Projekt techniczny (branża elektryczna) przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa windy
zewnętrznej do lokalu nr 19 w budynku przy ul. Wojciechowskiego 15”, opracowany przez PSBUD Piotr Świrzyński z siedzibą w miejscowości Wałdowo Szlacheckie 87G, 86-302 Wałdowo Szlacheckie, dnia 21.09.2020 r.
5) STWiOR (branża elektryczna) przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa windy zewnętrznej do lokalu nr 19 w budynku przy ul. Wojciechowskiego 15”, opracowany przez PSBUD Piotr Świrzyński z siedzibą w miejscowości Wałdowo Szlacheckie 87G, 86-302 Wałdowo Szlacheckie, dnia 21.09.2020 r.
6) Przedmiar robót dotyczący przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa windy zewnętrznej do lokalu nr 19 w budynku przy ul. Wojciechowskiego 15” – roboty wewnętrzne, opracowany dla celów informacyjnych
7) Przedmiar robót dotyczący przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa windy zewnętrznej do lokalu nr 19 w budynku przy ul. Wojciechowskiego 15” – roboty zewnętrzne, opracowany dla celów informacyjnych
8) Pozwolenie na budowę – Decyzja Nr 136/A/2020 z dnia 23 listopada 2020 r.
4. Zakres planowanych prac obejmuje między innymi:
roboty zewnętrzne: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, budowa konstrukcji fundamentu pod szyb platformy dźwigowej, montaż platformy dźwigowej wraz z prefabrykowanym szybem, zagospodarowanie terenu;
roboty wewnętrzne: roboty rozbiórkowe w lokalu mieszkalnym, obrobienie otworu drzwiowego prowadzącego do szybu platformy dźwigowej, wykonanie instalacji wewnętrznych, pomiarów, przebudowa grzejnika.
6. Sposób realizacji zamówienia.
Roboty będą wykonywane w zamieszkałym lokalu, w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do zaplanowania i przeprowadzenia prac w sposób bezpieczny i jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców lokalu, zapewniając minimum ograniczeń i uciążliwości związanych z wykonywanymi pracami. Pomieszczenia w lokalu należy zabezpieczyć przed zabrudzeniem i zniszczeniem a na koniec każdego dnia doprowadzić do porządku teren robót.
Roboty winny być wykonywane w sposób niepowodujący utrudnień i jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców w korzystaniu z budynku oraz otoczenia.
Zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, ustawą - Prawo budowlane i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi.
Prace muszą być wykonywane według powszechnie obowiązujących profesjonalnych standardów w tego rodzaju robotach oraz przy zachowaniu najwyższej staranności i bezpieczeństwa.
Roboty należy wykonać z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, materiały i urządzenia techniczne służące do realizowania przedmiotu niniejszej Umowy powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021. poz. 2351 t.j. ze zm.) i przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1213 j.t)
Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne atesty, świadectwa dopuszczające do użytku. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nie używane oraz posiadać gwarancję producenta.
Wykonawca zapewnia, że części zamienne i serwis dostarczonych urządzeń będą dostępne na terenie Polski.
Przed wprowadzeniem na budowę Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć w terminie do 7 dni pisemną opinię ornitologiczną dotyczącą ochrony ptaków w trakcie prowadzenia robót, której koszt sporządzenia winien skalkulować w cenie oferty. W przypadku konieczności wykonania dodatkowych prac wynikających z zaleceń przedmiotowej opinii, nastąpi zwiększenie zakresu planowanych prac zgodnie z uregulowaniami zawartymi we wzorze umowy.
Pozostałe wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204172,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204172,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204172,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTMED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7731954700
7.3.3) Ulica: św. Antoniego 18/3
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 97-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom, obejmuje dostawę i montaż dźwigu platformowego.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204172,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-18 do 2022-12-188.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dokończenie inwestycji pn. "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Sienkiewicza 63 oraz zagosp. terenu z infrastrukturą techniczną i małą architekturą"
- Dostosowanie Szkoły Podstawowej nr 3 im. I. Łukasiewicza w Środzie Wielkopolskiej do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami w zakresie budowy windy.
- Roboty budowlane polegające na montażu windy platformowej oraz montażu dwóch platform schodowych w budynku Teatru w ramach zadania pn. "Winda osobowa dla widzów wraz z platformami ruchomymi"
- Poprawa dostępności budynków Urzędu Miasta, Przedszkola Nr 3 oraz trybuny przy Stadionie Miejskim w Tarnobrzegu.
- PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU SOSW W ŚWIDNIKU O DŹWIG OSOBOWY WRAZ Z KLATKĄ SCHODOWĄ
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ ORAZ BUDOWA DŹWIGU TOWAROWO OSOBOWEGO
więcej: Instalowanie wind »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.