eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzUdzielenie gminie-miasto Grudziądz zobowiązania krótkoterminowego w formie kredytu bądź pożyczki do wysokości 30 tys. zł na zasadach odnawialnej linii kredytowej



Ogłoszenie z dnia 2022-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Udzielenie gminie-miasto Grudziądz zobowiązania krótkoterminowego w formie kredytu bądź pożyczki do wysokości 30 tys. zł na zasadach odnawialnej linii kredytowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO GRUDZIĄDZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564510233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.grudziadz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie gminie-miasto Grudziądz zobowiązania krótkoterminowego w formie kredytu bądź pożyczki do wysokości 30 tys. zł na zasadach odnawialnej linii kredytowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3ea4158-0671-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259376

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030238/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.34 Udzielenie gminie-miasto Grudziądz zobowiązania krótkoterminowego w formie kredytu bądź pożyczki do wysokości 30.000.000,00zł na zasadach odnawialnej linii, na pokrycie występującego w ciągu 2022.....

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Zamawiający informuje, iż w zakresie pytań dotyczących funkcjonowania platformy zakupowej należy kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem 22 10 10 202, cwk@platformazakupowa.pl2.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje3.Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w regulaminie platformazakupowa.pl https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin4.Zamawiający określa minimalne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej:1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4)włączona obsługa JavaScript,5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6)platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,7)oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar,8)maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. 5.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania:1)akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący,2)zapoznał i stosuje się do instrukcji składania ofert/wniosków dostępne pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view6.Ofertę, oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów określonych w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest gmina-miasto Grudziądz reprezentowana przez Prezydenta Grudziądza z siedzibą w Grudziądzu przy ul. Ratuszowej1.Kontaktować się z administratorem można w następujący sposób:a)listownie: ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz,b)telefonicznie: 56 45 10 200,c)e-mail: bip@um.grudziadz.pl lub sekretariat@um.grudziadz.pl.2.Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych e-mail: p.mazur@um.grudziadz.pl, oraz pisemnie na adres wskazany na stronie bip.grudziadz.pl/strony/16801.dhtml. 3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w zakresie i celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym na podstawie ustawy Pzp oraz przesłance wynikającej z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.6.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.7.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, a także nie będą poddawane procesowi profilowania.8.Posiada Pani/Pan:-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; -na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; -na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Adres PUODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22 531 03 00.9.Nie przysługuje Pani/Panu:-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno – prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:-obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i do których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;-obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FN-I.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie gminie-miasto Grudziądz zobowiązania krótkoterminowego w formie kredytu bądź pożyczki do wysokości 30 000 000 zł (słownie: trzydzieści milionów złotych) na zasadach odnawialnej linii kredytowej, na pokrycie występującego w ciągu 2022 roku przejściowego deficytu budżetu miasta Grudziądza.
2.Spłata zobowiązania nastąpi do dnia 31 grudnia 2022 r.
3.Oprocentowanie kredytu bądź pożyczki – według zmiennej stawki WIBOR 1M notowanej ostatniego dnia miesiąca, poprzedzającego rozpoczęcie kolejnego miesięcznego okresu obrachunkowego, powiększonej o marżę dla Wykonawcy. Wysokość marży jest wiążąca w całym okresie trwania umowy.
4.Spłata odsetek od zaciągniętego zobowiązania krótkoterminowego następować będzie w okresach miesięcznych, na ostatni dzień każdego miesiąca kalendarzowego, począwszy od miesiąca, w którym zostaną uruchomione środki, na podstawie informacji przekazywanych w formie elektronicznej przez Wykonawcę, najpóźniej na 3 dni robocze przed datą spłaty odsetek. W przypadku gdy dzień spłaty przypada na dzień wolny od pracy, płatność nastąpi ostatniego dnia roboczego poprzedzającego dzień spłaty.
5.Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu bądź pożyczki przy założeniu, że rok liczy 365 dni.
6.Zamawiający dopuszcza pobranie przez Wykonawcę jednorazowej prowizji od uruchomienia zobowiązania krótkoterminowego w wysokości do 0,3%.
7.Źródłem spłaty zobowiązania krótkoterminowego wraz z pochodnymi będą dochody własne gminy-miasto Grudziądz.
8.Zabezpieczeniem zobowiązania krótkoterminowego będzie weksel in blanco na warunkach określonych w deklaracji wekslowej.
9.Wykonawca nie może uzależnić udzielenia kredytu/pożyczki od przejęcia bankowej obsługi Zamawiającego oraz od ubezpieczenia kredytu/pożyczki przez Zamawiającego. Wyklucza się założenie rachunku bieżącego w banku Wykonawcy. Wykonawca do obsługi kredytu/pożyczki, winien otworzyć rachunek techniczny – bez opłat i prowizji.
10.Zamawiający, jako załącznik nr 3 do SWZ udostępnia niżej wymienione materiały:
1)Budżet miasta Grudziądza na 2022 r.;
2)Wieloletnia Prognoza Finansowa miasta Grudziądza na lata 2022-2037;
3)Zarządzenie nr 395/22 Prezydenta Grudziądza z dnia 6 lipca 2022 r. w sprawie zaciągnięcia zobowiązania krótkoterminowego na pokrycie występującego w ciągu 2022 roku przejściowego deficytu budżetu gminy-miasto Grudziądz;
4)Sprawozdania za lata 2020-2021 i I kwartał 2022 r.:
a)Rb-27S (z wykonania planu dochodów budżetowych),
b)Rb-28S (z wykonania planu wydatków budżetowych),
c)Rb-NDS (o nadwyżce/deficycie),
d)Rb-N (o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych),
e)Rb-Z (o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń);
5)Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy o przedkładanych sprawozdaniach z wykonania budżetu miasta Grudziądza za lata 2020-2021 r.;
6)Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy o projekcie uchwały budżetowej Miasta Grudziądza na 2022 r.;
7)Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy o projekcie wieloletniej prognozy finansowej na lata 2022-2037;
8)Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej o prawidłowości planowanej kwoty długu Miasta Grudziądza;
9)Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej o możliwości sfinansowania planowanego deficytu przedstawionego w uchwale budżetowej Miasta Grudziądza na 2022 rok;
10)Wykaz jednostek powiązanych kapitałowo z gminą-miasto Grudziądz;
11)Informacja o zobowiązaniach gminy-miasto Grudziądz z tytułu kredytów, pożyczek i obligacji;
12)Wykaz udzielonych poręczeń przez gminę-miasto Grudziądz;
13)Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego.

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy:
1.Umowa zostanie zawarta według wzoru standardowej umowy kredytu/pożyczki obowiązującej Wykonawcę, który złoży najkorzystniejszą ofertę z zachowaniem postanowień SWZ.
2.Zamawiający zobowiązuje się do przeznaczenia kredytu/pożyczki na pokrycie występującego w ciągu 2022 roku przejściowego deficytu budżetu miasta Grudziądza.
3.Wykorzystanie kredytu/pożyczki następować będzie w formie bezgotówkowej, w drodze realizacji przez Wykonawcę zlecenia płatniczego Zamawiającego.
4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu/pożyczki bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów.
5.Wykonawca nie może zobowiązać Zamawiającego do korzystania z żadnych innych swoich usług i produktów za wyjątkiem, tych które stanowią przedmiot zamówienia.
6.Za niewywiązanie się z obowiązku dotyczącego przedstawienia oświadczeń potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 100 złotych, za każdy dzień zwłoki.

Sposób obliczenia ceny:
1.Na podstawie oferty Wykonawcy, oraz w oparciu o poniżesz dane, Zamawiający dokona obliczenia ceny.
2.Do obliczenia ceny Zamawiający przyjmie:
a)jednakową dla wszystkich stawkę WIBOR 1M z dnia 07.07.2022 r. w wysokości 6,82%,
b)jednakowy dla wszystkich ofert termin spłaty kredytu – 31 grudnia 2022 rok,
c)jednakową ilość dni w roku obowiązywania umowy (365),
d)uwzględni marżę zaoferowaną przez Wykonawcę,
e)uwzględni jednorazową prowizję od uruchomienia zobowiązania krótkoterminowego.
3.Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej.
4.Zaoferowana wysokość marży jest stała przez cały okres trwania umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca uzyska łącznie liczbę punktów (Pł – punktacja łączna) za kryterium ceny i terminu uruchomienia zobowiązania od dnia złożenia dyspozycji wypłaty: Pł = Pc + Tr
Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną wg wzoru wskazanego wyżej, zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin uruchomienia zobowiązania od dnia złożenia dyspozycji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz (strona internetowa prowadzonego postępowania).

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-01 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający ustalił minimalny termin uruchomienia zobowiązania od dnia złożenia dyspozycji na 1 dzień, a maksymalny na 5 dni. Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu uruchomienia poniżej ustalonego minimum lub powyżej ustalonego maksimum lub brak terminu w ofercie, spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.